torsdag den 6. december 2012

Juletræet med sin pynt


Vi skal holde jul hjemme hos os selv i år, med begge hold bedsteforældre og min ene søster. Jeg glæder mig HELT vildt meget!
Men det forpligter jo også i forhold til julepynt og hygge! Jeg har ambitioner om selv at lave det meste julepynt, men må nok erkende at tiden nok ikke lige er til det! Men lidt VIL jeg nå, og der er bare så mange fine ideer på Pinterest!
Jeg har lavet en lille collage med nogle af dem jeg gerne vil nå, især glimmergrenene er jeg bare nødt til at få lavet!
Alle billederne kan i finde links til på mit Christmasboard.

22 kommentarer:

  1. Det er bare så fint...vi har helt samme smag ;O) WOW

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er så meget fint at finde på Pinterest:-)

      Slet
  2. Total lækre ideer :-) Håber også vi når lidt i weekenden. For vi skal også holde jul hjemme for første gang i år - og når du nu skriver, at det forpligter, må jeg også hellere speede lidt op :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, ej det var nu ikke for at lægge pres på andre end mig selv:-)

      Slet
  3. Der er nu også noget helt specielt over det julepynt man selv har lavet. Det har en sjæl, som det man har købt aldrig får.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes jeg virkelig også! Vi har lige været i IKEA, og jeg havde bare slet ikke lyst til at købe noget af deres...

      Slet
  4. Åh det lyder dejligt med en hjemmejul - jeg er allerede træt af, at vi skal køre land og rige rundt... Og super fint pynt, må lige ind og se dit board, det kunne jo være der blev tid til lidt mere julekrea :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt glimmergrene og hjemmelavede julehjerter skal der næsten være ikk?:-)
      I al den tid vi boede i Kbh kørte vi rundt, men nu er det bare HELT slut, jeg bevæger mig ikke udenfor matriklen i julen:-)

      Slet
  5. Elsker ganske simpelt din blog;-) Altid så inspirerende læsning.

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak Nikoline, det er sådan en kommentar der gør det hele MEGET sjovere:-):-)

      Slet
  6. Tak for inspiration :)
    Jeg glæder mig til at se resultatet af din kreativitet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Ida:-) Der er MEGET mere at finde på Pinterest...

      Slet
  7. Sikke en masse fine sager! Nu ved jeg da, hvad min weekend kommer til at gå med..... (;

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ja, jeg håber også at jeg selv når lidt, når altså jeg ikke lige er til julefrokost:-)

      Slet
  8. Hvor ser det også bare lækkert ud, især med de grene der. Jeg tror lige jeg skal et smut på pinterest og se.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, skynd dig derind, men pas på, man bliver helt afhængig:-)

      Slet
  9. Sikke dog nogle smukke ting. Du giver så god inspiration! TAK.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Kamilla, det er rigtig dejligt at høre:-)

      Slet
  10. Dejlige billeder og inspiration. Vores træ er næsten udelukkende med hjemmelavede ting(der sniger sig jo købte lyseholdere og kugler på men ellers...). Kig endelig forbi min blog, hvor du kan se, hvad vi har lavet af nye ting i år.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej det vil jeg skynde mig at se nærmere på:-) Tak for dit tip:-) Og ja, julekugler er også helt ok i min verden:-)

      Slet