søndag den 4. november 2012

Sommerfugle




Jeg elsker at lave collager og i det hele taget at klippe i flot papir! Det er ikke så tit jeg har tid til det desværre, men jeg har fundet nogle sommerfugle frem, som jeg begyndte på sidste år, og nu har jeg klippet en hel masse ud af gamle modemagasiner (som jeg har flere 100 af!!!!) og andet papir jeg har liggende. Skabelonen har jeg selv tegnet ud af fri fantasi!
Jeg tror de skal blive til julekort, der mangler bare lidt glitter på dem....

Jeg håber I nyder søndagen derude:-)

8 kommentarer:

  1. Sikke en fuldstændig fantastisk ide!
    De vil som du selv nævner være perfekte til julekort :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser de fine ud....god ide forøvrigt man kan virkelig få et helt andet udtryk frem når man bruger midefotografier, så fedt

    SvarSlet
  3. De er smukke:) Og jeg er meget glad for mit sommerfuglebillede!

    SvarSlet
  4. Ej hvor er de fine! Nu bliver jeg helt inspireret :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare skønne! Har en gang set noget lignende på etsy og nu blev jeg altså helt inspireret til at lave nogle fine kort! Meget skønne billeder i øvrigt...du er så DYGTIG!

    SvarSlet
  6. Super fine sommerfugle, og fine billeder. De vil helt sikkert være søde som julekort, men også flotte på collage.

    SvarSlet
  7. Rigtig skøn ide- de er super flotte!

    SvarSlet