torsdag den 13. september 2012

Sylvester 2 år


Jeg har virkelig prøvet at begrænse mig, men her kommer lidt billedspam af min store dreng, der bliver 2 år i dag! Så skynd dig videre hvis du ikke er til tonsvis af børnebilleder;-)

Alle siger det, men ikke desto mindre er det meget sandt, tiden FLYVER afsted. Aldrig har jeg oplevet at dagene forsvinder så hurtigt, som efter vi har fået Sylvester.

Jeg har et billede med af Sylvester som nyfødt. Da vi fik ham, havde jeg ikke en blog endnu, så det er aldrig noget jeg har vist frem før. Han blev født ved planlagt kejsersnit, og havde en meget hård og vanskelig start på livet. Heldigvis blev han hurtigt frisk og stærk, og i dag kan jeg slet ikke forstå hvor lille bitte og skrøbelig han har været.

Jeg har været lidt i tvivl med alle de her billeder, men flere af dem har allerede været vist på bloggen før, og jeg udvælger altid nøje hvilke billeder jeg synes der er blogbilleder, og hvilke der hører familiealbummet til. Jeg har især været i tvivl med hospitalsbilledet, da jeg aldrig har vist billeder derfra før (altså online), men de er også en del af historien;-)

Lille nyfødt S, kun et par dage gammel
Lille ny baby, glad mor og far
cirka 3 måneder
Dåbsbillede, 5 måneder gammel
5 måneder
9 måneder
1 års fødselsdag:-)
På photoshoot med min fotografveninde på Christiania i efteråret 2011
Portrætfoto efterår 2011
Marts 2012
Maj 2012
Juni 2012
Juli 2012, stor dreng der stener tv...
September 2012

41 kommentarer:

  1. Årh altså, sikke nogle fantastiske billeder - dejligt at du deler :o) Og stort tillykke med ham - her i huset kan vi heller ikke helt forstå, hvordan tiden går så hurtigt! Håber i får en rigtig god dag :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lisbeth, vi havde en fantastisk dag, men hold op hvor er jeg træt i dag... Godt det kun er 1 gang om året:-)

      Slet
  2. Tillykke med ham! jeg syntes også at det er nogle fantastiske billeder og flot at du deler.
    Selv om det er en forældrekliche, at tiden går hurtigt når man har fået børn, men det er jo så sandt som det er sagt - og grunden til man bliver ved med at sige det er jo nok fordi tiden netop går så stærkt :-)
    endnu engang tillykke med ham, jeg håber i får en dejlig dag!

    kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maria:-) Og ja, man ved slet ikke hvor hurtigt tiden kan gå, før man får børn:-)

      Slet
  3. Årh nogle dejlige billeder, sidder og bliver helt glad :-) Stort tillykke med jeres store dreng. Håber i får en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Simone, vi havde en skøn dag;-)

      Slet
  4. Altså jeg elsker billeder af søde babyer, så mig skal du ikke høre et ondt ord fra :-)
    Kæmpe stort tillykke med jeres dejlige og smukke Sylvester. Han er bare så cute, altså!
    Håber I får en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ulla, ja jeg elsker også babybilleder:-) Og han er helt vild med fødselsdag, jeg glæder mig til at vise lagkagen på bloggen, den var alt for vild:-)

      Slet
  5. Sikke nogle skønne billeder. Tillykke med din dreng - han ser sørme sød ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mathilde, han er mindst lige så sød som han ser ud;-);-) (ihvertfald for det meste!!)

      Slet
  6. SMUKKE og varme billeder og en utrolig køn lille dreng fra start til slut! Jeg er vild med billedet fra Chrisiania! Kæmpe tillykke med ham Ninna - solen skinner, håber I får en dejlig dag med masser af kys, smil og kage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK søde Mille, ja det er altså også et af mine ynglingsbilleder, det er sådan et jeg får lyst til at kysse på hele tiden;-)

      Slet
  7. Han er så rå-lækker Nina!
    Er vild med det af dig og ham da han er 5 mdr. Kærligheden strømmer ud gennem skærmen.
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Libbie:-) Jeg er også helt vild med billedet, og synes bare det føles som 100 siden at han var en tyk skaldet baby...:-)

      Slet
  8. Årh hvor er han da bare for lækker! Kæmpe tillykke med ham!!

