mandag den 20. august 2012

Fall Wants



Bluse med glimmer fra COS, Clutch fra Zara, Alma støvler fra Acne, set på youheshe (og kan snart fås i Junk de Luxe:-)), smuk halskæde fra Zara, Leojeans fra Malene Birger, og grå strikkjole fra COS

Tak til COS og Zara for at lave virkelig smukt tøj og accesories til knap så mange penge:-) Her er lidt favoritter til efteråret, de fleste items kan bruges til hverdag, og det er altså et top krav fra min side, når der skal shoppes tøj. Jeg har ikke økonomi til en fest og en hverdagsgarderobe, så det jeg køber skal kunne det hele! Så er der sko, tasker og smykker, og de kan afgøre hvorvidt et outfit er på vej til fest eller på vej til at hente i vuggestuen:-)
Støvletterne fra Acne har jeg længe kigget efter, de er SÅ fine! Der findes en billigere udgave af leobukserne hos Zara, billedet af dem passede bare ikke så godt ind i collagen!

Har I en efterårsfavorit allerede? I må meget gerne linke hvis der er en ting I er faldet for:-)

16 kommentarer:

  1. Lækker collage! Jeg har shoppet jeans hos H&M og så har jeg fundet en del ønsker hos Cos, som jeg vist ikke kan lade være med at købe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har allerede købt den grå kjole fra collagen, nu venter jeg bare i spænding på posten:-)

      Slet
  2. Skønne ønsker Ninna;)

    Åh jeg skal bare have en masse i bordeaux;)

    SvarSlet
  3. Har lige for tre dage siden shoppet leo bukserne fra Zara. Venter dem med posten Any day now. Man kan jo ikke få for mange leo bukser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej , det er lige det man ikke kan Ulla:-) Vi har kigget på et nyt mærke på job i dag, der hedder We Love Jeans, de har de FEDESTE leojeans, jeg HÅBER vi får lov at købe dem:-)

      Slet
  4. Man tør næsten ikke sig det højt, i frygt for at det lune vejr forsvinder, men garderobe mæssigt er jeg altså en efterårspige ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. I hear you;-) Jeg har det på samme måde! Men faktisk så elsker jeg alle årstiderne, og tøjet til dem! Nu er jeg bare SÅ træt af at kigge på mit sommertøj, at jeg drømmer om lækker strik og seje støvler:-)

      Slet
  5. Lækre sager :)

    http://www.nataschacoester.dk/2012/08/giveaway-jane-konig.html

    SvarSlet
  6. Lækre ting! Tjek min blog ud - tror der er en del, du vil kunne lide :) : www.lululot.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne, tak for din kommentar:-) Jeg kigger forbi:-)

      Slet
  7. Leo jeansene er virkelig flotte - kunne godt bruge et par af dem til skabet :)
    Nu har jeg jo lige tilføjet et par med dalmatiner print

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg vil også vildt gerne have dem:-) Dem med dalmatinerprint, er det dem fra H&M?

      Slet
  8. Uuuuuuh tak for inspo, - flere af disse indlæg, Tak;-)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Fudjan:-) Dejligt at de kan inspirere, det tager nemlig lidt tid at lave den slags indlæg:-)

      Slet