søndag den 7. oktober 2012

Give Away Rosendahl






Jeg har fået foræret nogle virkelig lækre knive fra Rosendahl, og er mildt sagt begejstret. Gode knive har været en mangelvare her på matriklen, så jeg takkede ja med det samme, da jeg fik tilbuddet om at teste de her knive.
På billederne har de skåret grøntsager til hjemmelavede burgere. Det skal vi nemlig have i aften!


Der er også et sæt med 2 knive til en af Jer læsere

Det eneste du skal gøre, er at skrive en kommentar til indlægget, og HUSK KORREKT MAILADRESSE!! (så jeg kan kontakte den heldige:-))

Jeg trækker en vinder næste søndag, altså den 14. oktober kl 20.00

Du kan se hele serien med Rosendahl knive lige her

134 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt bruge nye knive...

    SvarSlet
  2. Jeg mangler også knive, så jeg vil i den grad håbe, jeg vinder.

    Mange hilsener

    Deborah
    mail(a)deborah.dk

    SvarSlet
  3. Gode knive er bare uundværlige! Krydser fingre for, jeg vinder.
    Vh Eva
    evaelberg@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Gode knive er et must! Mmm burgere, ikke dårligt. Jeg har lige smovset nachos til frokost ;)

    SvarSlet
  5. Gid jeg er heldig og for første gang kan få lidt ordentlige knive.. kryyyyds

    SvarSlet
    Svar
    1. glemte lige mailen

      Jane_mig@hotmail.com

      Slet
  6. Lækkert. Mangler virkelig også knive.Så håber jeg vinder:-) Fin blog. Go søndag. Mvh Stine stinetaheri@gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg kunne i den grad godt bruge nogle ordentlige knive :)

    SvarSlet
  8. Gode knive er et hit:-) jeg ville blive glad for dem. (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  9. Åh gode skarpe knive er også en mangelvare her i huset... Og så gør det jo ikke noget, at de er pæne også:-)
    Knus fra Tina (tibani66@hotmail.com)

    SvarSlet
  10. Sikke en lækker Give Away. Man er da godt tosset hvis man ikke deltager ;0).

    Stort kram fra mariakaas@mail.com :0)

    SvarSlet
  11. Kan godt se de to lækre knive i mit køkken, krydser alt hvad krydses kan for at de finder vej hjem til mig. Rigtig god søndag. Min mail er : jenny-knudskytte@privat.dk.

    SvarSlet
  12. De er flotte! Og ville bestemt gøre gavn herhjemme:-) Vh Mette, mettebaungaard@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Man må ikke gå ned på udstyr;)

    Jeg vil meget gerne deltage. God søndag til jer:)

    Kh

    Kathrineiskotland@yahoo.com

    SvarSlet
  14. En god kniv er uundværlig! Jeg håber jeg vinder :-)

    Mette Vork - metpet1980@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Gode knive hænger heller ikke på træerne herhjemme, så jeg er gerne med.

    SvarSlet
  16. Dem kunne jeg godt bruge. :-)

    katrine_poulsen89@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Åh, det ville da være superrart at få nye knive - det trænger jeg i den grad til;-)

    Tak for en fin give-away.

    De bedste hilsner
    Helle (hellesvanelausen@gmail.com)

    SvarSlet
  18. Jeg er da helt sikkert med :-)

    SvarSlet
  19. Jeg kunne godt bruge en ordentlig kniv eller to, så jeg vil rigtig gerne være med.

    Mvh FruFalkenberg@gmail.com

    SvarSlet
  20. Dem kunne vi godt bruge! majan_nielsen@hotmail.com. God søndag :)

    SvarSlet
  21. Sikke en lækker give away, kunne godt bruge lidt nye knive - det er noget værre skrammel det vi har.

    pernille_kjaer @ yahoo.dk

    SvarSlet
  22. Dem vil jeg meget gerne prøve :)
    Tine_raun@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Håber jeg bliver den heldige :-)
    merete@bybusk.dk

    SvarSlet
  24. Lækker præmie, og som hos jer, er gode knive også en mangelvare her hos os !
    lenabonde@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Gode knive.. Suk, det kunne jeg altså godt bruge:) Håber jeg er den heldige - og burger må vi snart have på menuen igen!:)

