tirsdag den 18. september 2012

Lang cardi

Man kan vel dårligt gå vinteren i møde uden en lang cardigan?? Jeg har fået en lille opfordring fra en sød (og gravid) veninde, om hvilken lang cardigan man skal have her til vinter. Det er et rigtig godt stykke tøj, også selvom man ikke er gravid:-)

Her er en lille collage med dem jeg bedst kan lide. Min egen favorit er nok den fra Baum und Pferdgarden..

Fra venstre: Baum und Pferdgarden, Hofmann set hos YouHeShe (den er også i mørke farver),  Designers Remix, AIAYU set hos YouHeShe, grå cardigan fra Malene Birger, mintgrøn fra Designers Remix
Man kunne sagtens have dem allesammen i sit klædeskab ikke??
Rigtig god tirsdag:-)

24 kommentarer:

  1. Ej nej nej.. mine cardigans virker pludselig SÅ kedelige!! Må i B&P, den er virkelig fin.

    SvarSlet
  2. Åh nej, min cardi-ønskeliste var i forvejen alt for lang og nu har du lige fordoblet den ;) Rigtig, rigtig lækre cardier du har spottet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette:-) Ja, det er som listen med ønskecardigans bare aldrig bliver kortere, kun længere....

      Slet
  3. Jeg kan godt lide den grå fra Malene Birger, dejlig tyk og sikkert varm, og så er det praktisk med lommerne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er jeg også ret vild med:-)

      Slet
  4. Jeg er helt skudt i den mintgrønne. Den kunne være så fin til sne og vintervejr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også HELT vild med den, den vil bare være så cool til alt det sorte og grå man har på om vinteren!

      Slet
  5. De er alle fine haps haps- jeg kunne især godt lige pakke mig ind i den stribede i hjørnet fra designers remix!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er vildt flot, og kan jo bruges til det meste:-)

      Slet
  6. Nej den fra Hofmann er lækker da!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også vildt pæn i den anden farvekombi der findes, og sejt med en lynlås i stedet for knapper:-)

      Slet
  7. Hej
    Super lækkere, bare man havde en fyldt konto- jeg har desværre allerede shoppet over limit i form af vinterjakke og læder leggins :)
    - det lilla leopard stof du bla har brugt til den sidste pude du postede, vil du dele hvor du har købt det :)
    Vh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, bare man havde bunker af penge:-) Det lilla leopard stof er fra stof2000, men købt for over et år siden, så jeg tror ikke man kan få det mere, desværre:-(

      Slet
  8. Nam nam nam! Den fra AIAYU hænger hjemme hos mig og venter på det bliver koldt nok til at flytte ind i den. Den er SÅ lækker!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ulla, du har SÅ meget lækkert tøj, jeg gad godt at kigge ind i dit klædeskab en dag;-)

      Slet
  9. Den stribede fra Designers Remix er min favorit... Designers Remix har faktisk rigtig mange lækre ting denne sæson, bemærkede jeg i går hvor jeg var i Kbh... men men men...
    ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også det er en god sæson, de har ramt rigtigt med mange ting! og efter hvad jeg så på messen, så bliver foråret også godt fra dem:-)

      Slet
  10. Iih, de er fine. Min favorit er klart også den fra Baum und Pferdgarden

    SvarSlet
  11. Jeg tror lige jeg kunne få plads til dem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha ha ja, ellers er det jo bare med at købe et nyt skab;-)

      Slet
  12. Til alle der overvejer netkøb: har lige prøvet den grå cardi hos Baum und Pferdgarden - den er fin men indeholder angora og fnulrer HELT vildt - små lyse hår overalt efter brug!! Øv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ulempen ved angora, desværre! Man kan ikke rigtig komme uden om det! Der er også mange fine strik fra Acne i den kvalitet, og det er det samme, fnulder over alt!

      Slet