mandag den 3. september 2012

BERLIN part 2


Lørdag prøvede vi at få mest muligt ud af dagen, og var derfor tidligt afsted om morgenen.
Jeg fik mange gode frokost tips fra både Ida og Julia. Jeg fik blandt andet et tip om et sted som Ulla har været, nemlig Tres Tapas, men der var desværre lukket. Vi tog en cafe skråt overfor, og det var held i uheld, for den var bare skøn. 
VILDT lækker mad, til meget rimelige priser. Kim og jeg fik henholdsvis burger og sandwich, med øl og sodavand 25 euro for os begge... Det var altså god kvali til få penge!

Vi prøver at tage et seriøst billede af mine nye solbriller fra ZARA (og min smukke veninde)...
Men så skal fotografen lige fortælle en fræk vittighed...!!!;-)
Verdens bedste clubsandwich

Cafeen hedder Frida Kahlo, og ligger på hjørnet af disse to gader
SKØN interieur butik på Kastanienalle, som jeg ved at Ida også har nævnt. Det er i øvrigt også her at jeg for 2 år siden købte mine akrylvaser

Streetart lige efter min smag. ELSKER kontrasterne i billedet

Min "Fotograf" tager snigbilleder..... 

Fantastisk marked (Jeg er så dårlig til at huske gadenavne, men det lå tæt på Oranienburger Strasse)
Mere pink street art lige i min snag!
Et lille P.S.
Junk de Luxe's facebookside er der lige nu en konkurrence hvor du kan vinde et gavekort på 1000 kr til webshoppen, så kig forbi og del opslaget:-)

20 kommentarer:

  1. I lyder virkelig til at have haft en dejlig tur! Og Frida Kahlo er hermed noteret til senere brug.
    Og sikke en "flink" fotograf at tage snigbilleder af alle ens bedste vinkler, dem bliver man bare så lykkelig for ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ja, det er bare alletiders med den slags dokumentation af gode vinkler:-)
      I kan roligt tage på Frida Kahlo.. LÆKKER mad!

      Slet
  2. Det ser ud til at have været en dejlig tur, glæder mig til at høre mere :)

    SvarSlet
  3. Wauw, fantastiske solbriller! De klæder dig super godt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mette:-) Jeg er også blevet vildt glad for dem, og så kostede de kun 20 euro!

      Slet
  4. Det ser skønt ud! De der "smørbrædder" med retromotiver, har jeg også en fire stykker af herhjemme. Dem er jeg rigtig alde for, for de minder mig om Berlin, hver gang jeg kigger på dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har sådan fortrudt at jeg ikke købte nogle... Jeg må forbi igen på et tidspunkt!

      Slet
  5. Elsker Berlins råhed og charme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig, jeg er ret fascineret af at man stadig kan fornemme det gamle øst/vest Berlin!

      Slet
  6. Skægt, vi plejer at bo i Lychener Strasse - lige overfor den store legeplads - når vi er i Berlin med børn. Frida Kahlo har vi også spist rigtig dejlig mad på. Jeg synes også, det er skønt, at det er så billigt at gå ud at spise i Berlin.

    Butikken i Kastanien Allee - er det Luxus?
    Kh Puk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er fantastisk at man kan spise godt uden at blive ruineret! Vi boede lidt uden for byen i en dejlig lejlighed, men næste gang vil jeg gerne bo tættere på centrum.
      Jeg kan faktisk ikke huske hvad butikken hedder, men den ligger på et hjørne lige overfor en isbutik hvor bogstaverne står som om de er klippet ud af et blad;-) Hvis det overhovedet siger dig noget??!!

      Slet
  7. Dejlige billeder og ser ud som en fantastisk tur med dejlige venner:) må huske de steder når man nu skal til Berlin 2 gange næste år:)
    God aften:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig også skønt:-) Og dejligt at have tid og ro til bare at gå og holde i hånd med sin mand:-)

      Slet
  8. Dejlige billeder Ninna. Ser ud til at have været en skøn tur!

    SvarSlet
  9. Dejlige billeder, Berlin må jeg bare besøge.
    Streetarten er lige i skabet. Jeg har aldrig forstået dem som hader det...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, jeg elsker også streetart, når det faktisk er kunst! Det gør en by så meget mere levende synes jeg! Mere af det:-)

      Slet
  10. Hvor ser i bare dejlige ud :0). Skønne billeder!

    Stort kram

    SvarSlet