mandag den 1. oktober 2012

Inspiration

Jeg ELSKER farver, men går oftest efter det sikre sort/hvide. Dog ville jeg ønske at jeg var så modig, at have en neongul dør!
De fine loafers drømmer jeg ret meget om.

Jeg vil så gerne have en lyskæde med de helt hvide kugler inde i stuen, og jeg kan faktisk godt lide dem på den her pind! Geometriske former og Prada, Whats not to like???
Jeg elsker simpelthen efteråret, det er den tid på året jeg bliver mest inspireret. Især med hensyn til tøj, men også rigtig meget til både bolig, indretning, og DIY projekter.
Jeg bruger (som så mange andre), meget tid på pinterest, og jeg har lige samlet lidt af mit ynglingsinspiration i et par collager.

I kan finde min profil her, hvis det har interesse, (her er også alle billederne, og adressen hvor de er fundet):-)

Bruger du også Pinterest?

Rigtig god aften;-)

11 kommentarer:

  1. Jeg har godt nok oprettet mig derinde men får slet ikke brugt det nok. Bliver helt inspireret af alle dine fine boards :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må igang med at få det brugt:-) Selvom det er den vildeste tidsrøver!

      Slet
  2. Hat først "opdaget" Pinterest for kort tid siden, sikke en tidsrøver ( endnu en).

    Skønne billeder du har fundet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ret vildt så mange timer man kan bruge derinde!
      Og tak:-)

      Slet
  3. Jeg er endelig kommet rigtig igang på Pinterest - jeg kan findes her: http://pinterest.com/ffluwer/

    Synes faktisk det ser rigtig fedt ud med den lyskæde på pinden. Den ide kunne godt finde ind her hos mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har jeg også overvejet rigtig meget! Jeg tænker at man jo også kan spraymale pinden i enten hvid, eller en vild farve...

      Slet
  4. Jeg ville også sommetider ønske, at jeg kunne proppe flere farver ind i mit hjem, men heller nok også mest til de sort hvide farver. Du kan se mit hjem på min blog, ekller Instagram og Pinterest, hvis du har lyst hedder desuden helenasolskin

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også det er fordi der er efterår nu! Så er man måske knap så meget til et væld af farver derhjemme!
      Jeg kigger lige forbi:-)

      Slet
  5. Svar
    1. :-) Nu skal du jo snart på barsel, så bliver der masser af tid til den slags;-)

      Slet
  6. Fine fine ting!

    De hvide kugler (høhø) de er virkelig flotte, vi har dem også inde hos Lille Pi og jeg tænder dem blot for min egen skyld :-)

    SvarSlet