fredag den 14. september 2012

Fødselsdagslykke





Vi havde en dejlig fødselsdag i går, og især Cars kagen vakte stor lykke:-) (jeg har købt den hos Langenæsbageren i Århus, magtede ikke selv at bruge timer på kagelavning) Vi havde besøg af den nærmeste familie, og S fik et hav af gaver!
Af hjertet TUSIND tak for alle de meget dejlige hilsner, både her og på Instagram, det betyder faktisk mere end man måske lige regner med!
Nu står den på weekend med mere fejring og fest med kollegaer, så der er drøn på et par dage endnu:-)

Kan I have en dejlig weekend:-)

21 kommentarer:

  1. Hvor ser han skøn ud! Et forsinket, men STORT TILLYKKE med ham!!

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige billeder - festen ser ås ud til at være vellykket. Fødselsdage er en dejlig anledning til at tænke tilbage på det fantastiske og utroligt skræmmende der er sket for to år siden.
    En anden ting er at det nu går op for mig at jeg har læst et par fag på Handelshøjskolen med din mand på cand.merc. Sikke lille verden er.
    God weekend og god fornøjelse
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis, jeg bliver altid så sentimental:-)
      Hvor sjot, det må jeg lige vise ham, ja verden er godt nok lille må man sige!

      Slet
  3. Stortt tillykke med den store dreng! Jeg har ikke kunne kommentere på dit sidste indlæg!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina:-) Hvor mærkeligt... Men jeg synes altså det godt kan drille lidt engang i mellem det her blogger!

      Slet
  4. Kæmpe tillykke med Sly, som forståeligt nok har haft en skøn dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh yes, han hyggede sig helt vild, og fik masser af opmærksomhed dagen lang:-)

      Slet
  5. Der er bare noget helt særligt ved deres fødselsdage og i år er det sjovt at se hvor meget mere de forstår omkring det hele!
    Min lille C har kastet masser af håndtegn i dag, hvor hun forsøger at vise '2 år' og så siger hun også "do år" når nogen har spurgt om hun har fødselsdag i dag;)

    Tillykke ham Ninna!

    KH

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mille, og ja, det er ret stort at med til at opleve... Selvom han faktisk lagde ud med at være lidt beklemt ved al opmærksomheden. Han tøede dog temmelig meget op i løbet af dagen:-)

      Slet
  6. Åh bliver helt lækker sulten når jeg tænker på Langenæs bageren - mums!!! Tillykke med Sylvester :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ja, det var dælme også en god lagkage:-) Helt perfekt!

      Slet
  7. Åh bliver helt lækker sulten når jeg tænker på Langenæs bageren - mums!!! Tillykke med Sylvester :-)

    SvarSlet
  8. Totalt pimpet kage, der! ;o)
    Ser ud til det var en skøn dag med en glad lille dreng. Tænk, at tiden går så hurtigt. Om lidt er det Alfred's tur. Gulp!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er så vildt som tiden går...

      Slet
  9. Fed kage :-)
    Hvad mon den har kostet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lise:-) Det var en othellolagkage til 12 personer, og den kostede 365 kr. Selve kagen kostede kun cirka halvdelen, men det der sukkerlag med billedet på kostede alene 170 kr, så jeg synes faktisk det er en helt ok pris. Og den smagte himmelsk:-) Og tænk sig al den tid jeg sparede ved ikke at skulle købe ind, piske flødeskum osv osv... ALLE pengene værd;-)

      Slet