torsdag den 9. august 2012

Insta weeks

I får lige en instagram opdatering! Jeg har ret travlt i de her dage, og i morgen tidlig tager til messen i Kbh, så det er ikke mange timer til at blogge der har været til rådighed i den her uge:-)

Jeg quilter til ny make up pung (den er til salg, under fanen SALG), Sylvester hjælper til i køkkenet, og jeg har haft lavet give away på bloggen

Stiletter på job, dommedagshimmel og sej neongul ACNE clutch på job

Ny sweatshirt, Biograftur med Kim, og ny nøglesnor (også til salg)

Bassen leger med biler, udendørstæppet og aftensmad fra en dag hvor køleskabet var gabende tomt!!

Pinky pink, Min seje smukke dreng, og min nye Isabel Marant jakke, som  nok skal få lidt mere blogplads på et senere tidspunkt:-)

Kan I have en dejlig torsdag derude:-)

6 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, og den Isabel Marant jakke er da SÅ lækker! Ha en skøn dag

    SvarSlet
  2. Gooo tur - kig forbi hvis du ikke aner hvad du skal lave....Arrhh det ved du nok;-) Nå men du er i hvert fald velkommen, jeg giver kaffe!

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder og lækre outfits :) Smuk, smuk jakke du har fået fingrene i :)

    SvarSlet
  4. Det er nu smart med det dersens insta-ting. Jeg har ikke fået det til at virke, men hvor er det dog dejligt man kan få en hurtig inspirations update når man ellers ikke har tid til at læse en af sine yndlingsblogs :-)

    God dag og weekend
    //Christine

    SvarSlet
  5. Tusind tak for jeres søde hilsner:-) Jeg bliver så glad for sådan nogle dejlige kommentarer:-)

    SvarSlet