mandag den 8. oktober 2012

Pude




Nogen må stoppe mig!! Jeg har lavet endnu en patchwork pude. Jeg tror bare ikke jeg bliver træt af det nogensinde. Derfor har jeg også taget en (lidt svær) beslutning, nemlig at sælge ud. Du kan se under fanen "til salg" hvilken en jeg begynder med.
(Der er også lidt mere tøj til salg)

Jeg er gået i gang med et større patchwork projekt, som godt nok er på maskinen. Jeg håber det snart kan bliver færdigt, for det mangler faktisk temmelig meget herhjemme!

(til denne pude har jeg bare brugt 6-kanter, og sat stykkerne sammen helt tilfældigt. Jeg har dog besluttet mig for stofvalg inden jeg gik i gang)

20 kommentarer:

  1. Så fin! Fatter ikke hvordan du når det. Fik du min sms idag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Julia:-) Jeg ved heller ikke selv hvordan jeg får tid...

      Slet
  2. Nej det er bare rigtig sjovt at sy patchwork og hyggeligt at sidde og pusle med. Jeg må da også vise min nyeste pude frem nu tror jeg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den vil jeg da rigtig gerne se:-) og ja, det er vildt afslappende at sidde med, nok på samme måde som strikketøj kan være for andre:-)

      Slet
  3. Wow hvor er den fin. Gad godt at jeg kunne finde ud af at lave patchwork.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mathilde:-) Det er altså ikke det store hokus pokus at lave patchwork, det kræver bare nål, tråd, stof og papskabeloner... og lidt fantasi:-)

      Slet
  4. Svar
    1. Tusind tak Malene, jeg er også selv ret tilfreds. Jeg trængte noget lidt mere roligt at kigge på!

      Slet
  5. Altså normalt er jeg jo slet ikke til patchwork puder- men elsker dine;)

    Den er vild flot!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Tenna, det er et dejligt kompliment at få:-)

      Slet
  6. Det er virkelig noble fine puder du laver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er jeg glad for at høre:-)

      Slet
  7. wauw hvor ser det flot ud - rigtig nydelig stil du har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var sødt sagt Simone:-) Tak for din kommentar:-)

      Slet
  8. Fedt, jeg elsker det også, men tro mig - lige pludselig, så tager du dig en pause - jeg har holdt en lang pause og er først lige ved at tage hul igen. Den er såååååå fin din pude :-)

    SvarSlet
  9. Sikke flotte de er. Elsker farverne :)

    SvarSlet