søndag den 16. december 2012

Give Away med Kähler- NU MED VINDER


SÅ ER DER FUNDET EN VINDER:

Der var 346 der deltog, det er fuldstændig vildt, jeg er simpelthen så glad og stolt over at I ville være med:-) TUSIND tak for det, og tak for de mange dejlige kommentarer, de er læst hver og en:-)

Men desværre er der jo kun 1 enkelt tekande, og den heldige vinder blev

Karina med kommentar nr. 98 (Jeg har sendt dig en mail:-))

_________________________________________________________________________________


Jeg har været så heldig at få muligheden for at udlove en VIRKELIG skøn give away i samarbejde med Kähler. Det drejer sig om den smukke Omaggio Thekande, som mange nok kender. Den er en del af den populære Omaggio serie, og de enkle striber er jo en moderne klassiker hvis du spørger mig:-) Det løfter altså lige oplevelsen af at drikke the en anelse mere, når den kan blive serveret i så smuk en kande!

Og nu kan jeg forkæle en af mine læsere med denne smukke thekande!
Jeg håber meget at I vil være med:-)

Alt du skal gøre, er at skrive en kommentar til indlægget her, du må gerne fortælle hvem der skal have thekanden, er det til dig selv, eller skal den bruges som julegave?


HUSK MAILADRESSE, og skriv venligst kun 1 kommentar.

Jeg trækker en vinder om præcis en uge, altså søndag den 16. december kl. 20.00

347 kommentarer:

  1. Jeg er den første i din give-away, - mon det gir lidt ekstra held?!
    Jeg vil forære mig selv den smukke Kähler kande, da jeg hver dag drikker masser af te....Og når det er flot og pynter er det ekstra sjovt at nyde.
    Smukt design endnu engang. Hurra for Kähler! Hilsen cupcake-stylisten.

    SvarSlet
  2. Wow, den er godt nok fin. Den ønsker jeg mig :-)
    Glædelig jul fra Louise Huss
    louisehuss@gmail.com

    SvarSlet
  3. Håber jeg bliver den heldige vinder. det er den perfekte gave til min dejlige mor.
    trinemandal78@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hvor fornemt.. Den vil jeg da helt sikkert selv eje.. Vi drikker ikke kaffe her hjemme men the ;)
    Nesrual@gmail.com

    SvarSlet
  5. Den er godt nok flot ..selv drikker jeg mest kaffe men mine gæster er ofte til the -:) vh indra ( indrapold@hotmail.com)

    SvarSlet
  6. Jeg er altså bare så vild med Kahler. Men jeg ville nu nok alligevel give den til min søster. Hun har ikke vanvittigt mange penge, passer altid glædeligt mine børn og så er hun endnu vildere med designet end jeg er.

    God 2. Søndag i advent :-)
    Mette Vork (metpet1980@hotmail.com)

    SvarSlet
  7. Hvis jeg vinder, så tror jeg at jeg beholder den selv:-).
    frumelgaard(@)gmail.com

    SvarSlet
  8. Hvis jeg er så heldig at vinde så må det vist være julegaven til mig selv :)

    SvarSlet
  9. Fin tekande. Hvis jeg er heldig, skal det være en julegave til mig selv :-)

    Anne
    annetraeholt@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg er en kähleholiker! :) så fin og enkel

    Ceciliedgormsen@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg har faktisk selv ønsket mig denne dejlige tekande i julegave, så jeg håber meget at DU kan hjælpe julemanden med at stryge den fra min kilometer lange ønskeseddel.

    SvarSlet
  12. Hvis jeg vinder beholder jeg den til mig selv som en kombi fødsdaw/julegave. Den ville virkelig pynte hjemme hos mig med en omgang te i mens jeg syer.
    Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Den er SÅ flot! Jeg elsker chai-te og jeg er sikker på, at det smager endnu bedre i SÅ fin en kande. Give me, give me! bettinakyhn@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg er passioneret the-drikker...men min kande er gået i stykker, så jeg vil beholde den smukke sag fra Kähler, hvis jeg er så heldig at vinde.

    Tak for give-away:)

    SvarSlet
  15. Hvor er den fin, den skal gives videre til min dejlige mor hvis jeg skulle gå hen og vinde den ;-)

    Cathrine, cath0507@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg vil give mig selv den i julegave, hvis det er mig som vinder...eller måske min søster som aflevere sit speciale imorgen og om 2 uger er candidat :-D

    SvarSlet
  17. Den er fin! Jeg vil gerne være med ;o)

    Pia_skytte(a)hotmail.com

    SvarSlet
  18. Den er simpelthen så fin:-) Jeg tror jeg selv skal have den, ellers bliver det en ekstra julegave til min elskede mor:-)
    Kh Rikke / bare Schön
    rikkedlauritsen@gmail.com

    SvarSlet
  19. Den skal være til mig selv. Fin detalje med træhanken.

