søndag den 12. august 2012

2 år (snart)

Ikke om jeg kan begribe hvor tiden bliver af, men ikke desto mindre, så bliver min lille basse 2 år om mindre end en måned!!! Han vokser og vokser, både mentalt og fysisk, og jeg kan gå helt i chok over nogle af de kampe vi kan tage, og hvor meget han kan teste min tålmodighed!
Der er også sket en anden ting, han har taget den på hovedet ud af tremmesengen, og er i øvrigt også snart for lang til den, så nu står der juniorseng på programmet. Det går altså alt for stærkt...

Jeg har lavet en collage med ønsker til hans fødselsdag. Jeg har blandt andet sat en løbecykel på, og vil MEGET gerne høre om Jeres erfaringer med hvilke løbecykler der er gode. Sylvester er allerede 1 meter høj, så det skal være en der kan bruges til hans højde.
Der er også en Leanderseng på listen, og den er nok lige en anelse over budget;-) Medmindre der skulle være en derude der har en brugt til salg?? (helst i hvid)

Puky løbecykel herfra, Leanderseng herfra, Bluse fra COS, BRIO togbane herfra, og den smukkeste børnestol fra We Do Wood, set her

Jeg hører også meget gerne tips til andre ønsker:-)

(Der kommer lidt modeuge indlæg i næste uge:-))

15 kommentarer:

  1. Ja, det er ret vildt de allerede fylder 2 år!
    Jeg kan kun anbefale puky's løbecykler! De er virkelig gode. E fik først en løbecykel i træ, men den var tung, klodset og dyr.

    SvarSlet
  2. Wauw, hvor er han høj!! Sådan ser han også ud på billeder, men 1 meter er da helt vildt! Han bliver en høj flot mand - uden tvivl :-)
    Vi har haft tre forskellige løbecykler og ungerne har ELSKET dem!! Den første vi havde er faktisk blevet slidt op, fordi den er blevet brugt så meget. Selvom Rasmus lærte at cykle på en rigtig cykel, da han var 4 år, så brugte han hovedsageligt sin løbecykel frem til han var 6 år. Derfor købte vi en større en til ham fra Puky (og så fik Bertram den lille). De fåes nemlig i forskellige stel størrelser, hvilket jo kan være en god idé for jer til ham lange Sylvester :-)
    Vi har også en i træ fra mærket LikeaBike og den er virkelig lækker og noget rigtig kram! Den er Alfred så småt begyndt at trille rundt på.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Vil også anbefale en puky løbecykel, min søn har haft stor glæde af sin fra han var 1½ år og havde ikke brug for støttehjul, da han som 3½ årig skiftede til pedalcykel :)

    SvarSlet
  4. Hej... jeg kan klart anbefale løbecyklen fra Kokua... Den er let, har god affjedring og den kommer med sadelpind i to højder hvilket gør at den kan vokse lidt med junior.... Vi gav den til vores søn (der også er relativt høj) i 2-års gave tidligere på sommeren, og den et stort hit :-) Vh. Bettina

    SvarSlet
  5. Der er nogne som siger at den højde man har når man er 2 år skal man gange med 2, så ved man hvor høj man bliver... så din Sylvester bliver måske næsten 2 meter høj.. jeg tror faktisk næsten det passer på mine 2 drenge...
    : )

    SvarSlet
  6. Helt klart puky pga brættet i midten, så de kan sætte fødderne op og lære at holde balancen, vi har dem i to str, så du kan nok også finde en der passer din store dreng. Vi har heller ikke brugt støttehjul til noah, som cyklede som 4 årig. Og de holder godt og er fede at se på synes jeg :) i hvert fald synes jeg brættet i midten er vigtig, der er sikkert også andre der har det :)
    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Hej jeg vil også anbefale en puky den vejer ikke særlig meget og er robust. Isabella drøner rundt på hendes og smider den tit på fliserne uden problemer. Hun er også omkring en meter. Forøvrigt nogle lækre ønsker :)

    SvarSlet
  8. TUSIND tak for alle jeres indput. Det er altid så dejligt at høre om andres erfaringer med de lidt større køb til børn. Det lyder til at Puky er et hit:-) Dem må vi vist hellere se lidt nærmere på. Jeg har også hørt fra flere at det med trinbrættet er en stor fordel.
    Rigtig god søndag aften:-)

    SvarSlet
  9. Helt klart PUKY, men hvad med et løbehjul? Hos SkatePro har de et der hedder Micro Mini (fås også i Sportmaster på Strøget i Aarhus). Det er supergenialt, fordi der er to hjul foran, så de styrer det med kroppen:-) Min søn bliver 2 år i starten af september, og han skal helt sikkert have et! Udover det har jeg/han ønsket sig noget rigtig drenge- udklædningstøj (kapper ol.). Håber du finder de helt rigtige ønsker:-)

    SvarSlet
  10. fine ønsker, særligt stolen er jeg vild med. Jeg kan ikke huske mærket på vores løbecykel så der kan jeg ikke hjælpe :)

    SvarSlet
  11. Puky! Den er vi rigtig glade for! KH K

    SvarSlet
  12. Jeg vil helt klart også anbefale Puky. Vi købte nr.2 størrelse til W, så han kan bruge den i længere tid... Han passer den fint nu og han er vildt glad for den!

    Stort kram

    SvarSlet
  13. Tusind tak for de mange gode tips:-) Det kan være jeg skal i gang med at sy udklædningstøj:-)

    SvarSlet
  14. Gode ønsker, Ninna. Min basse fylder jo også 2 år inden længe, og på hans ønskeseddel står også en Puky løbecykel. De havde en i min datters dagpleje i sin tid - og de er altså så gode!
    Også en rigtig god ide at sy udklædningstøj :-)

    Kh Louise

    SvarSlet
  15. We dó Wood stolen er for lille hvis han er en meter høj , jeg har brugt den siden min pige var lidt over et år til 3 år nu er den for lille og hun er knap en meter

    SvarSlet