tirsdag den 21. august 2012

Tøjtanker, ny frisure, og sommerfest

Artikel i det nye Eurowoman om den danske designer Anne Sofie Madsen







-De sidste dage har budt på sommerfest i weekenden med en stor flok gode venner med skønne unger.
-Ny frisure til Sylvester, udført af Tenna!
-Travlt på job, der kommer så meget fint nyt tøj hjem i de her dage, at det er til at blive helt kuldret over! Jeg er SÅ træt af alt mit sommertøj, og trænger til strik og seje støvler nu! Så det her er det sidste sommertøj på bloggen i år;-) Det er et par gamle bukser fra H&M og en bluse fra COS.

Jeg glæder mig faktisk en lille bitte smule til efterår, er jeg den eneste??

23 kommentarer:

  1. Elsker den gule angora strik fra acne!! Du må have et fristende job :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jo, det kan være svært at modstå de mange fine sager man er omgivet af:-) Og ja, den er virkelig fin den strik, dog er jeg ikke så begejstret for de mange små fimrehår, men sådan er det jo med angora;-)

      Slet
  2. Fint billedformat og layout du har fået herinde ninna- og du ser knaldgodt ud i dit forårssæt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mille:-) Jeg har længe drømt at lave nogle ændringer, og da jeg så at Tenna havde været i gang på hendes blog, fik jeg lige motivationen til det:-)

      Slet
    2. Jeg får da også helt lyst til at "rydde lidt op" og flytte rundt... Og Tenna er tilbage- go nyhed!;)

      Slet
  3. Jeg er også ret klar til efterårstøjet. Der kommer så meget nyt alle steder. Jeg skal da lige forbi efter Eurowomen. Jeg kendte Anne Sofie da jeg var teenager, og vi har festet en del sammen. Jeg fik faktisk min første BH af hende, så det er lidt sjovt at hun pludselig dukker frem igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt Karen! Jeg synes hun er vildt dygtig, der er noget særligt over designere der ikke er optaget af det kommercielle (endnu!) synes jeg! Og resten af bladet er i øvrigt også ret godt:-)

      Slet
  4. Super skønne bukser fra H&M, havde du ikke allerede skrevet hvor de var fra havde jeg spurgt ;o)
    Så fint Sylvester sidder :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så var det godt jeg selv havde tænkt på at skrive det;-) Og ja, han er ret sej til det med at blive klippet!

      Slet
  5. Nej, jeg er også SÅ klar til noget efterårstøj! Lag på lag og lange ærmer er bare mere mig. De bare en er je dog ikke heeeelt klar til at opgive ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det på samme måde:-) Og sandalerne må også gerne blive på lidt endnu:-)

      Slet
  6. Jeg glæder mig VILDT til efterår og vinter.... med strømpebukser, lækker strik kjoler og tørklæder... er vist bare en rigtig vinter pige..

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også til vinter, men virkelig også meget til forår og sommer! I virkeligheden nok bare alle årstiderne;-)

      Slet
  7. Jeg er også ved at være der. Når nu sommerferien er slut og arbejdet er begyndt igen, er jeg også klar til lange støvler og min nyindkøbte uldne cardigan. Jeg har også gang i en bordeux poncho på strikkepindene, som jeg kæmper for at få færdig, når det kølige vejr viser sig.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det lyder pænt med den poncho, det er da også den helt rigtige farve at vælge i år:-)

      Slet
  8. Gør jeg også! Altså trænger til strik og seje støvler! Kooooom nu efterår :D (- jeg er gravid og min krop holder ikke til varmen...)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, jeg kan godt huske hvordan det var, S er fra midt september, og jeg husker bare august måned det år som den varmeste i mit liv;-)

      Slet
  9. Åh jeg kender det så godt! Alle årstider har sin tid og sin charme! Glæder mig også til efteråret, strik, stearinlys, hyggeaftner under tæppet og varme kram!

    Line
    www.linesforunderligeverden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver skønt med stearinlyshygge:-)

      Slet
  10. Hvor er vi fine- Sylvester og jeg;)

    Åhh jeg er også mere end klar til strik og støvler! Jeg elsker faktisk efteråret mere end de andre årstider!?

    Nu er jeg på vej til kaffe date i Århus- og så henter jeg vores indrammede prints. Wuhuu

    SvarSlet
    Svar
    1. Strik og støvler er den bedste kombi:-) Glæder mig til print:-)

      Slet
  11. Super lækkert arbejdsoutfit :-)

    Kig evt. forbi min blog, har en give away i gang :-)

    http://katrineguldbaek.blogspot.dk/2012/08/giveaway-monol-ur.html

    SvarSlet
  12. Hej Katrine, Tusind tak:-) Jeg kigger forbi:-)

    SvarSlet