lørdag den 22. december 2012

Hot Pink



Jeg har simpelthen sådan savnet min blog her i december, men nu har jeg juleferie, og I vil nok blive bombarderet med indlæg;-)
Jeg har (som flere andre bloggere) modtaget et party-kit med Bilkas nye online magasin, som papirudgave. Magasinet synes jeg ikke er overvældende godt hvis jeg skal være helt ærlig, til gengæld så er jeg blevet helt utrolig glad for den farvede dagcreme fra Garnier I kan se på billedet og i magasinet her. Mascaren fra L'Oreal synes jeg faktisk også lever op til sit navn "Volume Million Lashes", den er rigtig god!
Jeg er derudover blevet VILDT glad for min nye YSL læbestift i pink, (som jeg selv har købt:-)) og den har sammen med de andre produkter været på til alle julefrokoster!
Jeg har min nye strik på fra Selected Femme, og senere viser jeg hele outfittet frem, jeg har nemlig også fået nye boots;-)


9 kommentarer:

  1. Du giver mig jo lyst til at investere i lyserød læbestift, og det ligger ellers pænt langt udenfor min comfort zone ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på det ville klæde dig! Du er velkommen til at prøve min når vi ses, inden du investerer:-)

      Slet
  2. piftelift og velkommen tilbage :)
    tjek lige min give away ud - en whiite smokingjakke, var det noget? :)
    http://onkelanne.blogspot.dk/2012/12/whiite-smokingjakke-give-away.html?m=0

    SvarSlet
    Svar
    1. Øh jo tak da;-) Det er lyder da lige som noget for mig;-)
      Og tak og glædelig jul:-)

      Slet
  3. Svar
    1. Tak Mette, jeg er også vildt glad for den, og føler mig modig nok til det, det gjorde jeg ikke for bare nogle år siden;-)

      Slet