søndag den 26. august 2012

Søndagsstemning


De sidste mange dage har været temmelig hårde, da vi stort set ikke har fået noget nattesøvn. Vi har haft en meget meget ked dreng, og har (efter at have prøvet ALT), fundet ud af, at han er bange for mørket på sit værelse:-(

Så i dag, har vi endelig haft mulighed for at slappe helt af, og bare nyde roen...

Vi har købt nye sko til S, seje klassiske sneaks fra Nike. Jeg fik et godt tip fra Ulla, der jo har stor erfaring med små drengefusser. Sylvesters fødder er nemlig ret babyagtige stadig, og han er temmelig platfodet endnu, så det er ikke alle smarte sko der kan bruges. Men dem her ser ud til at være helt perfekte. De er købt Nike.com


Søndagsslik

Søndagslæsning

Søndagsbelysning

Jeg er i øvrigt i gang med at rydde ud i garderoben igen, der kommer indlæg i morgen aften regner jeg med:-)

9 kommentarer:

  1. Uha, mon noget fra garderobesalget kunne være noget for mig? Jeg må hellere holde øje ;o)
    Stakkels Sylvester, har I fundet en løsning?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne der måske godt være:-) Det er sådan et farligt job jeg har, så der er nødt til at komme noget ud, når der skal nyt ind:-)

      Slet
  2. Fine sko han har fået Sylvester;)

    Kunne i ikke have lyskæden tændt hele natten?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det er også lige præcis hvad vi har gjort nu:-) Det var åbenbart det der skulle til:-)

      Slet
  3. Puh ha føler med jer vi er brugt den sidste måned på at få en panisk pige til at sove uden at skrige og panikken om natten over grønne snegle for pokker hvor har derværende hårdt :( en overgang ville hun slet ikke sove fra kl 3-4 om natten så bange var hun :S nu går det bedre, men hun vågner stadig to gange hver nat og skal trøstes. Håber det går hurtigere over for jer - det hjælper Isabella med lys tændt. Ja fine sko glæder mig til storm skal have sine 1. Sko :) mvh Kristina

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har allerede en lyskæde på værelset , og den er tændt hele natten nu, det ser ud til at virke. I nat vågnede han kun en enkelt gang ved 4 tiden, så vi krydser fingre for bedre nattesøvn nu:-)
      De første sko er også noget helt særligt:-) Jeg synes Storm er sådan et fint navn:-)

      Slet
    2. Super :) ja det er de nemlig jeg har lige set på isabellas første sko :) tak vi er også glade for at vi valgte navnet selvom flere har snakket meget negativt om det - det passer bare perfekt til vores dreng.
      Mvh

      Slet
  4. Her i huset har vi også haft stor succes med en lyskæde til at afhjælpe "jeg-er-bange-for-mørket". Har to vidt forskellige børn, hvor den ene skal have det totalt a la 2. Verdenskrigs-mørklægning, og så den ældste, som bare er bange for mørket. Ikea har også en skøn spøgelseslampe, som kan gå i stikkontakten, og dermed kan køre hele natten. Har derudover set en natlampe (kan bare ikke huske hvor :-(), som viser en stjernehimmel på loftet - skøn tanke synes jeg.

    Håber I får løst jeres udfordring

    Mvh Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak for de gode råd Heidi, det lyder da som en super lampe den fra IKEA, men det med stjernehimlen kan jeg også sagtens forestille mig må være fint:-)
      Jeg var også selv bange for mørket som barn, så jeg kan godt huske hvordan det var! Men det er bare ikke altid nemt at finde ud af, når man skal gætte sig til det:-)

      Slet