søndag den 23. december 2012

❤ Glædelig Jul ❤

En gammel tromme fra min mormor og morfar

S har fyldt godt op med julekugler på de nederste grene:-)

Så er det lige rundt om hjørnet:-)
Selvom der er virkelig mange ting jeg ikke har nået i december, så har jeg faktisk fået syet et juletræstæppe! Jeg så det her fra Ferm Living, og blev forelsket, men det er udsolgt alle steder jeg har set det. Så jeg var faktisk nødt til at sy et:-)

Jeg håber I alle må få en fantastisk jul, omgivet af de mennesker I holder af og med bunker af gaver og dejlig mad:-)

11 kommentarer:

  1. Aiii, jeg faldt også pladask for tæppet fra Ferm Living for sent til at få fingre i et, men dit tæppe er jo ligeså skønt! Sådan et må jeg da have! Jeg har et helt år jo.... ; )

    Hav en rigtig dejlig jul, det ser ud til at blive rigtig godt : )

    SvarSlet
  2. Ihh hvor er det pænt! Rigtig god jul, ninna:)

    SvarSlet
  3. Jeg har også været på jagt efter tæppet fra Ferm! Men hold nu op hvor er dit fint! Sådan et ville jeg gerne have bestilt... Hi hi! Stort kram!

    Jeg vender lige tilbage ang. 1 juledag!

    SvarSlet
  4. SIKKE et lækkert juletræstæppe. Rigtig glædelig jul hos jer

    SvarSlet
  5. Det er SUPER FLOT dit juletræstæppe - jeg har også kig på det flotte tæppe fra FERM, men det er ikke lykkes at få fingrene i et. Er imponeret over at det er lykkes dig at få lavet et overhovedet - jeg har kun tænkt på det i 4 år nu og har end ikke taget hul på opgaven :-) Rigtig god jul i morgen

    SvarSlet
  6. SÅ lækkert et juletræstæppe! Smukt.

    Rigtig glædelig jul, Ninna! Til dig og familien <3

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot lavet det tæppe!!
    Og skønne billeder :)

    Rigtig glædelig jul til dig :)

    SvarSlet
  8. Fedt fedt juletræstæppe. Glædelig jul, Ninna :)

    SvarSlet
  9. Rigtig glædelig jul Ninna. Super flot tæppe :)

    SvarSlet
  10. Smukt tæppe, ferm livings juletræs tæppe blegner da helt ved siden af dit :0)
    Glædelig jul og godt nytår

    SvarSlet