lørdag den 6. oktober 2012

Glimmersko in action







Når vi er i Viborg hos mine svigerforældre, så er vi en lille lomme af uforstyrret ro og afslapning. Vi bliver opvartet og får god mad.
Jeg havde mine nye glimmersko på og min nye Acne strik, som jeg ikke har fået vist.
Vi plukkede æbler, og var på besøg i min svigerfars værksted.

Jeg afværgede (heldigvis) sygdom med en masse søvn, og skal nu bare slappe endnu mere af i weekenden. Håber I har det godt derude:-)

Halstørklæde og strikkjole er fra Acne, læderjakke fra Muuba og glimmersko kan I læse mere om her



13 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar Kristina:-)

      Slet
  2. Jeg er især vild med det sidste billede. Det har noget helt særligt over sig. Det kunne sagtens være et reklamefoto.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Malene! Jeg kan også meget godt lide kontrasten i det, glimmersko og træ!

      Slet
  3. Du er super flot, Ninna!
    Acne strikken ser vildt lækker ud, både farve og pasform. Den måtte virkelig gerne bo i mit klædeskab ;) Virkelig flot farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida, det var sødt sagt:-) Jeg kan kun anbefale strikken. Den er stor i str., så jeg vil anbefale et nr mindre end man plejer, hvis nu det når så vidt;-)

      Slet
  4. Svar
    1. Tusind mange tak Dorte, sikke en sød kommentar:-)

      Slet
  5. Du ser skøn ud!! Farven på din strik er simpelthen så lækker :)
    Jeg har selv samme Wham strik i grå, samme halstørklæde i et par andre farver og lignende jakke fra Muubaa - Alt sammen klare favoritter på denne årstid :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jamen det er også nogle lækre lækre stykker tøj:-) Det er totalt efterårsuniform:-) Jeg drømmer også om Canada tørklædet i både grå og lyserød!

      Slet
  6. jeg får sådan glimmerlyst af de fine sko:)

    SvarSlet
  7. Hvor ser du dejlig ud, Ninna! Og mega fine sko! :-)

    SvarSlet