lørdag den 27. oktober 2012

This and that..





Æbletærten som jeg bagte til mine (nu tidligere) kollegaer blev fantastisk god, tak for opskriften Ann-Christine:-) OG tak for Jeres søde kommentarer! Jeg glæder mig helt vildt til det nye job, og til at fortælle mere om det. Jeg fik en smuk vase fra Ditte Fischer i afskedsgave, den er jeg rigtig rigtig glad for!
Og så lige et glimt af Sylvester i sin nye flyverdragt, jeg synes han ser noget så sød ud i den:-)
(den er fra Didrikson og en fantastisk kvalitet, huen er fra Anne

I aften skal jeg til Tina Dickow koncert med Kim, og jeg glæder bare rigtig meget! Vi har efterhånden været til en del Tina D. koncerter sammen, så det er blevet lidt af en tradition!

Tak fordi I læser med og kommenterer, det er bare SÅ skønt at sidde på den anden side af skærmen og mærke interessen;-)


16 kommentarer:

  1. Vil da lige smide et lille "hej" så. Det er en fin blog du har. Altid skønne fotos. forsat god lørdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dit hej Ingeborg, og tak fordi du læser med:-)

      Slet
  2. Glad for at du synes om den :)
    Sylvester er noget så sød i den flyverdragt, jeg fandt ud af at Johan og Julie sagtens kan passe deres fra sidste år stadigvæk. Men overvejer at købe to fra samme mærke som Sylvesters hvis jeg kan finde dem i str 4 år på tilbud nu. Det kan jo være at de vokser ud af deres sidst på sæsonen og så er det helt sikkert umuligt at opdrive en god flyverdragt.

    Rigtig god koncert til jer i aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg overvejer faktisk også at købe en mere når der er udsalg, så han har en til næste år! Jeg kan kun anbefale det her mærke, jeg synes at den er så gennemført med alle detaljer, og der er virkelig tænkt over funktion og form! At den så, i mine øjne, også er pæn, er jo bare et ekstra plus:-)

      Slet
  3. Lækker flyverdragt og sød dreng :-) kan være vi skulle prøve Didrikson næste gang, synes den nuværende har lidt mærkelig pasform..
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan kun anbefale mærket! Sidste år havde vi bare en billig en fra Friends (Kvickly), den var sådan set udemærket synes jeg, men nu hvor han har prøvet denne her, så kan jeg pludselig se hvor stor forskel der faktisk kan være på flyverdragter! Og det er helt tydeligt at pris og kvalitet hænger sammen!

      Slet
  4. Tillykke med det nye job! Og god fornøjelse med Tina Dickow koncert, hun er så god!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Marie:-) Det var en fantastisk koncert, helt helt magisk!

      Slet
  5. Tillykke med det nye job hvor spændende :) god koncert.

    SvarSlet
  6. Tillykke med det nye job....

    Uhh læste lige opskriften, marcipan og æbler, en konstellation der næppe kan slå fejl, det lyder så lækkert.

    Min datter på 3 1/2 havde også lige sin nye Didrikson flyverdragt på for første gang i dag... Glæder mig til at se hvordan den klarer mosten i en skovbørnehave! (Jeg skal dog lige tage tilløb, for sikke beskidte de kan blive på kort tid!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var SÅ god den æbletærte, den skal jeg lave igen snart!

      Ja, det er spændende at se om den holder hele vinteren:-) Men det tror jeg bestemt den gør!

      Slet
  7. Smuk smuk farvelgave fra arbejde. Den har også været på min ønskeseddel længe.

    Didrikson flyverdragter er virkelig gode og pæne. Ingrid havde en sidste år, og jeg er ved at købe en ny og større model. Eneste grund til det trækker ud er at jeg virkelig ikke kan beslutte mig for farven, da jeg synes "drenge" modellerne er langt pænere, men det er ikke sikkert de rammer en fireårigs æstetik og farvesans. ;)

    God fornøjelse med koncerten. Det er en virkelig god tradition I har fået jer dér. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal da snart ud af starthullerne med de flyverdragter Maiken;-);-) Jeg har slet ikke lige lagt mærke til pigemodellerne, men selv hvis jeg ikke synes de var helt i øjet, sådan rent farvemæssigt, så ville jeg købe den alligevel! Kvaliteten er SÅ lækker!

      Slet
  8. Ja det er en dejlig tradition som vi også har herhjemme... altså Tinas koncerter ; )

    Ang. flyverdragter til piger... da min datter brugte flyverdragter, kunne jeg sagtens finde på at købe hende en drengemodel, der skal jo ikke så meget til med hue og vanter for at den er tøset op alligevel ; ) Dem til pigerne kan godt være lidt for meget nogengange, vil jeg godt bakke Maiken op i ; )

    SvarSlet
  9. Ih en sød flyverdragt :D
    Hvor har du købt den om man må spørge (og hvilken Didriksons model er det?) :D

    SvarSlet