søndag den 5. august 2012

Date med Kim og Batman


I fredags var jeg i biografen med min dejlige mand og se Batman. Vi har ikke været i biografen efter vi fik Sylvester, så det var vel på tide???!!!
I øvrigt var det også en slags date fordi det er præcis 5 år siden vi mødte hinanden! 5 år er ret lang tid synes jeg, men når jeg ser på hvad vi "har nået", så er det dælme gået stærkt.
Det var SKØNT at være afsted! Man skal huske at tage på date engang i mellem;-)






Kim var så sød at lege fotograf for en gangs skyld:-) Beklager den flotte hængelås der lige har sneget sig med på billederne:-)
Blusen er ny og fra Mango, jeg har allerede vist den på Instagram! Jakken er en gammel sag fra H&M, stiletterne er nye og fra Ganni, men købt på udsalg, så jeg kan ikke finde dem længere.
Jeg har min nye rouge på fra Youngblood som jeg tester, farven er altså lige mig:-) Jeg elsker pink kinder, og kan slet ikke gå uden for døren uden rouge!
I kan vinde make up i min Give Away HER og se hvilken rouge det er jeg tester!

Nå ja, og filmen den var sindsygt god, som i fuldstændig fantastisk god! Jeg kunne godt finde på at gå i Bio og se den igen!

Rigtig god søndag:-)

24 kommentarer:

  1. Jeg bliver helt glad af at se dig så glad:) Du skal ikke tilfældigvis til festival på fredag??

    SvarSlet
  2. Tak Anne:-)
    Jeg skal til messe i næste uge, og jeg fik aldrig svaret på din mail, det gør jeg lige i aften;-)

    SvarSlet
  3. Det ER en vildt god film... spændende fra start til slut!!! Min mand og jeg tog også på date (vores anden siden vores datter blev født for snart et år siden) ind at se den...
    Ikke en skuffelse overhovedet...

    Du er altid så smart :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var virkelig postivt overrasket, den er nemlig sindsygt spændende, og virkelig flot lavet!
      Tusind tak for de søde ord:-)

      Slet
  4. Du ser godt ud! og glad ud - sådan nogle kærestedates gør altså godt:):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det var sødt sagt:-)

      Slet
  5. Jeg elsker også pink kinder som dine, men synes altid bare at mine egne er rigeligt rødmossede i forvejen ;) Dejligt outfit, ikke dårligt lige at have en armygrøn jakke i gemmerne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, jamen jeg ville ønske at min egne var mere røde fra naturens hånd:-)
      Ja, det er en god jakke, men jeg drømmer nu faktisk om en i Camo:-)

      Slet
  6. Var også inde at se den i fredags og blev bestemt også positivt overrasket:) Og så er det bare en af de film, der skal ses i biografen:) Den var virkelig flot lavet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja mega!! Og så synes jeg virkelig de spiller så godt! Dejligt at "høre" fra dig igen Malene;-)

      Slet
  7. Den er nemlig smadder god, filmen. Tillykke med de fem år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Malene, det er lidt af en bedrift:-)

      Slet
  8. Det er altid godt med lidt kærestetid og Batman er bestemt en god film, jeg også godt at se den igen...

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og give away

    Mvh Elisabeth
    http://missionidealvaegt.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg får også helt lyst til at se de to foregående igen:-)

      Slet
  9. Kan rigtig godt li' dig med håret sat op - virkelig klædeligt : )

    SvarSlet
    Svar
    1. ...måske jeg alligevel skulle gå med min mand ind og se Batman så ; )

      Slet
    2. Tusind tak Jette! Det er faktisk også sådan jeg bedst selv kan lide det selv, jeg føler mig ikke godt tilpas med løst hår, selvom jeg dog heller ikke kunne finde på at klippe det kort;-)

      Slet
  10. Det er vel nok en fin trøje:-) Og dejligt med bif-tur ... (!) Jeg ønsker mig også snart en date med min mand :-) Sjovt altså, men har din mand været dørmand i Klubben? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Kirsten, jeg er også selv helt vild med den:-)
      Jo, den er go' nok med Klubben:-) Det var mens han læste, jeg mødt ham lige da han var blevet færdig, der arbejde han stadig lidt som dørmand i Århus, og det var faktisk sådan jeg mødte ham;-)

      Slet
    2. Jeg har selv læst på ASB, så du kan måske gætte, hvor jeg befandt mig torsdag aften under min studietid ...!? :-) Sejt, at du scorede - eller blev scoret af - en dørmand :) Jeg må se om jeg kan få fingrene i den trøje ... :-)

      Slet
    3. Ha ha, ja det er et under at der overhovedet er undervisning om fredagen på den skole:-)
      Det må du hellere, den er virkelig så fin synes jeg, og palietter er bare altid et hit:-)

      Slet