onsdag den 5. september 2012

Regnjakker


Jeg er lige nødt til at lave lidt reklame for mit arbejde. Vi har netop fået regnjakker fra det danske mærke Rains, og jeg synes bare de er vildt fede, og til rigtig gode priser. Næsten alle modeller er unisex.
I kan se dem i webshoppen lige her.


Faktisk har vi lige nu en konkurrence på Facebook, hvor man kan vinde et gavekort på 1000 kr. til webshoppen, og de kunne jo passende gå til sådan en sag her, så man er klar til efteråret:-)
Du finder Junk de Luxe på Facebook lige her, det eneste du skal gøre for at deltage, er at dele konkurrenceopslaget. Du må naturligvis også gerne like siden:-)

Jeg er ved at gøre det sidste Berlin indlæg klar, men først skal jeg lige læse godnathistorie for Sylvester.-)

5 kommentarer:

  1. Lækre regnjakker :-) Vil du evt komme med dit bud på årets vinterjakke? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro Birgitte:-) Tak for opfordringen:-)

      Slet
  2. TAK for tippet!
    Jeg har ledt og ledt efter steder hvor Rains bliver forhandlet! Får I rain Poncho hjem i sort? Det er nemlig primært den jeg er på udkig efter :)

    SvarSlet
  3. Selv tak Ida:-) Vi har den kun i grøn og gul lige nu. Den sorte er ikke på lager hos RAINS i øjeblikket, men når den er, så får vi den også:-) Du kan altid ringe og spørge efter den, eller skrive til min arbejdsmail nrs@junkdeluxe.dk:-)
    Rigtig god weekend:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fantastisk!! Du har ingen ide om hvor lang tid der går vel?
      Jeg noterer mig din mail og kigger forbi forretningen når jeg er inde i byen ;)

      Slet