    SvarSlet
  20. Jeg tror altså den vil passe bedst på mit eget jule-tebord :)

    Janet Furtado / jafudk@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. Jeg vil være egoistisk og forære mig selv den flotte thekande. Har cravet den i SÅ lang tid nu ;-)
    /akh(a)os.dk

    SvarSlet
  22. Wauw den vil jeg gerne eje :) Jeg ville elske at servere te i denne skønne kande til alle mine jule gæster.. mieelkjer@gmail.com..

    SvarSlet
  23. Jeg drikker ikke så forfærdelig meget the, så jeg ville give den til min svigerinde.
    Til jul i år har hun ønsket sig en thekande, så er ikke i tvivl om, at gaven vil falde på det rette sted.
    nadiawittushouman(a)gmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg ville forære den til min kærestes fætters kone...
    Hun er en sej thedrikkende dame og jeg er sikker på at den ville falde i god jord hos hende.
    Det er ikke sådan at vi er på gaven med hinanden, men indimellem trænger man bare til at give sådan en "bare fordi" gave.
    The kanden ville være den pefekte barefordi gave!
    Kh Stine

    SvarSlet
  25. Flot give away...tekanden skal da være til mig selv *ha ha*

    SvarSlet
  26. Jeg er egoistisk, da alle julegaverne er købt, og vælger at beholde kanden selv - hvis jeg altså vinder :)

    Alligevel kan det dog være det bliver en ekstra gave til en veninde, hvis ikke snart hendes held vender...

    SvarSlet
  27. Ih, jeg er nok mere den egoistiske type - den skulle blive boende hos mig. :)
    lktl2(a)gmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg vil desværre være egoistisk og gemme den til mig og mine to drenge, som begge elsker the. Og vi har faktisk ingen thekande i forvejen, da vi kun bruger theæg, men denne fine kande kunne sagtens ændre på dette :-D
    loneromby@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Den er så smuk! :-)
    Jeg ville give mig selv den, jeg er den største Kähler-fan i min omgangskreds.
    christine.lund91@gmail.com

    Knus Christine

    SvarSlet
  30. Det er min første kommentar på din fine blog, men elsker at læse med selvom jeg ikke er så flittig til at kommentere (det skal jeg nok lave om på :-)). Tekanden er for fin til at jeg ville skille mig af med den,, så den er da til mig selv og min Pukka te :-)
    Christina Hammer

    SvarSlet
  31. Jeg vil give den som en ekstra julegave til min bror og svigerinde - har lige købt termokrusene til dem i julegave:0)
    Mvh. Trine (ryttermarken@hotmail.com)

    SvarSlet
  32. Jeg havde faktisk tænkt på at give min mand en tekande, han er kæmpe tedrikker :D

    info(a)guapizimo.com

    SvarSlet
  33. hvor er den smuk! Den ville jeg blive nødt til at beholde selv :D Selvom jeg mest er kaffedrikker, elsker jeg også en god kop te her i vinterkulden!

    SvarSlet
  34. Jeg vil beholde den selv:-)

    dorte.knudsgaard@mail.dk

    SvarSlet
  35. Nøj, hvor er den fin - den ville jeg gerne selv ha;)

    SvarSlet
  36. Den er så fin- og jeg tror at det må være en gave til mig selv, hvis jeg skulle være så heldig ;-)

    Julie.ahlstroem@gmail.com

    SvarSlet
  37. det må være den skønneste gave her i den kolde tid, der rimer på te-luneri. hvis jeg vinder skal min søde svigermor have den. hun lyder nemlig den bedste te på hjemmtørret mynte og timian!

    SvarSlet
    Svar
    1. lyder = laver .. :) lindao2400@gmail.com

      Slet
  38. Uuh hvis jeg er så heldig, så skal jeg nok have den selv, da jeg ikke i forvejen ejer en thekande :)

    /Stine
    mereglimmer@gmail.com

    SvarSlet
  39. Hvis jeg er så heldig, skal det være dette års julegave til mig selv!! Den er noget af det smukkeste :)
    ida_rut@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Hvis jeg bliver den heldige skal min skønne lillesøster have den :-)

    Kh.

    Fruoverbyesorensen@gmail.com

    SvarSlet
  41. Hvis jeg vinder så beholder jeg den selv, haha. Den er fin!

    God jul. Kh Louise.

