tirsdag den 3. juli 2012

Strand, armbånd og nøgler









Vi har været et lille smut på stranden og mærket lidt sommersol.
Jeg har lavet et armbånd med neonperler fra en halskæde jeg købte i H&M for lang tid siden. Snoren har jeg fra Kira, som også har lavet det armbånd med guldperlerne (hun har også en shop og sælger i øvrigt ud af mange fine sager i øjeblikket!)
Jeg har min nye strik på fra ACNE sammen med armbåndene, og den er jeg ikke den eneste der er faldet for. Jeg har købt den på mit arbejde, men det var faktisk den sidste jeg snuppede!! Den er TOP lækker... Og så har mine arbejdsnøgler fået ny nøglesnor:-)

Jeg elsker simpelthen at være begyndt på arbejde, jeg er slet ikke nået til det punkt endnu hvor jeg er blevet træt:-) Men jeg kan sagtens mærke at tiden er blevet mere kostbar. Jeg savner at hente Sylvester i vuggeren, og være den der har god tid til at lave mad og lege om eftermiddagen. Men man kan bare ikke få det hele, og jeg vil virkelig heller ikke undvære et arbejdsliv!!
Jeg hænger i med bloggen så godt jeg kan, det er blevet så stor en hobby for mig at jeg slet ikke kan lade være, men kommentarer og mails kan altså godt smutte for mig, desværre...

Kan I have en dejlig aften;-)


4 kommentarer:

  1. Hvor skægt - jeg har også den neongule kæde fra H&M men bruger den aldrig, så i morges stod jeg faktisk og kiggede på den og tænkt på hvad jeg skulle lave den om til - og her var svaret så! ;-) Tak for inspiration og fine billeder. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Maria:-) Jeg synes nemlig også den var lidt for meget som halskæde, men rigtig fin som et lille gult indslag på armen:-)

      Slet
  2. Lækker strik...Acne er altid lækkert :) Kender godt det med at arbejdslivet er skønt, men sommetider vil man også gerne have bedre tid til andre ting.

    SvarSlet
  3. Ja, er det ikke bare dejligt at arbejde:) ? Jeg er i hvert fald glad for at have skiftet studielivet ud med arbejdslivet, selv om man nu ikke længere er så fleksibel med sin tid. Y`Tilgengæld har man nu "rigtige" weekender:)

    SvarSlet