lørdag den 22. december 2012

Cold Cold Christmas






Jeg siger det bare som det er, det var MEGA koldt at stå og lege modeblogger!!! Godt man ikke er model;-);-)
Jeg ville bare så gerne vise nye boots, og ny sweater! Begge dele er allerede ynglings, og en lille bitte julegave til mig selv, for en rigtig hård december måned! Nyt job, julefrokoster, sygdom, julearrangementer, og generelt bare stress over alt det jeg ikke har nået! Men nu er vi næsten i mål, og det bliver jo den 24. uanset hvad!
Jeg glæder mig helt vildt nu, og kan rigtig mærke julefreden der sænker sig:-)

Støvler fra Zara 
Strik fra Selected Femme

15 kommentarer:

  1. Brr, det ser også koldt ud med sne på linsen og det hele :-) Men tak fordi du ofrer dig, så vi kan se dit nye outfit. Det ser lækkert ud. Støvlerne har jeg også haft kig på, og bliver da nok nødt til liige at kigge lidt mere nu.

    Glædelig (og stressfri) jul og rigtig godt og lykkebringende nytår Ninna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for kommentar Mette, det var rigtig sødt skrevet;-)
      Og jeg tror jeg er nødt til at tage lidt overtøj på hvis jeg skal ud foran skuret igen her i julen;-)
      Rigtig glædelig jul til dig også:-)

      Slet
  2. Det ser den ondelynemig også koldt ud det der. Men lækkert

    SvarSlet
  3. Haha, so much for fashion! Men lækre sager du har fået dig.:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må du nok sige;-) Jeg havde bare helt blogabstinenser, så jeg VILLE bare tage billeder i dag:-)

      Slet
  4. Du ser sgu godt ud, skønne du! Rigtigt glædelig jul til dig og dine, glæder mig til at se dig inden alt for længe <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Julia, og rigtig meget i lige måde:-) Og ja, det glæder jeg mig også til:-)

      Slet
  5. Hvor er din sweater bare fed! Den tror jeg, jeg vil ned og kigge på!
    Rigtig glædelig jul!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er VILDT glad for den, den er også på webshoppen i alle størrelser:-)

      Slet
  6. Selected er også bare et fantastisk mærke! Glæder mig helt vildt, til der kommer udsalg - de plejer at kunne finde ud af det med procenter :)
    Og rigtig god jul! Jeg er også "faldet ned", og nu er det bare ren afslapning og en masse besøg.

    SvarSlet
  7. WOW for et par lækre sager!! Jeg er helt vild med begge dele ;)
    Jeg har faktisk lige gjort mit første Selected køb, som jeg giver mig selv i julegave (Oh yes, jeg er typen der pakker den ind og ligger den under træet) og jeg glæder mig i den grad til at tage den i brug!

    SvarSlet
  8. Du er fiiin ninna:)

    Her har december også været hektisk, men ja vi når jo d 24. Uanset hvad.... Lad os go with the flow;)

    Rigtig glædelig jul til dig og dine.

    Kh

    SvarSlet
  9. Smukke dig - og lækre sager, det er nu dejligt at købe lidt gaver til sig selv en gang imellem :o) Rigtig dejlig jul til jer :o)

    SvarSlet