tirsdag den 11. september 2012

Lidt shopping




Lidt shopping, mest fra Berlin:-)

-Jeg har læææænge ønsket mig tasken fra WoodWood, og især ønsket mig noget camouflage af en slags, den trend kan jeg ikke lade gå forbi mig:-)

-Solbrillerne er et impulskøb fra ZARA, men ikke desto mindre så er jeg er blevet vildt glad for dem. Jeg elsker ting der glimter:-)

-Den fine clutch er her hjemme fra, jeg har købt den på mit arbejde, og lige nu bruger jeg den som pung! Både farven og prisen er skøn;-)

10 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne og fede ting du har fået købt dig! Det ser ud til det har været en god tur til BERLIN, jeg har aldrig været der,men forestiller mig det er en fed by!
    // Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du gøre engang, altså tage til Berlin, det er bare så fed en by:-)

      Slet
  2. what nice things...i myself have a thing for bags and wouldn´t mind adding this one to my collection ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, I do to:-) I have soooo many clutchbags!

      Slet
  3. Jeg elsker din Wood Wood taske! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maja:-) Jeg drømmer jo stadig om en camouflage jakke a la din:-)
      I øvrigt så tror jeg altså at denne her taske vil gøre sig fremragende som pusletaske, den har den helt rigtige størrelse, og mange rum!! Blot et lille tip;-)

      Slet
  4. Clutchen er helt fantastisk:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er altså en sand skønhed:-) Perfekt størrelse og perfekt farve:-)

      Slet