mandag den 31. december 2012

All that glitter...



Jeg kigger lige hurtigt forbi, for at vise Jer en lille, men vigtig, del af mit outfit i aften:-)
Det er min tidligere chef der har lavet den, og Mette som hun hedder, laver halskæderne på bestilling. Det er Swarowski sten syet fast på vintageblonde.
Sådan en halskæde kan med garanti, få en til at føle sig som en million!
Jeg vender tilbage i morgen med resten af outfittet:-)

Endnu engang, Rigtig godt nytår:-)

UPDATE: Priser på halskæder er omkring 1.200 kr, du kan skrive til Mette Bjerregaard på  mail mette.bjerregaard@yahoo.com for interesse!

12 kommentarer:

  1. Den er ski' ret fed! Hvordan får man fat i en sådan?

    SvarSlet
  2. Orv det outfit glæder jeg mig til at se! Elsker de gamle blonder.

    SvarSlet
  3. Øj jeg er misundelig - hvad mon de koster? Rigtig god aften :-)

    SvarSlet
  4. nøj hvor fin, glæder mig til at se det hele...
    Godt nytår, knus fra Tina i ØH

    SvarSlet
  5. Hvor ER den fin! Måske du vil oplyse en ca pris? GODT NYTÅR!

    SvarSlet
  6. Så er der dømt nytårsaften med maner ; ) Godt nytår til dig fra mig : )

    SvarSlet
  7. Super super smuk. Og hvordan får man fat i hende Mette :-)

    SvarSlet
  8. Den er simpelthen så pæn. Helt vildt fin! Håber du fik taget et fashion-foto med hele dit outfit ;)

    SvarSlet
  9. Wow, hvor er hun sej!
    Den er virkelig lækker :)

    SvarSlet
  10. Et meget smukt smykke, hun er da super dygtig til at sætte sammen :0) Glæder mig til at se hele outfittet :0)

    SvarSlet
  11. Nu er der opdateret med info om både pris og mailadresse!!! Jeg håber at kunne få muligheden for at vise flere af Mettes smykker frem på bloggen, for de er absolut fantastiske!!

    SvarSlet