tirsdag den 25. september 2012

WeDoWood stol




Vi gav Sylvester børnestolen fra WeDoWood i fødselsdagsgave, (Tusind tak for hjælpen Line), og nu står den fint i vores stue. Den passer perfekt til vores sofabord, og Sylvester har allerede siddet der meget og tegnet. Stolen er helt klart den bedste børnestol jeg har oplevet.
Jeg har en meget lang dreng, men alligevel sidder han perfekt i den, selvom den er lidt lav. Det er bare gennemført og meget brugbart design, og det er noget der kan gøre en designnørd som mig glad i låget:-)
Lige for tiden tegner vi biler og Sylvesters hænder til den store guldmedalje...

6 kommentarer:

  1. Lucky lucky lucky! Fedt at I prioriterer at give lækkert design i gave.

    SvarSlet
  2. Jeg må også eje den stol. Den er så smuk og lækker.

    SvarSlet
  3. Den er også virkelig fin - jeg er SÅ ærgelig over at jeg ikke kunne nå ind forbi lagersalget

    SvarSlet
  4. Vi har snart haft vores stol 2 år, og elsker den stadig ligeså meget!!! Fantastisk gave ;)

    SvarSlet
  5. Den er sååååå fin! Dejligt at Sylvester er glad for den! Tror alligevel at jeg notere den på drengenes ønskesedlen!

    Kram

    SvarSlet
  6. Stolen er simpelthen så smuk. Ja, det er de andre we:do:wood møbler også. Jeg overvejede stærkt at sætte det på Ingrids ønskeseddel (og særligt da jeg efterfølgende så de holdt lagersalg), men var lidt i tvivl om hvor vi i så fald skulle bruge den. Som ekstra stol til stuen er den jo helt perfekt. Heldige Sylvester for fin stol, og heldige mor der kan få noget æstetisk smukt indendøre. ;)

    SvarSlet