søndag den 30. december 2012

Året der gik - 2012





Jeg synes et årsskifte er så vemodigt! Man siger farvel til et år fyldt med levet liv, og kigger frem mod et nyt år, som ingen ved hvad bringer!
Mit 2012 har været fantastisk, og når jeg sidder og kigger mine billeder igennem, så får jeg både smil på læben, og tårer i øjnene... At dele livet med et lille barn, giver så mange små lykkeglimt til samlingen!

Jeg vil lade billederne tale for sig selv, men en lille kort status må også være på sin plads:-)

I år har jeg:

-Fundet ud af hvor skønt det faktisk er at bo på den her pløjemark udenfor Århus
-Fået nye dejlige veninder, både gennem min blog og arbejde
-Fået en ny bil
-Sprunget ud som en slags modeblogger
-Fået nyt job 2 gange, og erfaret at man skal gribe de muligheder der byder sig i livet:-)
-Været på kærestetur i Berlin
-Købt temmelig meget tøj
-Syet et hav af make up punge, især i leopardstof:-)
-Fundet ud af HVOR stædigt et 2-årigt barn faktisk kan være
-Drukket masser af vino
-Set Cars cirka 100 gange
-Blogget
-Grinte
-Grædt
-Og rigtig meget andet....

Søde fantatiske læsere, af hjertet tak for et godt bloggerår, jeg håber vi ses i det nye år

GODT NYTÅR 

38 kommentarer:

  1. Skønt år med masser af skønne billeder <3 Får helt lyst til at kigge mine billeder igennem og lave en collage ;-)

    Håber du og din søde familie kommer rigtig godt ind i det nye og rigtig gode år!

    Kram, Kira

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Kira:-)
      JEg håber også du kom godt ind i det nye år med din lille familie:-) Glæder mig til at blogges ved i 2013:-)

      Slet
  2. Skønne billeder...

    Og vent så til lillemanden bli´r 3 år - det er en helt ny kaliber af selvstændighedstrodsalder der viser sit knap så charmerende fjæs.

    Vh Mila - alenemor til tvillingedrenge på 3 år. (Jeg er ihvertfald ikke blevet yngre... Jesus.. haha)

    SvarSlet
    Svar
    1. Shit hvor er du sej altså!!! Alene med TO små krudtugler... Det må være vildt, og helt sikkert aldrig kedeligt:-) Men kærligheden må til gengæld også være dobbelt så stor så!!

      Slet
  3. Dejlige billeder :) Glæder mig til et 2013, med din blog! Rigtig godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Simone, og tak for dejligt kommentarer, både her og på IG:-)

      Slet
  4. Fantastiske gensyn. Og lækker måde at opsætte billederne på. Hvem der bare kunne det.
    Jeg glæder mig til meget mere af dit gode selskab :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene:-) Det er nu bare Picmonkey, det skal jeg nok lige vise dig:-)

      Slet
  5. Dejlige billeder Ninna, og skønt at følge dig og din blog. Glæder mig til at se hvad 2013 har at byde på for din skønne blog. Ha et fantastisk nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anita, og tak fordi du læser med! Det ville ikke være det samme uden skønne dejlige læsere:-)

      Slet
  6. Hov der var jeg - og glæden ved nye veninder er gensidig!
    Glæder mig til meget mere Fru Schou i 2013, både i blogform og i levende live. Og endnu mere mode, for jeg elsker din vinkel på det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida, det var noget af et kompliment:-) Jeg kan også mærke at der bliver mere mode i 2013, det er alligevel i mit hoved hele tiden, så det kan ligeså godt komme lidt ud på bloggen også:-)
      Og i lige måde med det hele:-)

      Slet
  7. Selvfølgelig 'ses vi' i 2013 ; ) 2012 er jo mit første år i Blogland, og din blog er et af de steder jeg holder af at besøge... Godt nytår : )

    SvarSlet
    Svar
    1. DET er jeg rigtig glad for Jette:-) Det første år bliver hurtigt til flere tror jeg, nu er jeg snart færdig med mit 2. år herinde, og jeg bliver altså hængende...

      Slet
  8. Rigtig godt nytår til dig, manden og Syltester :0)
    Jeg glæder mig til at følge dig lang tid fremover :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og i lige måde Katja, jeg håber du kom rigtig godt ind i 2013:-)
      Og tak for dine dejlige kommentarer, dem bliver der sat stor pris på:-)
      Kh

      Slet
  9. Og jeg er såå glad for min makeup pung i leo, som jeg har købt af dig. Godt Nytår.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg bare vildt glad for at høre Sine:-) Jeg håber du kom godt ind i det nye år:-)

      Slet
  10. Rigtigt godt nytår til dig g familien nyder at følge din blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Kristina, og tak fordi du læser med:-)

      Slet
  11. Jeg takker også for et godt 2012!- jeg nyder at følge din blog, og glæder mig allerede til billeder, modetips og gode links i 2013:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiihhh tak Fie:-) Det var en dejlig kommentar at få! Jeg glæder mig også til 2013, og håber du kom godt ind i det nye år:-)

      Slet
  12. Skønnne glimt fra 2012. Rigtig godt nytår - jeg glæder mig til at ses igen i 2013, både her på bloggen og IRL (nu nåede vi ikke lige at mødes til playdate med ungerne mellem jul og nytår, men lad os finde en dag i januar, ik´)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ann-Christine, og i lige måde:-) Og jeg glæder mig også til vi ses igen, og til at prøve flere af dine skønne opskrifter:-)

      Slet
  13. Rigtig godt nytår til dig og dine. Jeg er glad for den tehætte som du syede til mig i leo-stof (fik den af min søster i gave).
    Jeg følger dig også, i år 2013, og håber det nye, ubrugte år sender masser af glæde, gode stunder og sunde værdier til dig og din lille familie.

    Hilsen
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej det er jeg glad for at høre>, det er så dejligt at lave noget andre får glæde af:-) Jeg håber du kom godt ind i det nye år:-)

      Slet
  14. Dejligt tilbageblik! Rigtigt godt nytår, jeg glæder mig til at se dig meget mere i det nye år ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og rigtig meget i lige måde Julia:-)

      Slet
  15. Dejlige billeder :) Åh ja, den der vemodighed over bidder af levet liv og usikkerheden over hvad fremtiden bringer, er også begyndt at mærke mig efter jeg er blevet mor.

    Tak for kig og inspiration i 2012 og rigtig godt nytår til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Mette, og i lige måde:-)
      Ja, hvis ikke man var følsom før, så bliver man det godt af at blive mor.... pyha tårerne sidder løst i øjenkrogen!

      Slet
  16. Sikke nogle dejlige billeder <3. Du er en fantastisk veninde og jeg glæder mig til at afslutte og starte et nyt pr sammen med dig og dine søde drenge!

    Stort kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde sødeste Maria <3

      Slet
  17. Skønne billeder.. Sidder præcis med samme smil og tårer i øjnene i aften, hvor jeg kigger tilbage på året.. Børn giver et andet perspektiv på tid og indhold..:)
    Du ønskes et rigtig godt nytår - håber at kunne nyde dit selskab igen i det nye år;)
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anne, og i lige måde:-) Jeg håber I er kommet godt ind i det nye år, helt uden sygdom!!

      Slet
  18. Herlige og glade glimt - Godt nytår til dig søde Ninna - håber vi ses i det nye år! kh mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg også Mille:-) Og godt nytår:-)

      Slet
  19. Skønne billeder :-)
    Godt nytår...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Nadia, og tak fordi du læser med:-)

      Slet