tirsdag den 30. oktober 2012

Vi lever godt..

Vi har levet godt her på det sidste:-) Jeg har (også) smagt lækkerier fra Princip, og så har vi fået en masse lækker suppe. Blandt hokaidosuppe, og jeg har brugt både opskriften fra Ida og fra Mette, og blandet dem lidt sammen. Hokaido er min nye ynglingssuppe, skarpt forfulgt af kartoffelsuppen:-)

PRINCIP Produkterne har jeg fået foræret, så jeg kan teste dem.


Pålægschokoladen og Earl Grey the'en er mine favoritter! Bege dele smager virkelig af god kvalitet!


Jeg er en bacon-freak, så jeg skal altid have ristet bacon på suppe, det er nærmest et ritual....
Hvis I har en god suppeopskrift i gerne vil dele, så vil jeg mægtig gerne høre om den:-) Suppe er simpelthen en fantastisk spise...

16 kommentarer:

  1. Det er nogle super fine billeder :) Nu er der efterhånden mange som har fået de lækre Princip-sager. Hvordan bliver man en del af klubben?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Du skal bare kontakte Julia Lahmes pr firma:-) Jeg er selv blevet kontaktet af dem i sin tid, men jeg er sikker på at du sagtens kan skrive til dem:-)

      Slet
  2. Lækkert sådan at få ting ind af døren, man skal teste. Endda så skønne sager - det må da udvide "horisonten" lidt;) (læs: Jeg er drøn misundelig, selvom det er en grim ting)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man må gerne være misundelig:-) Det er rigtig dejligt at teste sådanne lækkerier, det kan man vist ikke få for meget af:-)

      Slet
  3. Smukke billeder du har taget af de lækre sager! selv er jeg vild med Princips smørepålæg...men uhm, gad da godt teste de andre ting også, mon man skulle spørge? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg helt bestemt du skal gøre, skriv da endelig til dem:-) Og ja, smørepålægget er virkelig godt!

      Slet
  4. Suppe og god mørk chokolade er store hits i min verden. Jeg er udpræget suppepige og kunne sagtens spise det flere gange om ugen i vintertid, men det kan jeg nok ikke lokke resten af matriklen på. Kartoffel-porre suppe stod på menuen i går (med bacon topping naturligvis!) og det lykkedes endda at klemme lidt i pigerne. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Wauw, det var godt klaret Maiken, herhjemme er det også kun hos de voksne at suppe er et hit! Jeg bliver dog stædigt ved med at servere det!:-)

      Slet
  5. Her er fransk løgsuppe med ostelåg (af rigtig god gruyere ost)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for tippet:-) Jeg har faktisk aldrig prøvet at lave løgsuppe, så det tror jeg da skal være mit næste suppeprojekt:-)

      Slet
  6. Ummm jeg elsker også suppe - og bacon. Her laver vi hokaidosuppe med chili og appelsin. Mums det smager godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det lyder godt nok også lækkert, tak for tip:-)

      Slet
  7. Suppe ér fantastisk! har du prøvet jordskokkesuppe? Den hitter faktisk over kartoffel og hokaido herhjemme. Alle tre er dog store familiefavoritter hos os. Der er en opskrift på jordskokkesuppen ovre hos mig - hvis det var noget ;)

    SvarSlet
  8. Flotte billeder - hvilket objektiv bruger du? Har i øvrigt også en fantastisk opskrift på rodfrugte-suppe med gurkemeje (som Karla lappede i sig), den deler jeg gerne ud. - Og så vil jeg blive glad, hvis du har lyst til at kigge med på min nye blog http://itasalbum.blogspot.dk/

    SvarSlet