søndag den 9. december 2012

Sne og søndag







Ovenpå en julefrokost der blev til langt ud på natten, var det på en måde meget rart med sne og frost! Vi har kælket og spist lækre rester fra i går:-)
Jeg havde brugt mine små Holmegaardglas som vaser i går aftes, det synes jeg faktisk var ret fint, hvis jeg selv skal sige det:-)

Mangler du en julegave til din søster, veninde, mor, datter eller en helt 5., så kig under fanen "TIL SALG" Jeg har stadig lidt make up punge til salg:-)

Rigtig god søndag, jeg vender tilbage senere i aften:-)

10 kommentarer:

  1. Dejlige billeder! Og julefrokostbordet ser så fint ud. Nu skal vi altså snart finde tid til at ses ;)

    SvarSlet
  2. Vi har også været ude at gå, det er altså lidt hyggeligt med alt det sne :)
    I så ud til at give den gas til julefrokosten igår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde vi virkelig også, godt det ikke er hver weekend....

      Slet
  3. Smukke billeder. Det har sikkert været godt med lidt frisk luft dagen derpå ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så absolut tiltrængt;-)

      Slet
  4. Nøj en flot hue/hat.. Må man spørge hvor den er fra?? Mie..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mie:-) Og det må du ihvertfald, den er købt i Illum for nogle år siden, den er af mærket M.J.M.

      Slet
  5. Øøøj, den er fantastisk den hue!!! (;

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria:-) Jeg er også vildt glad for den, den holder ørene helt varme:-)

      Slet