søndag den 28. oktober 2012

All that glitter...






Top fra Custommade, jeans fra Zara, stilletter fra Ganni. ur fra Skagen
I går var jeg til Tina Dickow koncert, og var i den anledning gået all in på glitter med min nye top fra Custommade! Det er lang tid siden jeg sidst har købt noget fra det mærke, da det godt kan blive lidt for girly til min smag, men her har de virkelig ramt plet, synes jeg;-)

Koncerten var fuldstændig magisk. Hun er uden tvivl og sammenligning, min ynglingssangerinde! Og hun lignede en million i glitter buksedragt og guitar! SÅ sejt hun kan det, altså stå og synge og ligne en million, når hun har en lille bitte baby:-)

Senere i aften er der give away på bloggen for børn og barnlige sjæle:-)

46 kommentarer:

  1. Du ligner altså også en million. Det spiller bare det outfit

    SvarSlet
  2. Åhhh dit hår. Alt for lækkert

    SvarSlet
    Svar
    1. ;-) Tusind tak Lotte, det er ellers sjældent det får lov at hænge!

      Slet
  3. Jeg er ikke selv så meget til det med glitter, men du ser henrivende ud i den top, så mon ikke Custommade har designet den specielt med dig i tankerne... :-)
    Hvor herligt med Tina Dickow-koncert. Ja, hun er en imponerende og dygtig kvinde.

    SvarSlet
    Svar
    1. DET var vel nok sødt sagt:-) Men jeg tror nu ikke det er mig de har haft i tankerne, ha ha ha:-) Selvom det da ville være noget af en ære:-)

      Slet
  4. Du behøver ikke misunde Tina D noget - du står også der og ligner en million! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej det var sødt sagt Maria:-) Tak:-)

      Slet
  5. Pift!!

    Og med håret nede og det hele- så smuk du er!!

    SvarSlet
  6. Super billeder af dig :) og lækker bluse - elsker glitter

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, glitter er skønt! Jeg kan heller ikke få nok:-)

      Slet
  7. Så fin, så fin! Den top klæder dig virkelig :-)
    Og så til Tina D koncert, se det ville jeg SÅ gerne :-) Hun er fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skulle du gøre Louise, hun er fantastisk live! og tak:-)

      Slet
  8. Hallo en manke!! Manner hvor et lækkert garn. Det er da ikke så tit du flasher det. Du ser mega læks ud! ;-) Og ja, Tina er amazing!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, ja netop derfor er det tit hårelastikken der vinder! Jeg er nok lidt for praktisk og comfy anlagt det meste af tiden;-)

      Slet
  9. Jeg tror faktisk aldrig, jeg har set dig med løst hår? Kan nu også ret godt lide det oppe, men det er rart med nogle variationsmuligheder.
    Og sikke nogle stænger :)
    Vi skulle have været til Raveonettes igår, som desværre blev aflyst. Godt at jeres koncert var en større succes.
    God søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sødt sagt Ida:-) Jeg håber I havde en god aften, selvom det blev uden koncert! Jeg gad nu også godt høre Raveonettes engang:-)

      Slet
  10. Nu glæder jeg mig endnu mere til torsdag hvor jeg selv skal til Tina Dickow-koncert... og igen til februar i Glassalen! Dejligt dejligt : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du roligt gøre Jette, det var SÅ godt! Og en del anderledes end hendes koncerter ellers plejer at være:-) Der er sket en kæmpe udvikling med hende...

      Slet
  11. Super flot glitter :) Og du har ret - det var en magisk koncert. Tina Dickow når hun er bedst!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, var du der også? Ja, det var fantastisk! Selvom jeg godt nok bittert fortrød stilletterne... av mine fødder efter de par timer!

      Slet
  12. Dit hår er godt nok misundelsesværdigt! Glittertoppen ligeså! Ninna vil du afsløre mærke og farve på din blush?

    SvarSlet
    Svar
    1. JA, det kan du tro jeg vil Mette:-) Jeg har faktisk vist den på bloggen her http://fruschou.blogspot.dk/2012/07/raw-make-up-give-away.html
      Jeg har brugt den hver dag siden, og er rigtig glad for den, så den kan klart anbefales:-)

      Slet
    2. Tak Ninna, den vil jeg investere i til julebrug :-) God weekend til jer.

      Slet
  13. Sikke en sild.... Du behøver ikke være misundelig på Tina D. Du kunne jo ikke se de mørke Randers under al make-up'en;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vel nok en sød kommentar, tusind tak Camilla:-)

      Slet
  14. Den er simpelthen så fantastisk flot den top - den kunne jeg virkelig også godt overveje at købe!
    Jeg var også til Tina Dickow koncert lørdag - fantastisk!

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt:-) Synes du ikke hun var fantastisk???

      Slet
  15. Svar
    1. Ja, det gør jeg virkelig også, jeg er SÅ glad for den:-)

      Slet
  16. Hvor er det bare en flot bluse, den gad jeg godt at eje! I mit hoved er Custommade meget basic, jeg tænker slet ikke glitter, men dejligt at se de rent faktisk laver sådan noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror måske du forveksler Custommade med Customized??? det har jeg ihvertfald selv gjort masser af gange:-)

      Slet
  17. Det er godt nok et flot rock chick outfit - jeg er vild med at du har ladet dit hår være løst! jeg kunne ikke undgå også at spotte dit armbåndsur, hvor er det fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar Trine:-) Mit ur er fra Skagen, jeg har faktisk også vist det på bloggen lige her http://fruschou.blogspot.dk/2012/05/gave-no-2.html

      Slet