mandag den 22. oktober 2012

En slags outfitbilleder


 



Billeder fra en hyggelig søndagstur. Sylvester går sine egne veje i den her tid, han vil gerne bestemme det hele, og det giver en del konflikter, trætte forældre og en masse aftener med rugbrødsmadder fordi energien ikke er til mere!
Jeg har "foret" i min nye vinterjakke på, min nye sweatshirt og søndagshår!

Endnu engang, af hjertet tak for jeres interesse og engament i kommentarfeltet;-)

Jeg er helt vanvittigt træt i dag, så nu vil jeg lige om lidt trække stikket ud, og gå tidligt i seng!

15 kommentarer:

  1. Sov godt smukke Ninna, og der er altså ingen, der tager skade af rugbrødsmadder :-)

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder af en dejlig familie! Sov godt søde! Jeg er også gået til køjs! Tak for din SMS. Jeg svare dig i morgen ;0)

    Kram

    SvarSlet
  3. Det er sgi da fantastisk at du har fået tre nye jakker ud af den acne. Søndagshår? Gid mit ville sidde i sådan en fin knold. Og så er den sweat bare for 80'er lækker!

    SvarSlet
  4. Pyh, det er så hårdt når alle grænser udfordres. Men også rart at vide det også er sådan hjemme hos andre og at rugbrød ikke er noget særsyn når energien slipper op.

    Jakken er da vildt skøn! Og super fedt du kan bruge den som 3-i-1 jakke. Har selv kig på et par forskellige modeller, men kan bare ikke beslutte mig. Synes dog din fra Acne er noget over mit jakkebudget i år. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. PS: Sådan noget søndagshår vil jeg også have. Så tør du ikke se mit søndagshår. ;)

      Slet
    2. Det er netop sådanne billeder der er de bedste! Levende og oprigtige! Også selvom man har søndagshår:-)

      Slet
  5. Jeg stemmer med i koret: Gid mit hår ville sidde sådan "om søndagen"! ;-)

    SvarSlet
  6. Hov, min kommentar kom ind det forkerte sted og blev ikke helt færdig:-)
    Det jeg også ville skrive, var at du jo allerede har en god historie til :-)
    //Mette

    SvarSlet
  7. Tak hvor er I bare søde:-) Man er nok altid sin egen største kritiker, men nu får jeg da lyst at vise mere søndagshår frem;-;-) ha ha;-)
    Kan I have en dejlig dag:-)

    SvarSlet
  8. Nøj, det er en smart jakke!!! :) Konflikter!!! Det kender jeg alt for godt til! Jeg overraskes gang på gang over de følelser en 3-årig kan få frem i mig! ARGHHHHH!!! Bare her til aften! Jeg siger dig .... og faktisk kom jeg til at græde lidt i smug over det, fordi hun bare bliver ved og ved og ved og ved ... Og tilsidst føler jeg mig så magtesløs! :) Så fik jeg lige det ud! KH K

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan være så sindsygt hårdt! Herhjemme er det NEJ til alt, og hysteriske anfald over alt lige fra at skulle have strømper på, til at man kom til at trække hans stol ud fra bordet når vi skal spise.... Pyh ha!
      Godt du kom ud med det, det er man nødt til! Og du er ikke den eneste der kniber et par tårer i smug;-)

      Slet
  9. Dejlige billeder og lækkert søndagslook :-)

    SvarSlet
  10. Det er nogle super gode billeder :)

    SvarSlet
  11. Åhhh - Den sweatshirt! Jeg er næsten forelsket i den :)
    Har du en fornemmelse af hvordan den vil holde sig i vask?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida, ja jeg er også rigtig glad for den:-) Min er blevet vasket en del gange nu, og den bliver ved med at være lige så flot som ny:-)

      Slet