    SvarSlet
  42. Uhh denne the kande vil jeg gerne vinde ! Hvis jeg vinder skal selv have, der er ikke noget som en god kop the, og the'en bliver bare lidt bedre med en fin thekande

    SvarSlet
  43. Den er så lækker, og den perfekte julegave til min søs :)

    /Maria

    maria1nedergaard@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Den skulle min skønne veninde have, fordi hun altid er der for en (0:
    Sannepkunst@live.dk

    SvarSlet
  45. Åhr, den er fin ;o) Det skal helt klart være en julegave til... Mig selv ;o)

    SvarSlet
  46. Hvis jeg vinder skal min mand og jeg have den i julegave så vi kan drikke en masse kamillete! Vi har simpelthen været så syge med ondt i halsen dette år efter Isabella er startet i børnehave. Mvh Kristina / kriiss@forum.dk

    SvarSlet
  47. Det ville være en skøn julegave, men jeg tror at jeg vil være egoistisk og beholde den selv - den er så smuk!

    katrine_munk@hotmail.com / kamubel.blogspot.dk

    SvarSlet
  48. Det skal min kære tante Christine - hun er verdens største thedrikker og i lørdags knækkede låget til hendes gamle.

    Mvh. Susse
    susse.bie@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Endnu en the kande til samlingen vil være skønt!!! den skulle helt klart være til mig selv - julegaverne er købt, så en gave til mig selv ville da være passende:-) stinetaheri@gmail.com

    SvarSlet
  50. Sikke en fin kande. Den vil jeg gerne kunne forære min søde svigerinde.

    SvarSlet
  51. Den er godt nok smuk! Jeg ville give den til min kæreste, både fordi vi har sparet julegaverne til hinanden væk i år, men også fordi han har byttet nogle af dagens mange kopper kaffe ud med te :-)

    SvarSlet
  52. Perfekt:-) Den skal helt sikkert gives til min mor, som ønsker sig denne kande. Men kunne da egentligt også godt bruge den selv;-)

    louiseengvang@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Ih jeg bliver nok nød til, at beholde den selv hvis jeg vinder :) Den er så lækker.

    SvarSlet
  54. den vil jeg helt klart beholde selv, min er ikke noget kønt syn, så vil glædes over sådan en lækker sag.
    thineiversen@webspeed.dk

    SvarSlet
  55. Gud hvor er den smuk, nej den havde jeg faktisk ikke set før!?! Den vil jeg gerne vinde og jeg vil beholde den til mig selv!

    SvarSlet
  56. Har selv denne kande og den er virkelig skøn. Min mor har længe komplimenteret kanden så hvis jeg vandt ville jeg glæde hende med den :-)
    (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  57. Elsker Omaggio, og står faktisk og mangler en thekande til mig selv. Drikker the flere gange om dagen, og det ville da være dejligt, at kunne lave til et par kopper i denne fine kande:-)

    SvarSlet
  58. Netop denne skønne kande står øverst på min mors ønskeliste, så hvis jeg er den heldige, går den til hende som julegave:-)

    SvarSlet
  59. Min søde og hjælpsomme mor, som bor i den anden ende af landet, skulle have den fine thekande. Hun elsker at hygge med god te, en spændende bog og lys i vindueskarmen.

    Tine
    tine_n @ hotmail.com

    SvarSlet
  60. Super smuk thekande! Hvis jeg er så heldig at vinde den, vil jeg beholde den selv :-)
    dortheamby@gmail.com

    SvarSlet
  61. Er vild med den, så hvis jeg skulle være heldig at vinde den, ville jeg nok være nødt tilsat beholde den selv (tror jeg) :-)

    SvarSlet
  62. Nøøøj, hvor er den fin. Drikker ikke selv te, men min kære mand er storforbruger. Så den skal han have i bonus-julegave hvis jeg er heldig at vinde..
    Mariapoulsen@gmail.com

    SvarSlet
  63. Wauw den ville jeg elske at vinde!
    Jeg ville helt sikkert give den til min svigermor, som mangler en ny kande :-)
    marielouisejoergensen89@gmail.com

    SvarSlet
  64. Hvor er den fin! Det er mig der skal have kanden, elsker at drikke the :-)

    SvarSlet
  65. Den er så lækker, jeg tror jeg vil pakke den ind og putte den under juletræet til mig selv :o)

    SvarSlet
  66. Helt klart til mig selv, den ville jeg ikke give væk ;) ditte8@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Jeg skal selv beholde den. Jeg har nemlig læææææænge været på jagt længe efter den helt perfekte tekande - og den der er da så tæt på, som den overhovedet kan være. Krydser alt, hvad der krydses kan, for at jeg er den heldige :D

    SvarSlet
  68. Wauw, i anledning af sparejulen i år og derfor mangel på julegaver til de voksne så skulle den være til mig ;) Ahhhh er sikker på at jeg ville nyde min aftenthe endnu mere med det vidunder stående på sofabordet!

    pernillehampen@hotmail.com

    SvarSlet
  69. Jeg ville elske at forære denne fine tekande til mig selv, for at kunne byde alle mine søde gæste på te i så smuk en kande!
    Rigtig glædelig jul.
    Kh Marlene (marlene_lind@hotmail.com)

    SvarSlet
  70. Er lige begyndt på at skifte kaffen ud med The om aftenen. Ville da gøre den endnu bedre i den skønne thepotte. :-)

    God december...