    SvarSlet
  26. De ville være gode i min samling;)
    Tkousgaardt@msn.com

    SvarSlet
  27. Nye knive ville da være med til at gøre næste søndag god :-)
    tinadamkjer@gmail.com

    SvarSlet
  28. Ahhh nye knive kunne jeg godt bruge

    SvarSlet
  29. Hej Hej.. Får snart nyt køkken i nyt hus så nye knive vil jo være super!!
    Har forresten klikket glimmerskoene hjem efter dit indlæg - de er super fine, trods mærket!! ;-)
    God søndag.. Lise (haabert@gmail.com)

    SvarSlet
  30. Uha sådan nogle fine knive gad jeg godt eje :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glemte helt at skrive emailen - paddi999@hotmail.com

      Slet
  31. Ej, dem kunne jeg godt bruge ud til vores lille kolonihavehus. Der er ikke noget bedre end når man har skarpe knive :) Håber jeg vinder :) Min mail er kamomillavanilla@gmail.com

    SvarSlet
  32. Alle mine knive er sløve - så hvorfor ikke forsøge at vinde sådan nogle lækre knive :D
    Min mail: AnneNorsker@ofir.dk

    SvarSlet
  33. Dem kunne vi godt bruge, jeg vil gerne være med:) go søndag!;) heltogaldelesblog@gmail.com Kh Mille

    SvarSlet
  34. Her er gode knive også virkeligt en mangel varer!:)

    SvarSlet
  35. Jeg trænger virkeligt til nye knive:)

    SvarSlet
  36. Uhh jeg vil gerne være med.... Min adresse er whatthehechhappened@gmail.com

    SvarSlet
  37. God og flot give away. Må jeg være den heldige ;)
    katrine_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  38. "First cut is the deepest" - håber på held:-)

    dorte.knudsgaard@mail.dk

    SvarSlet
  39. Hjemmelavede burgere lyder godt og gode knive er heller ikke af vejen :-)
    Fortsat god søndag :-)

    SvarSlet
  40. De ser godt nok lækre og gode ud!!
    De bedste hilsner Catrine
    catrine_lyng@ofir.dk

    SvarSlet
  41. Jeg vil rigtig gerne være med. malenejahn @ gmail . com (uden mellemrum)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  42. Skøn give away! Jeg er på. :)
    atoft83@gmail.com

    SvarSlet
  43. Uf, de ville falde i god jord herhjemme!
    Jeg krydser fingre :)

    trine_e@ofir.dk

    SvarSlet
  44. lækre knive:) coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  45. Ihh skønne knive :) Jeg håber at de kommer hjem til mit køkken - der ville de pynte og blive brugt meget :) trine.roerholm@gmail.com

    SvarSlet
  46. Tak, dem kunne jeg virkelig godt bruge...

    SvarSlet
  47. Skønne knive, de kunne godt passe fint ud i mit køkken :)

    SvarSlet
  48. Lækre knive er ganske rigtig en nødvendighed, så jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen om et sæt.
    By the way - alt for lækre glimmer sko :)
    /Dianna

    SvarSlet
  49. Gode, lækre knive gør madlavningen endnu sjovere. Jeg vil gerne være med. :-) marie-louise @ zenger.org

    SvarSlet
  50. Lækker give away!
    marielouisejoergensen89@gmail.com

    SvarSlet
  51. sikke en lækker give away, der matcher alle efterårets gøremål i køkkenet! mine køkkenknive kan snart ikke mere, så jeg x'er sådan fingre:) lindao2400@gmail.com

    SvarSlet
  52. Sikke en god give away. De knive vil jeg sørme gerne vinde.
    frk.mathilde@gmail.com

    SvarSlet
  53. Åhh hvor er de lækre - de ville passe perfekt herhjemme i vores runde knivholder fra "Endeavour by Kirk+Maarbjerg! Fed give away!!

