fredag den 7. september 2012

Berlin part 3 og outfit






Sidste Berlin indlæg er outfit fra Lørdag aften, som vi tilbragte med middag og udsigt i Fjernsynstårnet. En oplevelse jeg helt klart kan anbefale! Jeg er normalt ikke særlig meget til typiske turistattraktioner, men denne her var alle pengene værd.
Maden var ikke en stor kulinarisk oplevelse, men stemningen og udsigten vejede i den grad op for hvad maden manglede, (og det var altså helt udemærket mad!) Kim og jeg fik to retter hver, 1 flaske vin og vand for 100 euro i alt, så det er jo stadig billigt, bare lidt dyrere end andre steder i Berlin.

Jeg fik luftet min nye Isabel Marant jakke, som jeg efterhånden har vist en del gange på Instagram;-) T-shirt er også fra Isabel Marant, og bukserne købte jeg dernede i Zara.
Igen er det Kim der er fotograf, og mig der igen var temmelig presset, da der sad en flok teenagedrenge i et busskur på den anden side af gaden og både gloede og grinede....!!! Jeg var meget flov, og der blev knipset hurtigt fra Kims side, så billederne er ikke lige helt i top...

På opfordring, arbejder jeg på et overtøjsindlæg, der kommer i løbet af weekenden. Og så mangler jeg også at vise hvad jeg shoppede:-)

Rigtig god fredag:-)

12 kommentarer:

  1. Hvis jeg kunne pifte, så gjorde jeg det. Wauw.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er du sød Malene, TAK;-)

      Slet
  2. Du ser brand godt ud når håret er nede og jakken klæder dig fantastisk :o)

    SvarSlet
  3. Eeeeelsker det outfit, Ninna!! Du ser så godt ud!
    Har sgu selv fået fat i jakken og den er SÅ lækker. Er det læderbukserne fra Zara? For dem har jeg lige fået ind ad døren i sidste uge. Vildt fede men alt for varme endnu ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ulla, de må virkelig elske dig hos Zara;-);-) Hi hi!
      Ej jeg ville ønske at det var læderbukserne, men det er faktisk bare dem her http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/dk/en/zara-W2012/269187/827424/COATED%20TROUSERS%20WITH%20ZIPS
      Men de er virkelig fantastiske, og mine ynglingsbukser lige i tiden:-)
      Tusind tak for de søde ord, jeg får helt røde kinder;-)
      Hov, og fedt med jakken, hvor fandt du den??

      Slet
    2. Jep, jeg er en ret god kunde hos Zara. Men det er jo også fordi de hele tiden laver nye lækre sager ;o)
      Jeg fik Marant jakken i den sorte udgave på Youheshe. Lagde en forespørgsel og så havde de den heldigvis i min størrelse. For at det ikke skal være løgn, så havde jeg nærmest samtidigt fundet den bordeaux på tysk Ebay. En der havde købt den og fortrød. Måtte betale 200 kr. mere end den kostede i butikkerne.
      Nu hvor jeg har begge hængende i skabet (det er stadig for varmt hernede til den slags), så er jeg faktisk blevet mere vild med den sorte udgave end den bordeaux, selvom det var den bordeaux jeg først havde forelsket mig i. Den bordeaux er også størrelsen mindre og nok lige det mindste til mig, så tror den ryger til salg. Skal bare lige tage mod til mig ;o)

      Slet
  4. Havde I bestilt billetter til FjernsynsTårnet i forvejen?
    Vi er ved at planlægge en tur derned om 2 uger, og da vi ikke har så mange dage dernede er det med at få planlagt turen godt hjemmefra.

    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det havde vi faktisk ,så det vil jeg virkelig anbefale at gøre, og gerne så hurtigt som muligt:-) Man kan gøre det på nettet. Vi kunne først få et bord kl 21, men det var faktisk helt fint, da det så var blevet rigtig mørkt! Husk at bede om en vinduesplads;-)
      Og rigtig god tur derned:-)

      Slet
    2. Jeg vil skynde mid at bestille med det samme, tak jeg glæder mig rigtig meget til mit første besøg i Berlin:-)

      Slet
  5. Wauw Ninna, du er for lækker :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej tak, nu får jeg helt røde kinder....;-)

      Slet