    Kh Hanne - hannne93@gmail.com

    SvarSlet
  71. Øj den er fin! Vi har faktisk en tekande, men den holder desværre ikke så godt på varmen, så ville faktisk beholde den selv.

    SvarSlet
  72. Nej træk mig nu baglæns ud af fuglekassen! Den tekande har jeg ønsket mig i alt alt for lang tid. Så hvis jeg vinder er det mig! der skal have den ;-)

    SvarSlet
  73. Den skal min mor ha! Hun ønsker sig den til jul - oplagt :-) benlomondeli@hotmail.com)

    SvarSlet
  74. Den er så fin! Og sådan en lækker sag vil jeg gerne forkæle mig selv med;)

    SvarSlet
  75. Hvor er den flot. Jeg er den eneste herhjemme, som drikker te og ender ofte bare med et brev i en kop. Men hvis jeg vinder, skal den være en gave til mig selv, så jeg kan brygge mig en hel kande te og nyde den fra en smuk tepotte :-)

    SvarSlet
  76. Den er bare så lækker, måske jeg kunne begynde at drikke lidt mere te hvis jeg kunne servere den så fint :o)

    SvarSlet
  77. Den er rigtig fin, jeg ville ligge den under træet til mig selv... eller måske min mutti ;)
    mari@bondesen.org

    SvarSlet
  78. Er te elsker, så jeg må indrømme at den skal være til mig :) en julegave til mig

    SvarSlet
  79. Så skøn! Jeg er stor tedrikker, så hvis jeg vinder skal den være en julegave til mig selv! kh Tine, tine_rask8@hotmail.com

    SvarSlet
  80. Jeg ville give den til min kære te-veninde, som går en svær tid i møde. <3

    Mvh- Stine - Stinerudbech@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Ih den er bare så smuk. Jeg har den faktisk på min ønskeseddel, så det ville blive en tidlig julegave til mig selv:-)
    lineforsom@hotmail.com

    SvarSlet
  82. Vi har skåret meget ned på julegaverne blandt de voksne i år, -så jeg vil lægge den under træet til mig selv :-)
    tipi@ofir.dk

    SvarSlet
  83. Hvor er den super smuk! Tror ikke jeg ville kunne give den væk hvis først jeg vandt den ;o)
    thildee(snabel-a)hotmail.com

    SvarSlet
  84. Den er så fin. Tro det eller lad vær, så sukker min kæreste over den. Så det skulle helt sikkert være en julegave til ham. Så jeg krydser mine fingre for, at han kan få den til sin morgen te, og jeg kan nyde synet af den :-)
    S.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  85. Smuk tekanden, som jeg vil forære min dejlige mand i julegave, da gavebudgettet ikke er så stort iår og han er en ivrig te drikker :)
    Hilsen Marlene (marlenekronborg@hotmail.com)

    SvarSlet
  86. Nøj hvor er den smuk - jeg ville nok forære den til mig selv, hvis jeg er så heldig :-)

    SvarSlet
  87. det skulle være til min datter, det er lige hendes stil:)

    SvarSlet
  88. Ihh den vil jeg så gerne have! Øver mig jo i at drikke te :)

    SvarSlet
  89. Uf den vil jeg elske at forære min mand i julegave! Han er så skøn, min evige støtte! Smil fra Mia

    SvarSlet
  90. Hvor er den skøn - den skulle uden tvivl under juletræet til min mand, han er tosset med Kahler... Hvis jeg er så heldig at vinde :D
    Hilsen Tina Tibugge@gmail.com

    SvarSlet
  91. Smuk kande - vil gerne deltage.
    seg@c.dk

    SvarSlet
  92. Hvis jeg skulle være så heldig, ville jeg forære den til min søde svigerinde, som drikker meget mere the en mig ;-)
    dollsdarlings@gmail.com

    Kh. Louise

    SvarSlet
  93. Den tekande er så smuk.
    Hvis jeg skulle være heldig at vinde ville jeg give den til min søde tedrikkende veninde som har fødselsdag her i December:-) Men jeg vil nok være lidt misundelig på hende:-)

    SvarSlet
  94. Skulle jeg vinde skal min skønne svigerinde have den, fordi hun er fantastisk og en stor te-drikker.
    Hilsen Louise - louisekirksoerensen@ofir.dk

    SvarSlet
  95. Hvor er den smuk! Mon jeg kan være så heldig? karenbjerregaard@hotmail.com

    SvarSlet
  96. Jeg ville forære den til mine børns mormor. Hun er den bedste af slagsen og fortjener sådanne smukke ting omkring sig. Jeg er stolt af min mor, som gør et stort og kærligt stykke arbejde som mormor :-)

    SvarSlet
  97. Ej en smuk tekande:) eeeeelsker bare kähler og især deres striber:) krydser så meget mine fingre og deltager med stor iver:)

    Mail: karina_stub@yahoo.dk

    Hav en dejlig aften:)

    Mvh karina

    SvarSlet
  98. Hvor er den skøn! Og med en personlig samling på pt. 40+ forskellige slags the, så må man vel også godt have en tekande samling? :-)

    VH Trine
    trinebrun@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Hold nu op hvor er den fin nina!