    Ckoldtoft@yahoo.dk

    SvarSlet
  54. Gode knive kan man aldrig få no af

    Camilla@frumillascupcakes.com

    SvarSlet
  55. Jeg kunne godt bruge et par gode knive til at have oppe i ærmerne :)
    ....og tak for give away.

    elinepingvin@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Ser rigtig fine ud.
    andersen_barbara@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Jeg vil rigtig gerne være med.

    helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  58. Gode knive kan man altid bruge
    Krydser fingere for de bliver mine
    Cskaalum@gmail.com

    SvarSlet
  59. Ej, det kunne jeg dælme godt bruge. Håber jeg er heldig.
    KH Pernille
    pernilleudesen@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Dem kunne min mand godt bruge :)

    Maj-Britt / mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  61. dem kunne jeg godt bruge ;)

    ditte8@hotmail.com

    SvarSlet
  62. Nogle gode nye knive kunne vi godt bruge derhjemme.
    Sofiedanoe@gmail.com

    SvarSlet
  63. Vi mangler også desperat gode knive :) mvh Kristina / kriiss@forum.dk

    SvarSlet
  64. Hej lækre knive, håber jeg er heldig:)

    mvh Malene/ malene_m34@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Gode knive er et must -og jeg kunne godt bruge et par nye :o)

    SvarSlet
  66. I'm all in!
    Daubjerg98 @ gmail.com

    SvarSlet
  67. Vi er sløve på knivfronten herhjemme... :-) MetteTation @ yahoo. Com

    SvarSlet
  68. Lækker give away! Dem vil jeg da meget gerne vinde :-)

    (idapersson84@hotmail.com)

    SvarSlet
  69. Dem kunne jeg da godt bruge.

    Kofoedhoell@gmail.com

    SvarSlet
  70. Lækker giveaway:-)
    lineforsom@hotmail.com

    SvarSlet
  71. Lækre, nye og skarpe knive vil jeg elske.
    Pian75@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Gode knive kunne søreme også godt bruges her :)

    SvarSlet
  73. Gode kniver er viktig!;)

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlet
  74. Vi leder efter en ny, holdbar og god knivserie, dette kunne blive starten.
    Hyggelig blog. mvh Kristine / grud27@hotmail.com

    SvarSlet
  75. Ohhh yes please...

    zirqes@gmail.com :-)

    SvarSlet
  76. Jeg vil gerne deltage
    Mvh. Maja (majahoegh@gmail.com)

    SvarSlet
  77. Gad godt at vinde :-) Hvem gør egentlig ikke det?

    KH Heidi (heidi.bevensee@gmail.com)

    SvarSlet
  78. Jeg må hellere være med her :) De ser lækre ud!
    christina@jzz.dk

    KH Christina :)

    SvarSlet
  79. Gode knive gør det bare så meget federe at lave mad :))

    KH Susanne

    s_mertins@yahoo.co.uk

    SvarSlet
  80. Mine knive trænger efterhånden til en opdatering! Og med en flytning inden for de nærmeste par måneder, ville det være super at starte op i et nyt køkken med nye og skarpe knive:-)

    Tine, tine_n@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Man kan aldrig få for mange lækre knive :0)
    Mvh. Katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  82. Ja tak! Blev der lige sagt :-)
    Soehestenblog@yahoo.dk

    SvarSlet
  83. Kunne helt klart godt bruge de knive - flere af dem jeg har er på smøreknivs-niveau... :)
    vh Helle Dreier
    helledreier(snabela)hotmail.com

    SvarSlet
  84. Jeg kunne godt bruge nogle gode knive, det gør altså madlavningen noget nemmere og rarer med gode knive.
    Håber jeg bliver den heldige.
    Mvh Anja
    Anjahartvig@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Meget god julegaver til ham den dejlige, og et godt hint til at han gerne må lave lækker mad til mig, nu hvor redskaberne er i orden :0) Jeg krydser fingre! Hilsen cupcake-stylisten.
    MAIL: rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  86. Håber på nye knive :)
    mvh Maria (mariapoulsen@gmail.com)

    SvarSlet
  87. Vi kunne også godt bruge nogle nye, gode knive :)
    Jeg krydser!

    SvarSlet
  88. Sådannogle fine nye knive kunne jeg godt bruge! Håber heldet er med mig :-) Kh Malene (malenefelber@gmail.com)

    SvarSlet
  89. Nøj, hvor kunne jeg også godt bruge nogle nye (og skarpe) knive! Og så gør det jo bestemt ikke noget, at de ser pæne ud samtidig :)

    /Anne-Sofie
    le-fox@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Hov - her vil jeg også gerne være med!

