søndag den 19. august 2012

Mi Casa

For et par uger siden tog jeg nogle billeder af vores hjem til IKEA, og dem vil jeg også gerne vise på bloggen! Jeg har allerede vist lidt fra Sylvesters værelse, og her kan I se lidt fra resten af hytten:-)

Jeg har jo ændret lidt i designet på bloggen, jeg håber I kan lide det nye look. Jeg har stadig min blogliste og arkiv, det ligger bare i bunden af bloggen nu. Det er et kæmpe arbejde at skulle ændre størrelse på alle de gamle billeder, så det må jeg nok se i øjnene at jeg ikke får gjort:-) Men på en måde kan jeg også meget godt lide, at man kan gå tilbage og se udviklingen på bloggen! For der er sket meget siden det første indlæg!







39 kommentarer:

  1. I bor så fint! Til IKEA skriver du? Hvordan med det?

    Super lækkert med kæmpe billeder, men skal lige vænne mig til de 3 kolonner for neden. Jeg kunne også godt snart tænke mig at skifte lidt ham på bloggen, måske vi skulle tage en dag sammen? Hvis altså du gider at hjælpe ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Julia:-) Jeg skal også lige selv vænne mig til det, det er et noget anderledes udtryk bloggen har nu!
      Du kan tro jeg gerne vil hjælpe:-)

      Slet
  2. Fed stil med masser af personlighed!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lone:-) Vi er også rigtig glade for det, vi mangler bare en bogreol af bogkasser i stuen, så er jeg tilfreds (næsten:-))

      Slet
  3. Hvor bor I bare skønt, lækkert mix

    SvarSlet
  4. Hvor bor I bare fedt! ELsker alle detaljerne, men at det stadig er ret enkelt at se på. Og så er jeg altså helt pjattet med alle de store mønstrede puder :)

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Stine:-) Vi har ikke haft en overordnet plan eller noget, men jeg tror bare vi mest er til noget lidt enkelt med et twist;-)

      Slet
  5. Lækkert hjem :-) - meget lig mit eget. Hvor er sofabordet fra?

    KH
    Betina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Betina:-) Sofabordet er fra HAY, det fås også i hvidt!

      Slet
  6. Wow hvor i bare flot :) Dejligt med inspiration til sit eget :)

    SvarSlet
  7. Ej hvor ser det lækkert ud, både blog og billeder! Uha er også blevet forelsket i de AirPlay højtalere, manden er bare ikke overbevidst, han mener de ligner kaffekander, tsk, han ved nogen gange ikke hvad godt design er. Ej er vild med dine kolonner forneden, det var da helt sikkert noget jeg kunne bruge! Tak for lækker inspiration og Go søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, kaffekander alligevel:-) Altså man har jo kun en enkelt af dem, eller det har vi ihvertfald, og tror også det er meningen! Herhjemme er det nu Kim der har valgt den og købt den! Den spiller helt fantastisk, men jeg synes så til gengæld den ligner lidt et kradsetræ til en kat;-)

      Slet
  8. What a lovely home you have :)

    All the best
    Margret

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much Margret, it means a lot:-)

      Slet
  9. Hvor ser det lækkert ud og hvor bor i bare dejligt! Du må lige uddybe det med IKEA ;0).

    Kram og rigtig god søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK søde:-) Det er billeder til et online magasin der hedder IKEA live, jeg skal nok skrive hvis/når det kommer i:-)

      Slet
  10. Hvor er det et lækkert hjem! Mere minimalistisk end mit (jeg er også en værre ting-finder/samler) men virkelig hyggeligt og fint! Hvor er uret fra? Vi står nemlig og mangler et ur til vores køkken, og er du klar over, hvor svært det er at finde et pænt køkkenur?

    Og så er jeg vild med dit nye blog-design. Jeg er også ved at ommøblere på min blog, så det er rart at se lidt forskellig design :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er MEGA svært at finde et flot køkkenur! Det her er fra Kähler og i keramik. Jeg har været så heldig at vinde det i en give away på Silke Bondes blog. Uret hedder ORA, du kan bare google det, så skal det nok dukke op:-) Det er i 2 størrelser, mit er det store.
      Og tak for de fine roser, det betyder meget:-)

      Slet
  11. Jeg har sagt det før, men det fortjener en gentagelse - I har altså et virkelig fint hjem, utroligt inspirerende, Ninna! Stendig kalenderen er fx kommet hjem til os, efter jeg så den på dine billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Stine:-) Ja, den er SÅ fed den kalender! Jeg synes bare det er svært at smide de overståede måneder ud... Der er jo alligevel for en lille 50'er hver gang;-) Så indtil videre gemmer jeg dem!

      Slet
  12. Hvor er det fint! Det er lige præcis når jeg ser et hjem som jeres, at jeg får lyst til at blive lidt mere sort/hvid i vores indretning. Det er skisme ikke nemt at finde sin egen stil:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord:-) JEg går såmænd ikke efter "en stil" flere ting er havnet mere eller mindre tilfældigt hos os:-) Og jeg har stadig maaaaaange drømme om fine ting til hjemmet:-)

      Slet
  13. Så lækkert et hjem:) elsker det!

    SvarSlet
  14. Er det dig på fotoet i soveværelset? For så er det da ikke kun hjemmet, der er meget meget pænt. Wauw!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, nu bliver jeg da helt rød i kinderne, men ja, det er mig for cirka 10 år siden! Dengang man burde have sat lidt mere pris på glat hud uden rynker og pæne babser og tynde ben;-);-)

      Slet
  15. Som Malene, er jeg også vild med billedet af dig. Smukt! Og ja, I bor rigtig fint.

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Tine:-) Det er min veninde der er fotograf som har taget det:-)

      Slet
  16. Suk, det ser bare så lækkert ud det hele - så flot!

    SvarSlet
  17. Altså, jeg har jo komplimenteret jeres hjem så ofte at det jo næsten grænser til det pinlige. Men det er altså en lækker hybel I har med rigtig god og personlig smag. :)

    Overvejer også at ommøblere på bloggen (hvilket jeg har overvejet i en evighed) efter jeg så at også Tenna har ryddet ud og gjort billederne større. Det fungerer rigtig godt med fokus på det visuelle. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. HA ha ha, jamen jeg tager gladeligt i mod flere komplimenter:-) Det var også hos Tenna jeg fin motivationen til at gøre noget ved bloggen. Jeg vidste faktisk ikke at man kunne lave billederne så store i Blogger, men man skal bare vælge sidebarren fra i Layout/skabeloner. Det virkelige arbejde består i at ændre alle de gamle billeders størrelse, det skal nemlig gøres manuelt!

      Slet
  18. Dejligt personligt hjem, tak fordi du deler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Michelle, og tak for den søde kommentar:-)

      Slet
  19. Super fint hjem i har og hvor er det dejligt med de store billeder, skal også snart selv have ændret mit blog udseende...

    SvarSlet
  20. Wauw! I bor bare så fedt altså!:)

    SvarSlet
  21. Det ser pisse godt ud og det gør det nye layput også - jeg elsker når billederne kan få lov at bredde sig - smukt hjem I har! :-)

    SvarSlet