fredag den 17. august 2012

Tiden går med...



Ja, ihvertfald ikke at blogge i de her dage!
Det er sjældent der er så lang en pause på bloggen, men den skyldes ene og alene, at jeg har brugt AL min tid på mit arbejde og min lille familie.
Jeg var et kort smut på messen, hvor vi også kom på en butiksinspirationstur i Kbh. Jeg fik ikke taget så  mange billeder med det "rigtige" kamera som jeg gerne ville, det hele gik så stærkt. Men på instagram er der lidt flere billeder fra Gallery (@ninnaschou)

Nué Notes og Lovechild 1979 udstilling hos Royal Copenhagen.
Fint og delikat undertøj fra danske Forrest & Bob

Henrik Vibskov show på storskærm på Amagertorv

Tilføj billedtekst

Smukke smykker i butikken It's

Smukke dejlige basse på næsten 2 år



Jeg har ikke blogget så meget om mit arbejde, men jeg sidder og laver en masse ændringer på layout, og ligger en masse nye varer på webshoppen, I kan se det hele her.

Jeg skal bare nyde weekenden i fulde drag med en sommerfest med gode venner inklusive en masse børn:-)

Rigtig god weekend, og TUSIND tak for alle Jeres gode indput på mit forrige indlæg om løbecykler!
Det ender med en Puky;-)

EN LILLE UPDATE: Jeg er blevet helt inspireret af Tenna til at ændre design her på bloggen. Jeg er også til det helt enkle look, og har derfor rykket hele sidebarren ned i bunden af bloggen. Alle gamle billederne skal ændres manuelt i størrelsen (så vidt jeg ved), så det bliver nok en lidt uoverkommelig opgave! Men jeg vil ihvertfald kaste mig ud i det, så må vi se hvor langt jeg når:-)
Håber I kan lide det:-)
Jeg bliver i øvrigt tit spurgt til hvem der har lavet mit lille selvportræt i headeren, og det har jeg såmænd selv gjort! Hun er tegnet i et program der minder om illustrator (det hedder Canvas)

4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder.... Jeg håber at du og dine søde drenge får en skøn weekend! Håber snart at vi kan finde tid til at ses!

    Stort kram fra mig

    SvarSlet
  2. Dit arbejde ser altså ret spændende ud :)!
    Og sikke en skøn dreng...
    Go' weekend!

    SvarSlet
  3. Ihhh sådan en inspirationstur kunne jeg godt trænge til. Det ser hyggeligt ud!

    SvarSlet
  4. Åh, det er fint det undertøj! :-)

    SvarSlet