    Hvis jeg vinder den skal jeg helt sikkert beholde den.... man kan ikke give nok julegaver fra sig selv til sig selv;)

    Rigtig god 2. søndag i advent

    kh

    kathrineiskotland@yahoo.com

    SvarSlet
  100. Jeg mangler en god tekande, som ser indbydende ud og ikke drypper, så hvis jeg er så heldig at vinde, så kommer gevinsten ikke væk herfra igen. :-) (marie-louise@ zenger.org)

    SvarSlet
  101. Hvor er den fin - den perfekte julegave fra mig til mig selv :)

    gitte.horslund.mortensen@gmail.com

    SvarSlet
  102. Ihh den er så pæn. Hvis jeg vandt den ville den blive hos mig, for den dumme te-kande jeg har nu, drypper.

    Hilsen Henriette hencarpost@hotmail.com

    SvarSlet
  103. Må tilstå, at jeg ville beholde thekanden selv, hvis jeg vinder. For jeg kender ingen, som er så glad for the, som jeg er. Jeg er det 'sorte' får i en meget kaffeglad familie, og jeg kan mærke, at det ikke kommer til at ændre sig. KH Mette (mette@mekato.dk)

    SvarSlet
  104. Det er så smuk en kande. Hvis jeg vandt, ville jeg beholde den selv, da jeg elsker te, men ingen kande har.

    SvarSlet
  105. Kære Ninna

    Hvor det bare skønt at se du også har øjnene op for Ditte Reckweg og Jelena Schou Nordentoft,flotte og smukke design. Vi her i vores lille famillie,hvor der tit kommer gæster forbi og hvor det også sker at vi får besøg af vores udenlandske ven, kunne det da være dejligt at vise lidt dansk design frem, man må da godt være stolt af lækkert design;)

    De Største Jule hilsnere fra Lisette og Ditte

    Mail. realmadrid.skov@hotmail.com

    SvarSlet
  106. Hvor er den lækker!
    Den skal da være til mig selv! (muahaha!)
    Jeg har aldrig ejet en rigtig te kande, og den der er da SÅ smuk!

    SvarSlet
  107. Jeg prøver at nedsætte mit kaffe-forbrug og mangler en tekande. Så en perfekt julegave!
    Kh. Anne (anne.kalma@gmail.com)

    SvarSlet
  108. Den ville klart være til MIG. Jeg elsker kander og jeg elsker the= perfekt;) glædelig 2. Advent! Hilsen fra Sanne/ mail: sanap200003@yahoo. dk

    SvarSlet
  109. Hvis jeg er så heldig at vinde den fine thekande skal min veninde have den i julegave. Hun viste mig den for flere måneder siden som et ønske. Vh Helena
    Helena@wolffmadsen.dk

    SvarSlet
  110. Kanden skal være til os selv. Vi mangler:)

    Maj-Britt/mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  111. Hvis jeg vandt, så skulle den bo hjeme hos os:-) vores thekande trænger i den grad til en udskiftning....

    Krydse, krydse fingre!

    Glædelig jul fra

    Mette (mette.suberling@gmail.com)

    SvarSlet
  112. Alt fra Kähler må gerne flytte ind hos mig - også denne skønne tekande :)
    Glædelig jul.

    heebazcph@gmail.com

    SvarSlet
  113. Nu får jeg jo kun julegaver af min mand i år, så... Mon ikke det er mig som skal stikke af med den lækre tekande!

    SvarSlet
  114. Den er så utrolig smuk, og er sikker på at theen vil smage ekstra godt hvis den kommer fra en Kähler :-)

    (skriv.til.sandra(A)gmail.com)

    SvarSlet
  115. Kanden vil blive en ekstra julegave til mig selv, da den i forvejen står på min ønskeseddel :)

    SvarSlet
  116. Åh hvor er den skøn. Jeg ville bruge den som gave til min gamle nabo på 83. Hun ville elske at få sådan en fin gave.

    SvarSlet
  117. Den er så smuk, dem skulle helt klart være til mig selv.. Synes jeg fortjener den;-)

    SvarSlet
  118. Min store dreng, som drikker te næsten hver dag, skal have den, hvis altså jeg er heldig.
    Og så er den jo flot! Den må gerne stå fremme hele tiden hjemme hos os :)
    Hav en dejlig aften!

