torsdag den 25. oktober 2012

Noget om æblekage og at sige farvel


Jeg er i gang med at bage Ann-Christines æblekage her til aften, jeg skal have den med på arbejde i morgen. Jeg skal nemlig sige farvel til mine dejlige og helt fantastiske kollegaer.
Jeg har fået et nyt og spændende job tilbudt, som jeg har sagt ja tak til, og når man begynder på noget nyt, så er der også noget at sige farvel til. Jeg er vildt dårlig til det, jeg er sådan en tudemarie.....

Jeg venter lidt med at fortælle om det nye job, jeg kan mærke at jeg lige skal begynde der først:-)

17 kommentarer:

  1. Ååh Ninna, du vil blive savnet!

    SvarSlet
  2. Det lyder da bare spændende, glæder mig til at høre mere!

    SvarSlet
  3. Tænker på dig sødeste søde! Jeg håber at du får en dejlig sidste dag i morgen! Jeg ringer i morgen!

    Stort kram fra mig

    SvarSlet
  4. Argh det kender jeg alt for godt- hvis man dog bare kunne tørre en lille fin tåre væk - men jeg har grædt som pisket når jeg har skullet sige farvel til gode kollegaer- jeg er bare så dårlig til afsked.. Men du går nye udfordringer i møde - hvor er det vildt spændende- glæder mig til at høre mere:) go dag i morgen! Kh

    SvarSlet
  5. Tanken om at der åbnes nye døre når der lukkes en gammel hjælper lidt, selvom det virkelig er svært. Men det er så spændende muligheder og udfordringer du har i vente. :)

    SvarSlet
  6. Ih, nu bliver jeg helt nysgerrig ;) Glæder mig til at høre mere. Tillykke med det nye job :)

    SvarSlet
  7. Uh det lyder spændende! Men jeg kan godt forstå, at det er rigtig vemodigt. Glæder mig til at høre mere om hvad du skal :)

    SvarSlet
  8. Tillykke med det nye job :-)
    Glæder mig til at høre mere om det.
    Pøj pøj med afskeden imorgen - håber ikke at det bliver alt for slemt.

    SvarSlet
  9. Det lyder rigtig spændende, men kan godt forstå dig, er heller ikke god til at sige farvel..

    Glæder mig til at høre mere om dit nye job.

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Hvor sejt Ninna, og ja jeg bliver da også nysgerrig :) Tillykke med det i hvert fald, selvom jeg også godt kan forstå din vemodighed over at sige farvel - sådan noget hader jeg også.

    SvarSlet
  11. Det lyder spændende Ninna. Hatten af for at du følger dit hjerte, selvom det kan være svært at sige farvel.

    SvarSlet
  12. Lyder på trods af det svære farvel, til at du går noget nyt og spændende i møde. Tillykke med det(0:

    SvarSlet
  13. Puha, jeg kender godt den følelse... Farvel er altid så svært! Men hvor er det godt at der er noget spændende i vente foran dig :-) Held og lykke med det, og rigtig god weekend :o)

    SvarSlet
  14. Åhr tillykke søde Fru Schou. Fantastisk når nye muligheder popper op af sig selv. Al Held og Lykke til dig.

    SvarSlet
  15. Spændende - onsdag er det min tur, og det føles virkeligt underligt at sige farvel til noget gammelt og kendt. Men selv GLÆDER jeg mig til det nye eventyr. Krydser fingre for dig!

    SvarSlet
  16. Tillykke med det nye job, glæder mig til at "se" hvor det nye bringer dig hen :o)

    SvarSlet