onsdag den 26. september 2012

Dagens glimmer




Jeg har købt glimmersko, og er fuldstændig skudt i dem! Jeg fandt dem helt tilfældigt, på en webshop jeg ellers aldrig har brugt, og de er fra et mærke jeg ikke troede jeg NOGENSINDE skulle eje noget fra igen.
De er fra Buffalo, og de er købt her. Jeg var også ret lun på dem her, men de er desværre ikke i min str.
I mine øjne kan man ikke få glimmer og glitter nok, og de her sko er mine nye ynglings!
(Hvis bankbogen bugner, så kan man jo altid kigge lidt nærmere på dem her )
Jeg tror jeg er nødt til at lave lidt flere glimmerindlæg her på bloggen;-);-)

34 kommentarer:

  1. Amen ;0)

    Elsker glimmer - og særligt på sko, eller som små lækre detaljer...
    Prinsesse stopper man vel aldrig med at være ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, lige præcis:-) Prinsessedrømmen lever...

      Slet
  2. Haha man kan ALDRIG få glimmer nok. Som jeg også skrev på Instagram, så er jeg fuldstændig vild med dem :D

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, glimmer er godt, mere glimmer er mere godt!

      Slet
  3. Jeg er også ret pjattet med glimmer!
    Super fine sko, kan godt forstå du er vild med dem - de er da også super skønne til at lyse lidt op i efteråret og give et ellers "stille" outfit et twist

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, med sorte strømpebukser og en stor strikkjole er de helt perfekte:-)

      Slet
  4. Hvor er det bare nogle flotte glimmer sko(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde produkter fra Derma.

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-6.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Elisa, jeg kigger forbi:-)

      Slet
  5. Shit de er fine! Tak for glimmerstatus - der er meget lidt glimmer over min dag i dag, så det var en tiltrængt indsprøjtning :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak:-) Jeg kan godt gøre det til en tilbagevendene service:-):-) Glimmer er bare godt!

      Slet
  6. Halløj.. Godt spottet!! :-) Hvordan er de i størrelsen??

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ret almindelige synes jeg:-) Lidt stive i hælen, men det skal bare gåes til:-)

      Slet
  7. He he, de sko har jeg stået og kigget på hernede i Mainz. Vi har nemlig - og hold nu fast - en hel Buffallo Store her i byen. Og de laver fakstisk rigtig fine sko. Synd og skam at vi i Danmark kun forbinder dem med de klassiske høje techno sko som hittede hos både piger og drenge i sluthalvfemserne ;o)
    Danmark må være et tough marked at komme ind på for dem.
    De er super fede de sko!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor vildt... Kan du huske Buffallo butikken i volden i Århus i 90'erne? Det var jo helt skørt, med kø laaaangt ud af butikken og ventelister;-)
      Men jeg har bestemt fået ny respekt for mærket! Jeg er vildt glad for skoene ihvertfald:-)

      Slet
  8. Glimmer er stærkt undervurderet!

    Jeg kiggede faktisk på både glimmersko og (tro det eller ej) de fedeste Buffalo stilletter i dag, som tydligvis var inspireret af Christian Louboutin, på min shoppetur i dag. Jeg kunne nu godt forfalde til begge dele - om end begge dele også sætter baren for resten af outfittet jævnt højt. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ja, og så alligevel ikke synes jeg! Det kræver faktisk noget lidt afdæmpet, for at man ikke kommer til at ligne en cirkusartist;-) Stiletterne lyder ellers også rigtig fine!

      Slet
  9. Arghh fordømt! Nu kom jeg jo lige til at bruge 320kr som jeg ikke har (jeg kunne nemlig godt passe de andre...). Jeg vidste slet ikke at det lige præcis var et par glimmersko jeg gik og manglede;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, du må lige vise dem frem! Helt ærligt, så synes jeg faktisk dem du har købt, var lidt pænere... Og til den pris kan man da ikke lade være! Så er det nærmest en pligt at købe glimmer;-)

      Slet
  10. Åh, de er altså super fede og er vild med glimmer sko - kunne godt være man skulle overveje dem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg, jeg er vildt glad for dem! Det eneste er, at der er lidt stive i hælen, så de skal lige gåes til. Men også fair nok til den pris:-)

      Slet
  11. Hverdagen er en fest. Det fik du sat en fin streg under :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de har ihvertfald allerede fået mange bemærkninger:-) Især til forældremødet i vuggestuen, der var jeg nok lidt overdressed på fødderne..!!

      Slet
  12. De er fantastiske! Sådan nogle vil jeg også rigtig rigtig gerne have - for man kan nemlig ALDRIG få for meget glimmer og glitter :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det kan man nemlig slet ikke;-)

      Slet
  13. Jeg ser heller ikke umiddelbart nogen sammenhæng mellem glimmersko og det mærke!
    Der kan man bare se :)

    Hold op hvor er de bare lækre!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg var også temmelig overrasket, og ikke mindst over prisen også! Simpelthen et kup;-)

      Slet
  14. Nej hvor er de fine! Jeg får lyst til også at investere i dem, men må vi ikke se dem på??

    SvarSlet
    Svar
    1. JO DA, jeg ville faktisk have taget billeder i weekenden, men så forsvandt tiden lige... De kommer på bloggen snart:-)

      Slet
  15. For helvede Ninna, du købte jo den sidste 41 :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må på Buffalo jagt på nette så;-);-)

      Slet