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  119. Jeg er helt sikkert med og den skulle selfølgelig gives til min kære moder, som elsker te:-) Deltag også i min fantastiske julegiveaway på min blog:-)

    SvarSlet
  120. Jeg vil meget gerne deltage. Hvis jeg er så heldig at vinde, så kommer kanden til at bo herhjemme hos mig. Ville bliver glad af at se på den hver dag.

    SvarSlet
  121. Den vil jeg super gerne vinde, og skulle jeg være så heldig, så skal det være en julegave til mig selv:-)


    Anne-Louise:

    karstoft.annelouise@gmail.com

    SvarSlet
  122. Thekandenn ville helt sikkert ligge under årets juletræ - fra mig, til mig ;-)

    SvarSlet
  123. Og min mail: vagn_girl@hotmail.com, den glemte jeg lige. Sorry!

    SvarSlet
  124. Den fine thekande skal være til mig selv, jeg trænger vist til en ny og fin en.
    janecjensen@gmail.com

    SvarSlet
  125. Hvis den kommer min vej så bliver det en jule gave til min the elskende mand :-)
    Glædelig jul
    d.polat@yahoo.dk

    SvarSlet
  126. Sikke en fin kande, den må meget gerne finde vej herhjem til mig ;-)
    stine_bay@live.dk

    SvarSlet
  127. Den tekande passer perfekt til min søster, så hvis jeg vinder, får hun en ekstra fin julegave😊

    Lise-hansen@stofanet.dk

    SvarSlet
  128. Har kigget på den fine kande flere gange, så den vil jeg helt klart vinde :)
    Julehilsen Helle Dreier
    hd(snabela)moove.dk

    SvarSlet
  129. Har de sidste mange år lavet the i en termokande. Nu er jeg moden til an tekande :-)

    SvarSlet
  130. Jeg fik sidste år en musselmalet tepotte i julegvae, så 2 er måske liiiige overkill. Derfor skal min skønne veninde Marie have tepotten, hun er endnu ikke kaffedrikker, slekser te og keramik, så den er intet mindre end perfekt til hende <3
    louisealbrekt@gmail.com

    SvarSlet
  131. Jeg vil forkæle min svigermor med denne fine the-kande... Hun nyder gerne en kop the hver aften, vinter som sommer - og så synes jeg hun er verdens bedste farmor for min dejlige søn, Janus. Så hun fortjener at blive lidt ekstra forkælet her i til jul. Maria C. (maria.bregnballe@gmail.com)

    SvarSlet
  132. Jeg vil meget gerne deltage. Det skal være en gave til mig selv - hvis det er tilladt ;O)
    frkjensen@hotmail.dk

    SvarSlet
  133. Den smuksak skulle være min og min alene, hvis jeg vandt den. Den er usandsynlig lækker!

    SvarSlet
  134. Beautiful! I would keep this for myself!
    gillwatson at mailbox dot co dot uk

    SvarSlet
  135. Smuk kande. Jeg har ingen, så ville være egoistisk i december og beholde den selv :-)

    SvarSlet
  136. Den er godt nok flot. Tror sørme jeg beholder den selv, hvis jeg vinder :)

    SvarSlet
  137. jeg vakler lidt mellem mig selv eller min mor :)

    SvarSlet
  138. Kanden må blive til mig selv,da jeg har fødselsdag i dag, men dagen er altså ikke blevet brugt på at fejre mig med fest og farver, men på maveinfluenza, som min datter har revet til sig i vuggestuen og nu har den ramt hele familien :(

    fie.kirusis@gmail.com

    SvarSlet
  139. Jeg vil forære thekanden til min søde søster, der er så hjælpsom og lige har været og hjælpe med begge piger mens manden har været i Paris...

    SvarSlet
  140. Ih den kande står allerede på min ønskeseddel så det må blive Til mig Fra mig!!! :-)
    Lise / haabert@gmail.com

    SvarSlet
  141. Hvor er den dog flot! Jeg drak meget te førhen, men er kommet helt ud af træning. Har dog længe snakket om at komme igang igen og med den kande vil det helt sikkert ske!

    SvarSlet
  142. Den er så smuk - og jeg vil så gerne forkæle vores barnepige med denne.

    Trine

    SvarSlet
  143. Så smuk en te kande..skal under juletræet til min kære mand,der også er stor te drikker herhjemme.
    Rigtig glædelig jul
    Mvh Kirsten (post@kirob.dk)

    SvarSlet
  144. Den kunne jeg godt selv bruge :)

    SvarSlet
  145. Den er SÅ flot. Hvis jeg er så fantastisk heldig at vinde, så vil jeg formentlig - ikke helt i julens ånd - beholde den selv, for jeg har længe ønsket mig denne flotte tekande.
    / Louise - superprinsessen@gmail.com

    SvarSlet
  146. Jeg ville forære den til min skønne mor - hun fortjener en fin gave!
    /Nina ninajungsgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  147. Jeg trænger i den grad til en ny kande til at løfte oplevelsen af at drikke te.

