søndag den 16. december 2012

Julepynt

Juleklokke fra min svigerfar

Snefnug som jeg lavede med Anne sidste jul (ville virkelig ønske jeg havde beholdt lidt mere af det selv...)

Verdens fineste juledekoration:-)

Fine juletræer fra min svigrfar, og en lille nisse der nok føler sig lidt ensom herhjemme....

Bordpynt i Holmegaardglas
Her er lidt glimt af vores julepynt! Vi har faktisk ikke overvældende meget, og tiden har ikke rigtig været til selv at lave noget, så vi har lidt julepyntskrise herhjemme! Vi mangler jo også pynt til et helt juletræ... Jeg satser på snart at få flettet lidt julehjerter og stjerner, for jeg føler mig godt nok bagud på den konto!

Rigtig glædelig 3. søndag i advendt:-)


22 kommentarer:

  1. Jeg ville også ønske, at jeg havde beholdt noget mere selv;) det er godt nok en fik klokke din svigerfar har lavet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har faktisk kun 4 stykker julepynt! Jeg huskede det bare som om jeg havde meget mere...

      Slet
  2. Hold nu op, hvor er de juletræer fine :-)
    Ham svigerfar kan da sit kram. Kunne du ikke lokke ham til, at lave lidt flere og så sætte dem til salg her på bloggen?
    Jeg ville elske at tilføje dem til min juletræssamling næste år ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok spørge ham, men han vil helst bruge sin tid på at lave ting til sit barnebarn, og det kan man heller ikke rigtig klage over:-)
      Men jeg ved at han af og til holder øje med bloggen, så måske han går i gang helt af sig selv når han læser kommentarerne:-)

      Slet
  3. Men det er til gengæld rigtig fint, det der har fundet vej til hjemmet. Lækkert med en produktiv svigerfar :)

    SvarSlet
  4. Ham din svigerfar laver altså virkelig nogle flotte ting i træ!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er slet ikke så tosset;-)

      Slet
  5. Endnu en lækker ting fra din svigerfars hånd den, er fantastisk smuk og med så meget charme! Puha ja jeg har heller ikke fået nag endnu :-) ha en dejlig 3 søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, og nu er der kun en uge til jul... Vi må i gang i stedet for at sidde her foran skærmen:-)

      Slet
  6. Super fine træer fra svigerfar!
    Dig og Anne må lave noget mere julepynt i plexiglas så I kan beholde lidt mere og vi andre måske også kan få fingrene i lidt;-)

    Håber du snart får tid til at flette et julehjerte eller to!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville ønske at tiden var til mere julepynt!!
      Både den af akryl og den af papir:-)

      Slet
  7. Pyt med hvor meget man har, når lækkerhedsfaktoren bare er i top som hos det du viser frem. Er han singel ham svigerfar :-D ?!!??

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ha ha Mette;-);-) Er du på udkig efter en træmand???? Han er nu godt gift med min svigermor, så det kan jeg desværre ikke lige hjælpe med;-);-)

      Slet
  8. Hvor fint med de drejede træer og juleklokken, det skal jeg vise til min mand, han har faktisk en fin drejebænk, bare alt for lidt tid til at bruge den ;)

    Rigtig skøn 3. søndag i advent - du må flette løs i næste uge :)

    Gran i håret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, du da lige få sat ham i sving:-) Det er vildt så mange fine ting der kan laves på en drejebænk!

      Slet
  9. Lidt, men godt :) Sikke en dygtig svigerfar du har!

    SvarSlet
  10. Han er bare SÅ dygtig din svigerfar :0) Kan han lejes ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ha:-):-) Hvis han kan, så skal jeg nok sige til Katja, men jeg tror det desværre ikke;-);-)

      Slet
  11. Jeg er også endnu en gang imponeret over svigerfaderen din, han kan godt nok sit kram. Snefnugget er enkelt og smukt, og så er der jo intet bedre end personligt julepynt - inden jeg blev mor, ville jeg aldrig have troet, at jeg kunne blive SÅ glad for en juledekoration lignende din fra Sylvester, det er da skønt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej ,det er skørt hvad det nogen gange kan gøre ved en, at man er blevet mor! Og man hænger også gladeligt et stykke pap med lim og glimmer op på væggen, HELT stolt:-)

      Slet