fredag den 2. november 2012

Instaweeks


Her kommer lige en lille instagram opdatering! Jeg har haft for meget at se til i den her uge, med opstart på nyt job, til at få blogget! Men på instagram har jeg blandt andet fortalt lidt om mit nye arbejde. Jeg skal designe tøj for Vero Moda, og jeg er allerede blevet kastet ud i en masse spændende udfordringer:-) Jeg har fået mange nye søde kollegaer, blandt andet hende her, verden er lille!!!
Ellers har vi har vi hygget os, og prøvet at få gjort plads til lidt familietid, selvom det godt kan knibe ind imellem!

Jeg håber I får en rigtig dejlig weekend derude:-)

Husk endelig at deltag i min give away hvis du kender en der kunne bruge lidt LEGO

13 kommentarer:

  1. Tillykke med det nye job - hvor er fedt for dig! Hvornår mon de første ting fra din hånd, dukker op på bøjlerne? Der går vel noget tid endnu..?
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jette:-) Ja, der går lige nogle måneder, men jeg skal nok sige til:-)

      Slet
  2. Tillykke med dit ny job. Glæder mig til at se resultaterne:)
    Dejlig weekend

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med jobbet, det lyder da ualmindelig spændende!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det tyder det altså også på at det er:-) Jeg er ihvertfald allerede vildt glad for det:-)

      Slet
  4. Det lyder som en drøm - tillykke :)

    SvarSlet
  5. Wauv, det lyder jo fuldstændig fantastisk! Stort tillykke med jobbet!

    SvarSlet
  6. Hvor lyder det fedt med det nye job, tillykke :)

    Hvor er din fine sølvbluse i øvrigt fra?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jeanette:-) Blusen er fra Custommade, du kan se den lidt bedre et par indlæg tilbage på bloggen:-)

      Slet
  7. Tillykke med jobbet :-) Fedt for dig! Hvis du bliver chef, kan du så ikke ansætte mig :-) KH K

    SvarSlet