    Min nuværende er tussegammel (og grim). Det ville være den skønneste julegave (til mig selv)

    /Katrine (katrinehall@gmail.com)

    SvarSlet
  148. Den ville jeg blive super glad for, dejlig give-away.

    Kh Maja (mailtilmaja(a)gmail.com)

    SvarSlet
  149. Flot tekande :) den vil jeg utrolig gerne omklædte mig selv med i denne juletid :)

    Lisa.lindgren@live.dk

    SvarSlet
  150. Jeg skal da helt klart selv hve the kanden, da jeg faktisk ikke ejer en. jeg laver the 1 kop ad gangen, og det er da i sig selv rimeligt antrengende. SÅ en ekstra julegave kunne bestemt varme hos mig i denne kolde tid :)

    SvarSlet
  151. Det må da klart være en gave til mig selv!
    Stine (enits85@hotmail.com)

    SvarSlet
  152. Jeg ville beholde kanden til mig selv, for vores gamle men fine kande er gået i stykker og jeg trænger sådan noget til at varme mig på i denne kolde tid :)
    marie.k.la.coste@gmail.com

    SvarSlet
  153. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, skulle det helt klart være en julegave til mig selv, for jeg ejer ikke en thekande!

    SvarSlet
  154. Årh, den er fin! Ego-jeg må indrømme, at hvis jeg vinder, så er den min! :-)

    SvarSlet
  155. Hvor er den pæn! OG så mangler jeg virkelig en tekande!

    lisedupont @ hotmail.com

    SvarSlet
  156. Super lækker kande.

    vh
    Mette

    (carlsenmette@hotmail.com)

    SvarSlet
  157. Dén thekande skal minde mig om dig, når mit nye liv i København starter om lidt.
    Med the til at varme sig på, kan det ikke gå helt galt.
    Kh. Line (me@linedahyernst.com)

    SvarSlet
  158. Iih den har jeg haft set på mange gange. Den ville være til mig selv, da jeg faktisk ikke har nogen the-kande og denne ville være perfekt!

    SvarSlet
  159. Til min kæreste som har en meget meget træt og mindre køn thekande..

    SvarSlet
  160. Jeg vil forære min kære storesøster en ekstra julegave i år <3 For hun skal vide, at hun gør det fantastisk som mor til 2 piger på henholdsvis 3 år og 2 uger, trods maglende søvn og overskud i denne travle juletid.... Hun vil elske at blive forkælet lidt :)

    Hilsen Trine (trine_skjaerlund@hotmail.com)

    SvarSlet
  161. Det er lige en præmie for mig - manden har nemlig smadret vores the-kande, så lige pt er vi uden.

    camilla.kolling@gmail.com

    SvarSlet
  162. Her får du en ren ego-lodseddel, for den ville jeg da beholde selv, hvis jeg vandt. fingers crossed.

    SvarSlet
  163. Jeg deltager i håb om at kunne forkæle mig selv med denne smukke kande.
    Mvh, Maja (majahoegh@gmail.com)

    SvarSlet
  164. Jeg vil helt klart beholde den selv, den kunne pynte rigtig fint, desuden har jeg ikke en tekande, desværre! :-) Så ville jeg kunne servere te i en smuk kande for mine gæster og mig selv :D

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  165. Nøj hvor er den lækker! Den skulle bo i mit køkken og på mit spisebord, for jeg ejer ikke en tekande, og der er da ikke noget hyggeligere end te her i snevejret.
    Kh Eva

    SvarSlet
  166. WOW hvor er den thekande flot. Jeg ville forære den til mig selv.
    Merete (mermic73@gmail.com)

    SvarSlet
  167. Jeg prøver på at være storsindet her og sige jeg ville give den til min svigerinde i julegave...

    Sandheden er dog nok at jeg ikke ville kunne give den fra mig, så jeg er grådig og siger det er til mig selv ;0)

    Arliana.Swann (a) Gmail.Com

    SvarSlet
  168. Jeg har den og jeg elsker den :-) jeg vil give den i gave til min mor, som i en alder af 62 for første gang er begyndt at give sig selv lov til at have lidt lækre og måske også lidt dyrere ting end det billigeste fra Brugsen, synes det er så lækkert (og på tide) så vil elske at forkæle hende med denne :-)

    Louiseoest@hotmail.com

    SvarSlet
  169. Det er virkelig en smuk kande. Og da jeg er den størte the-drikker jeg kender - stærkt forfulgt af mine små piger på 1 og 3 ;), så skal den blive hjemme hos os, hvis vi er så heldige at vinde.

    trinekofod (a) yahoo.com

    SvarSlet
  170. Den er så smuk, den tekande. Og den står højt på min ønskeseddel, så jeg ville ærlig talt nok komme til at beholde den selv, så jeg kunne servere litervis af rygende varm cool mint te for mine søde veninder - og for mig selv, naturligvis. :)

