fredag den 23. november 2012

Kære julemand


Jeg har lavet en "beskeden" collage med lidt ønsker til julen, og jeg må indrømme at det vist kun er et lille udsnit af hvad jeg egentlig går og drømmer om! Der kunne nemt have været RIGTIG meget mere på som for eksempel en Chanel taske, et Rolex ur eller lignende, men jeg tror bare ikke lige det kommer under træet uanset hvor mange lister det kommer på;-)

1.Tallerkend fra Marimekko
2.Børste fra RAW make up
3.Skål fra Royal Copenhagen
4. Rouge fra RAW make up
5.Vase fra Holmegaard
6.Støvler fra Black Lily
7.Skål fra Marimekko
8.Toolbox fra Vitra
9.Spisebordslampe fra Secto

Så er der kun tilbage og håbe at Julemanden læser min blog;-)

8 kommentarer:

  1. Jeg håber også, at julemanden læser min kommentar på dit indlæg og kan finde frem til mig, så han kan lægge de fantastiske støvler under træet i år :)

    SvarSlet
  2. Fine ønsker! Marimekko har virkelig nogle fine ting nu her.

    SvarSlet
  3. Dejlige ønsker. På min ønskeseddel står også den fine kollektion fra Marimekko, dog er det kopperne jeg ønsker mig. Du kan evt. tjekke min blog ud for igår og løbende indtil jul kommer der et indlæg hver uge med mine ønsker.

    SvarSlet
  4. Elsker at de ønske-collager på diverse blogs - har aldrig svært ved at finde ting til min ønskeseddel med den inspirationsmængde, blogland er leveringsdygtig i!

    SvarSlet
  5. Super smukke ønsker. Er vild med vasen!

    SvarSlet
  6. Uh, nogle lækre ting. Jeg tror da liiiige, jeg skal "glemme" at slukke computeren inden min kæreste skal bruge den, så han forhåbentlig ser denne side, og lægger to og to sammen :-)

    SvarSlet
  7. Uuh støvlerne og lampen måtte bestemt også godt lande her hos mig - vildt lækre sager :)

    /Stine

    SvarSlet
  8. Kære Julemand. Hvis du har to af hver ting, så må du gerne lægge resten under mit juletræ. Venlig hilsen Maiken ;)

    SvarSlet