    Mvh. Pernille
    Pernilleogrune@gmail.com

    SvarSlet
  91. Håber jeg er heldig :-)

    Mvh
    Anne
    annetraeholt@hotmail.com

    SvarSlet
  92. Wuaw, ville være perfekte herhjem til :)

    SvarSlet
  93. Jeg må da være med:)
    Kreakriller@hotmail.com:)

    SvarSlet
  94. Gode knive er også en mangelvare hos os. Krydser fingrer og sløve knive for at de lander i mit køkken.

    SvarSlet
  95. De ville være en fantastisk erstatning for mine sløve knive ! ;)
    meistrup.hej@hotmail.com

    SvarSlet
  96. Jeg er selvfølgelig med;). tennaw@hotmail.com

    SvarSlet
  97. Ville da være dejligt - nu har jeg klaget over kærestens elendige kniv i så lang tid - måske han skulle have nogle nye :)
    nhnnhn@hotmail.com

    SvarSlet
  98. Lækkert med nye knive :) krydser fingre :)
    Malurne@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Hep - jeg er med.. De vil passe godt til mit skærebræt.. :)

    SvarSlet
  100. Jeg kunne også godt tænke mig at deltage :-)
    chboggild@gmail.com

    SvarSlet
  101. 1 lod til mig tak. Sikke en lækker give away!

    SvarSlet
  102. Dem kunne jeg sørme godt tænke mig at vinde - krydser fingre :D

    SvarSlet
  103. Det ville være dejligt med lidt nye knive, så deltager gerne i denne give away:-)

    SvarSlet
  104. Lækker give away. Jeg vil meget gerne deltage. Birgittesthomsen@hotmail.com :-)

    SvarSlet
  105. Jeg deltager meget gerne :o)

    SvarSlet
  106. Nyt køkkengrej er altid lækkert:-)

    SvarSlet
  107. Uhaaa jeg vil så gerne vinde.......ninabayjensen@gmail.com

    SvarSlet
  108. Åh sikke en skøn præmie..:) Vi trænger i den grad til nye knive.. Håber jeg er den heldige..:)
    Kh Anne
    Annchen.aeblekinder@gmail.com

    SvarSlet
  109. Vi kunne sagtens bruge et par nye knive ;)
    Mari@bondesen.org

    SvarSlet
  110. Vi har sådan en lille blandet samling af knive herhjemme - og jeg synes altid at der mangler flere gode knive i vores køkkenet

    SvarSlet
  111. Kan altid bruge et par nye knive.
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  112. Orv det er jo lige hvad vi mangler!! De er SÅ sløve alle sammen herhjemme :-(

    Kh, Kira

    Info@trustogtrust.dk

    SvarSlet
  113. Årh dem ku jeg godt bruge!!! :-)

    SvarSlet
  114. Årh de ville være lækre at ha´ i mit køkken :)

    SvarSlet
  115. I'm in :-)
    mrspoppins@hotmail.dk

    SvarSlet
  116. Uh mine sløve knive vil gerne på pension ;)
    Nesrual@gmail.com

    SvarSlet
  117. Dem der vil jeg gerne vinde! Fin give-away

    Min mail er d-brink@mail-online.dk

    SvarSlet
  118. Fed konkurrence, håber mine trætte knive kan lade livet for et par knivskarpe nye :) Mvh Assteincke@gmail.com

    SvarSlet
  119. Åh hvor kunne jeg også godt bruge et sæt nye skarpe knive... Mvh pernille_skydt@hotmail.com

    SvarSlet
  120. Du er min yndlingsblogger.
    me@linedahyernst.com

    SvarSlet
  121. Ville ikke være dårligt med nogle nye gode knive - dem som ligger i skuffen, er dem jeg købte, da jeg flyttede hjemmefra for over 8 år siden..

    SvarSlet
  122. Ann-Katrine Fredenslund13. oktober 2012 kl. 17.21

    Lækkert skærebræt; sådan ét kunne jeg godt bruge :)

    SvarSlet
  123. Sikke en dejlig give away :-) Jeg krydser fingre og venter spændt. Mail: uftitah@gmail.com.

    SvarSlet
  124. De ser virkelig lækre ud, de ville passe godt ind i mit køkken.
    Og forresten, en virkelig god blog.
    hoest.mette@gmail.com

    SvarSlet
  125. Sikke nogel fantastisk lækre knive. De er savnet i mit køkken:-)camilla_granlund@yahoo.com

    SvarSlet