søndag den 2. september 2012

BERLIN part 1

Så er jeg hjemme igen efter en fantastisk weekend i Berlin:-) Tusind tak for alle jeres søde hilsner og forslag til Berlin guides i mit forrige indlæg, jeg har bare de bedste læsere!:-)
Det er begrænset hvad man kan planlægge, når man kun har 2 hele dage sådan sammenlagt. Så vi lavede ikke rigtig noget særligt program, men gik lidt på opdagelse i byen (og kom forbi flere steder vi også var sidst). 
Jeg har delt mine indlæg lidt op, så der ikke bliver billedspam, men en egentlig guide, kommer jeg ikke til at lave. Der kommer lidt tips ind i mellem, men ellers spørg:-)

Dag 1 brugte vi på at shoppe i Mitte. Jeg var altså nødt til at komme i COS og ZARA, selvom det ikke er særlig Berlinsk'...

Og Starbucks kom vi også forbi et par gange:-) Frappuccino med jordbær er min livret....


Banegården
Fantastisk streetart

Brainfreeze på Starbucks...!!!
Flotte plakater
Mig i min nye kjole fra COS, og min nye clutch fra Comme des Garcon, som jeg slet ikke har fået vist ordentligt endnu. Jeg er simpelthen så glad for den:-)

Jeg har stadig 2 indlæg i ærmet, men det må være nok med billeder for nu:-)
Det kan i øvrigt slet ikke beskrives, så dejligt det er at komme hjem igen til sit barn;-) Han har fået tusind kys her til aften:-)

14 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud.. VIL.OGSÅ.AFSTED.

    SvarSlet
    Svar
    1. GØR DET... Det er virkelig godt for kærligheden;-) Og knap så godt for dankortet...

      Slet
    2. ja ikke.. vi skal lige ha' fri til det (til gengæld shopper vi lige om lidt ferie til os alle fire i stedet:))

      Slet
  2. Skønne billeder! Det er godt nogle gange at tage ud for at komme hjem igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ude godt, men hjemme bedst:-)

      Slet
  3. Jeg vil glæde mig til mere af samme skuffe. Fine fine glimt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Malene:-) Jeg har virkelig mange billeder...

      Slet
  4. Berlin er det nye sort for parforholdet... jeg vil også afsted:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ikke engang løgn... Det er skønt med en tur uden barn!

      Slet
  5. Mmm... Det ser dejligt ud. Jeg er SIMPELTHEN nødt til at luske lidt fritid ind i turprogrammet når jeg smutter til Berlin med arbejde i morgen. ;)

    Er i seriøse overvejelser om det hedder sommerhustur med ungerne, hvis vi skal følge vores hyggelige efterårstradition, eller kæreste get away til storby. Jeg har lyst til begge dele, men jeg er ikke sikker på at hverken feriekontoen eller kontoen er enig med mig. :D

    SvarSlet
  6. Starbucks er helt sikkert også en af mine guilty pleasures!
    Er spændt på, hvor I endte til frokost lørdag :)

    SvarSlet
  7. Elsker at se billeder fra Berlin, det er sådan en spændende by!

    SvarSlet
  8. SUPER fine profilbilleder af dig og din mand. Er helt vild med den måde du har sløret baggrunden og fået ham så meget frem- flot. Skønt i havde en dejlig tur- jeg vil også gerne en tur til Berlin - det har jeg stadig til gode.

    SvarSlet
  9. Hvor ser det bare dejligt ud - glæder mig til at se de næste indlæg fra jeres tur :)

    SvarSlet