torsdag den 23. august 2012

Friendship armbånd


Jeg er ret vild med armbånd, det er vist ikke nogen hemmelighed!
Jeg fandt denne DIY på de såkaldte Friendship armbånd, og har forsøgt mig med et. Jeg har bare brugt af det broderitråd jeg havde liggende, så farverne er ikke sådan særligt udvalgt, tværtimod!

Jeg er ikke helt tilfreds, det er blevet lidt skævt, og farverne er ikke helt i min smag! Men det bliver helt sikkert ikke det sidste jeg laver:-)




Jeg er generelt bedst til at forstå noget, hvis jeg får det vist først, så derfor måtte jeg også ty til en DIY tutorial på Youtube, I kan finde en masse forskellige lige HER.
De andre fine armbånd på min arm er fra hende her:-)

8 kommentarer:

  1. Det er da blevet super flot og især, når det er dit første, thumbs up! Rigtig fint favevalg, det passer jo til alt :-) ha en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Sådan nogen har jeg også forsøgt mig med. Det tog nogle gange, før jeg havde fattet de knuder der. :) Men det lykkedes til sidst :)

    SvarSlet
  3. Åh ja, dem har jeg virkelig lavet mange af... engang for længe siden, da jeg gik i gymnasiet...

    SvarSlet
  4. Spændende blog du har og fedt retro armbånd. Jeg laver også armbånd - kig gerne forbi på www.sarabertelsen.dk

    SvarSlet
  5. Spændende blog du har og fedt retro armbånd. Jeg laver også armbånd - kig gerne forbi på www.sarabertelsen.dk

    SvarSlet
  6. Dem har min datter lavet en del af.. Mener også at hun forsøgte sig med at lave bogstaver, ikke helt let..

    Rigtig god weekend

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  7. Ej jeg synes, at det er et helt vildt fedt armbånd, du har lavet! Er helt vild med farverne, de passer rigtigt godt til en helt almindelig grå trøje, som du fx har på på billedet. Lav roligt nogle flere af dem ;)

    SvarSlet