tirsdag den 25. december 2012

JuleLykke





Træfad fra min svigerfar





Vi har spist, drukket, grinet, danset, snakket, hygget, sovet, haft sommerfugle i maven og fået masser af gaver! Det er kort fortalt julen 2012 for os:-)
Jeg fik præcis hvad jeg ønskede mig, masser af kærlighed og penge til et nyt kamera;-) og et fint træfad fra min svigerfar!
Tekanden har jeg fået af Kähler i forbindelse med min give away, og sammen med lysestagen som jeg vandt hos Ida, så gemte jeg begge dele til juleaften, så jeg havde andet end penge at pakke ud (ja, jeg er som en 5-årig hvad den slags angår!!)

Har I haft en god jul??

Jeg glæder mig til at se en masse julegaver rundt omkring i blogland;-)

8 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud! Og sikke et skønt træfad!

    Inderst inde tror jeg da vi alle sammen er som 5-årige, jeg er i hvertfald også! Penge er dejlige at have, kedelige at få ( også selvom det samlet opfylder et stort ønske) og intetsigende at give!
    Og som min mor sagde! " endnu én af fordelene ved at få børnebørm er, at man igen får mange gaver"

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, jeg kan skam godt allerede glæde mig til at få børnebørn engang;-) Og det med gaverne er da bare et ekstra plus:-)

      Slet
  2. Sikke et fantastisk træfad.
    Jeg er i øvrigt også 5 år indeni, lige når det gælder gaver. Dejlige flotte pakker med skønne ting indeni, det er bare godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, gaver bliver man vist aldrig for gammel til:-)

      Slet
  3. Spændende med nyt kamera! Mit er begyndt at melde en fejl, så jeg går og er lidt bekymret... Men nej, man bliver bestemt aldrig for gammel til at modtage dejlige gaver, og penge er bare ikke lige så sjove at pakke ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså, hvis du nu skal have nyt kamera, så kan jeg ihvertfald kun anbefale sådan en sag som jeg har fået! Og nej, penge er vildt kedeligt, men til gengæld dejlige at have når man står og skal punge ud til en stor ting:-)

      Slet
  4. Det ser fantastisk ud! Hyggeligt, varmt og vedkommende, og ikke mindst tillykke med de velvalgte gaver. Julen hos os har været ganske tosset - sygdom over alt plus nye familiemedlemmer men vigtigst af alt: Lykkelige børn og en lillebror der fattede hvad det vil sige at åbne en pakke...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Julia:-) Så længe børnene er lykkelige, så kan man klare meget:-) Og dejligt med en lillebror der også fik noget ud af julen! Jeg håber også i kom godt ind i 2013:-)

      Slet