    SvarSlet
  9. Dejlige billeder, så kan man virkelig se hvor hurtigt det går! Stort tillykke med ham :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Kristina, det synes jeg også er det sjove ved denne slags billedspam, at man virkelig kan se hvor meget der sker på bare 2 år!!:-)

      Slet
  10. Det er virkelig nogle fantastiske billeder. Stort tillykke med ham. Og jeg kan virkelig kun give dig ret i, at tiden bare flyver. Jeg kan slet ikke forstå, at det er over halvandet år siden, at vi fik vores bette dreng. Jeg håber, at I får en fantastisk dag.

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Stine:-) Inden du får set dig om, så sidder I også og holder 2 års fødseldag...:-)

      Slet
  11. Sikke en masse skønne billeder. Stort tillykke med din søn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Didde-Louise:-) Vi havde en fantastisk fødselsdag:-)

      Slet
  12. Stort, stort tillykke med ham. Så fine billeder!

    SvarSlet
  13. Årh dejlige billeder! Kæmpe tillykke! Min S bliver også to år i dag - det er i sandhed en dejlig dag at holde fødselsdag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pernille, og stort tillykke til Jer også:-) Og sikke et vejr vi har haft til vores drenge i dag, SÅ skønt, især når man sidder og kigger ud på regnen nu!!

      Slet
  14. Tillykke med søde store-lille Sylvester! Hvor er der mange dejlige billeder. Særligt forældre-barn billederne synes jeg er skønne. Nogle gange tænker jeg om vi husker at forevige de væsentlige stunder - for tiden er bare så hurtigt forbi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror man husker at forevige rigtig mange stunder, også flere end man lige regner med:-) Om ikke andet, så oppe i hovedet:-)

      Slet
  15. Så skønne billeder!! Kæmpe stort tillykke med ham <3

    SvarSlet
  16. Sikke en lækker mus - billedet fra Christiania er da helt forrygende!!!
    Det er så vigtigt at huske på de små øjeblikke for - ja tiden går enormt hurtigt.
    Tillykke med ham.

    SvarSlet
  17. Det er lidt sjovt. For præcis 2 år siden kom min dejlige niece til verden. Så jeg kan kun give dig ret. I dag er en herlig dag. Stort tillykke med Sylvester.

    SvarSlet
  18. Stort tillykke med din smukke, smukke dreng! Marie-Louise

    SvarSlet
  19. Stort tillykke med den skønne dreng :o)

    SvarSlet
  20. Stort tillykke med Sylvester. Ja tiden flyver og det bliver hurtigere og hurtigere jo ældre børnene bliver:)

    SvarSlet
  21. Rikke Sanderhage13. sep. 2012 kl. 22.48

    Sikke nogle dejlige billeder af din skønne Sylvester! Stort tillykke med ham. Jeg håber, I har haft en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  22. Skønne billeder af din lille dreng:) elsker bare bsbybilleder og deres udvikling. Vildt hvor meget de kan forandre sig, så skøn han er Ninna:)
    Tillykke med ham:)

    SvarSlet
  23. Så fine billeder! Blev helt glad og en smule rørt (er altså blevet lidt sentimental, efter jeg er blevet mor ;))...
    Tillykke med ham!

    SvarSlet
  24. Hvorfor egentlig begrænse sig..? Jeg blev rørt over den fine historie dine billeder fortæller, fra et lillebitte nor til en dejlig gut. Skønt :))

    SvarSlet
  25. Tusind tak for Jeres dejlige kommentarer, de er læst af flere af flere omgange;-);-)

    SvarSlet