onsdag den 29. august 2012

Berlin Baby:-)

Fredag morgen suser Kim og jeg afsted i vores nye dyt, og tager en weekend i Berlin! Vi skal afsted med et vennepar, der har sørget for en skøn lejlighed! Sylvester bliver hjemme hos sin mormor og morfar og hygger:-)
Jeg har kun været i Berlin 1 gang før, og det var mens jeg var gravid med Sylvester og så sådan her ud


Jeg vil lade mig inspirere af to af mine ynglingsbloggeres fine Berlinguides, nemlig den her, og hos hende her. Begge steder er der oven i købet flere guides at vælge mellem... Luksus:-)

Jeg ville så gerne nå at lave et ordentligt indlæg inden vi tager afsted, men jeg må simpelthen erkende, at tiden er presset. Vi arbejder, hygger med S, spiser, sover, arbejder... osv osv! Nå, men det er altså ikke for brokke mig, det er bare en erkendelse af, at jeg ikke kan nurse om min blog ligeså meget som før i tiden, øv!! Jeg er glad for at I stadig gider læse med:-)
Find mig også på Instagram, der opdaterer jeg næsten dagligt (@ninnaschou)

Jeg smutter på posthuset i morgen eftermiddag, der er stadig lidt til salg i mit forrige indlæg hvis du skal nå at have noget med, gode ting til gode priser;-)

14 kommentarer:

  1. Misundelsesværdigt, men det er dig vel undt. Jeg håber, du får en ordentlig én på opleveren og får nydt alle øjeblikkene. Go' tur! :)

    SvarSlet
  2. Ha' en rigtig dejlig tur og nyd det fuldt ud! Bloggen skal helst være præget af lyst og mon ikke vi alle kender og har forståelse for pauser mellem indlæg. Og så er det jo bare fedt med dine meget inspirerende insta-opdateringer.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Oh you pretty things bloggen har langt bedre guides!

    SvarSlet
  4. Hvor ser du da brandgodt ud med stor mave. Rigtig god tur - vil glæde mig til indlæg efter ferien.

    KH

    SvarSlet
  5. Er misundelig, BERLIN er bare skøn. Rigtig god tur og skudt pyt med bloggen, den og vi klarer is nok :-)

    SvarSlet
  6. Ih, jeg drømmer virkelig også om min første Berlintur, måske det snart skulle være? :)

    Glæder mig til at læse om jeres tur :)

    SvarSlet
  7. Ej hvor blir det fedt! Rigtig god fornøjelse og god tur!!! Få en på opleveren for os, som blir tilbage :-)

    SvarSlet
  8. SNNYYDD :D håber I får en skøn tur med vennerne og sød Sylvester-mave ;)

    SvarSlet
  9. God tur! Vi var der i sommers, så skønt! :-)

    SvarSlet
  10. Rigtig god tur! Det bliver skønt for jer med en kæreste weekend hvor I kan følge jeres helt egen rytme og agenda. :)

    Glæder mig også til min Berlin-forsmag i næste uge - også selvom den er arbejdsmæssig og med fuldt program. :)

    SvarSlet
  11. Jeg er misundelig :-) - Nej jeg var i Berlin i maj, og det var første gang, jeg var der. Og så ikke helt. Jeg har været der, da jeg var omkring 6 år gammel, men husker det ikke så tydeligt, og så er jeg født der.

    Det er bare så skøn en by, og jeg er så glad for min Berlin-tur (kig flere links i bunden af indlæg), som jeg heller ikke er færdig med at skrive om, langt fra. Jeg har heller ikke energi og tid nok, men det må komme som det bedst kan, men der ligger da en del fra de første dage. Rigtig god tur og tak for de andre Berlin-links.

    Jeg samler på dem nu, for jeg skal helt sikkert derned igen. Og så håber jeg, du får overskud til at fortælle lidt fra turen på et tidspunkt.

    SvarSlet
  12. Rigtig god tur :)
    Jeg har netop fået i stand at jeg, min kæreste og et vennerpar skal til Berlin i November. Glææææder mig allerede.

    SOm Anonym skriver, (og tak for de fine ord!) så har jeg også en del Berlin-guides, da jeg har boet i Berlin (jeg ved dog ikke om de ligefrem er bedre end Ida og Julia's guides, da deres nu også er gode :) ) Du kan se dem her: http://ohyouprettythings.dk/?cat=14

    SvarSlet
  13. Looks very creative, and I think I should also try.I love it.

    SvarSlet
  14. Du er rigtig heldig. Håber I får en skøn tur. Jeg var i Friedrichshain i sommers og området omkring Boxhagener Platz er virkelig hyggeligt. Mange små butikker og caféer. Så rigtig god fornøjelse :-)
    Knus fra Kate

    SvarSlet