tirsdag den 23. oktober 2012

HAY bord+bænk sælges

Her kommer lige et indlæg for en god veninde der sælger et HAY bord+bænk på grund af flytning
Al henvendelse til Line på mailen me@linedahyernst.com 

Her kommer info omkring møblerne:

Sara Dining Table & Bench i sort linoleum fra HAY sælges.
Bord: 240 x 90 cm.
Bænk: 200 x 40 cm.
Bord + bænk er 1 år gammelt og i MEGET flot stand.
Nypris for bord + bænk: 12.000 kr.
Se HAYs hjemmeside for yderligere detaljer.
SÆLGES SAMLET FOR: 8000 kr.
(Møblerne står i Århus C)




Desværre må jeg ikke selv shoppe den slags for tiden, da vores pengetræ ikke har det for godt;-) Ellers havde jeg slået til på stedet:-)

Rigtig god aften:-)

10 kommentarer:

  1. Det nederste billede er SÅ lækkert, sindsygt at det er fra hendes eget hjem!

    SvarSlet
  2. Wauw, hvis bare der var plads i mit hjem (og penge i min pung)!

    SvarSlet
  3. Fristende flotte fotos!

    Fortæl noget mere om citronen ; )

    SvarSlet
  4. jeg er også meget interesseret i citronbilledet - hvem har malet det, og hvor kan noget lignende fåes?

    SvarSlet
  5. Jeg kan desværre ikke fortælle så meget om Citronbilledet, det er et af HAY's egne pressebilleder af bænken. Måske man kan kontakte HAY og høre dem?
    Jeg beklager at jeg ikke kan hjælpe..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt ok... jeg så det godt på hjemmesiden senere... jeg må lade mig inspirere må male mit eget personlige citronbillede i stedet ; )

      Slet
  6. Er det solgt? Og er det muligt at købe bordet alene?
    Mvh

    SvarSlet
  7. Lisbeth Overgaard Nielsen9. jan. 2013 kl. 15.01

    Hej

    Er det solgt? Er særligt interesseret i bænken.

    Vh. Lisbeth, Aarhus, mobil: 40253289

    SvarSlet
  8. Så snyggt! Får man fråga var affisherna längst ner, Good & Evil och den rosa handen (?) kommer från?

    Kram Mia

    SvarSlet
  9. Ved du hvor stolene er fra? :-)

    SvarSlet