    SvarSlet
  171. Den vil jeg rkelig gerne vinde!

    gittesnoerklerier@gmail.com

    SvarSlet
  172. Den er fantastisk! Jeg ville gi den til min storesøster, hun har fødselsdag d 25 og jeg gir hende sjældent en ordentlig gave fordi det hele drukner lidt i jul...
    tildekresta@gmail.com

    SvarSlet
  173. Elsker te og smukke tekander!
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  174. En lækker thekande ;-) : gittekroghen@gmail.com

    SvarSlet
  175. Jeg vil også selv beholde den. jeg har lige fået termokopperne så det vil se flot ud med kanden til.
    Stoettrup.birk@mail.tele.dk
    Hej fra Hanne

    SvarSlet
  176. Den smukke kande skal være til mig selv, jeg drikker te hver dag og jeg vil nyde at hælde te op i min kop fra denne vidunderlige tekande.
    vh anette
    tudskaervej4@mail.dk

    SvarSlet
  177. Hvis jeg bliver den heldige - så beholder jeg den selv :) mangler nemlig en rigtig thekande og denne ville være perfekt
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  178. Kære Fru Schou

    Denne smukke sag skal være en gave til min engelske mand som drikker ganske meget te hver dag. Det bliver dog lavet i en kop hver gang, da vi ingen kande har. Så det kan ikke passe bedre.

    Mange hilsner og glædelig jul til dig og din familie.

    charlotte.williams@hotmail.com

    SvarSlet
  179. Meget smuk thekande. Den ville jeg gerne eje :-)

    SvarSlet
  180. Det skal være en julegave til mig selv, da jeg ikke ejer en thekande :-)

    katrine_poulsen89@hotmail.com

    SvarSlet
  181. Hvis jeg vinder, skal det være en julegave til mig selv:-)

    tanjabagner@hotmail.com

    SvarSlet
  182. Jeg har kun en kedelig tekande fra IKEA, så hvis jeg vinder, vil jeg selv beholde kanden!
    m_ariel82@hotmail.com

    SvarSlet
  183. Tina Hjortkær Nielsen10. december 2012 kl. 16.17

    Hvor var det godt jeg endelig fandt ud af at følge dig på bloggen:-) Den thekande er ikke alene skøn i sig selv, men ville også give mig en perfekt anledning til endelig at investere i en af alle de lækre thehætter der florerer for tiden;-)
    Knus fra Tina (tibani66@hotmail.com)

    SvarSlet
  184. åhh den vil jeg gerne vinde - har fået den dejligste julkalender fyldt med the fra tante T og når ikke at få det hele drukket i december, men med denne her ville januar virke lidt mere overvindelig....

    SvarSlet
  185. Den skal helt sikkert gå til mig og min kæreste (mettelindberg83@mail.com)

    SvarSlet
  186. Jeg vil forkæle mig selv med den smukke thekande - jeg drikker masser af the. God the - og gerne af en smuk kande. unikarina(@)unikarina(.)dk

    SvarSlet
  187. Den skulle være til mig selv. Tror den vil se fantastisk ud på mit sortmalede spisebord :-)

    SvarSlet
  188. En meget fin tekande. Som en fin afslutning efter 24 dage med forskellige te-sorter i kalendergave.
    (a.visser@gmx.net)

    SvarSlet
  189. Thekanden ville fuldende morgenbordet herhjemme. :) Og i denne måned ville det være perfekt at vinde noget til sig selv, da det oftest er til andre man køber. :)

    SvarSlet
  190. Hvis jeg bliver den heldige vinder, vil jeg give den til min veninde. Hun lavede the til mig i weekenden og havde inden thekande! Oplagt at forkæle hende.
    Mvh kroisline@hotmail.com

    SvarSlet
  191. Uh min nye lakrids te vil være perfekt at servere af den skønne thekande :)
    helletang@hotmail.com

    SvarSlet
  192. Den fineste thekande! Jeg har desværre ikke nogen thekande selv, og der er ikke noget mere hyggeligt end at invitere på the... Så jeg vil invitere mere på the, hvis jeg havde denne smukke kande!
    Julehilsner fra Karina
    Karinahansen84@hotmail.com

    SvarSlet
  193. Åhh, den er simpelthen så fin! Hvis jeg vinder er det en julegave til mig selv :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  194. Jeg skal have den selv :-) Synes den er så flot og den passer til nogle af de andre Kähler ting jeg har :-)

    merete@bybusk.dk

    SvarSlet
  195. Så fin tekande, hvis jeg vinder den vil jeg selv bruge den, tror den kan omvende mig til tedrikker :-)

    SvarSlet
  196. Ihh den er bare så flot! Håber det kan blive en tidlig julegave til mig selv :) /Ida, ida_sommer@hotmail.com

    SvarSlet