søndag den 27. januar 2013

Hej og farvel weekend




De forsvinder som sand mellem hænderne på een, altså weekenderne! Jeg nyder dem så meget, og sætter virkelig pris de mange lykkestunder med min familie! Men vi roder også, og vi bliver sure på hinanden, det er bare ikke lige så pænt at tage billeder af....

-Kaffe og magasiner = ynglingsbeskæftigelse
-Jeg har lavet en ny make up pung quiltet med guldtråd
-Rod (sådan ser her ud 90% af tiden)

Har I haft en god weekend?

TUSIND TUSIND tak for de mange dejlige kommentarer og god bedring ønsker på mit tidligere indlæg i ugen:-)

15 kommentarer:

  1. Så befriende og dejligt at se - her leves livet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må man sige det gør:-)

      Slet
  2. Åh ja weekenderne burde vare 3 dage! Vi roder også altid i weekenderne, og så længe man bare kan slappe af i det, er det skønt. HVor sjovt, vi har også de hvide trækasser fra Ikea til legetøj (de er da fra Ikea, ikke?). Hvor er den fin makeuppungen. Næste gang du sætter til salg må jeg hellere være lidt hurtigere - de er jo hurtigt væk ;). Nyd resten af søndagen inden den er væk. KH Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de ryger som regel hurtigt de make up punge:-) Og ja, det er kasser fra IKEA, jeg synes de er så fine! Jeg har faktisk overvejet at sætte hjul under dem også!

      Slet
  3. Sikke dejlige og stemningsfulde billeder!
    Og den eames gyngestol er bare noget af det fineste!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ida:-) Jeg er også rigtig glad for den:-)

      Slet
  4. Det mønster er virkelig fedt! Glæder mig til at du sætter noget til salg næste gang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise, det er jeg vel nok glad for at høre:-)

      Slet
  5. Hvor er det egentlig dejligt at se den knap så finpudsede side af livet. Det er jo sådan, livet ser ud i virkeligheden. Vi roder også, ofte og nogle gange meget. Det er svært at nå det hele, især hvis man vil leve livet. Sådan er det bare :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg fikl ige lyst til at vise at vi altså også godt kan rode, og være i dårligt humør! Selvom min blog egentlig er til for at skabe positiv energi for mig selv (og andre forhåbentligt), så er det vigtigt at huske alle facetter af livet:-)

      Slet
  6. Jeg håber I har fået sovet lidt længe alle mand.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak Malene:-) Lidt timer er det blevet til:-)

      Slet
  7. Sikke en smuk pung...den gad jeg virkelig godt eje! :-) Så skulle du se hvordan der ser ud hos os 90% af tiden - oh jesus ;-)

    SvarSlet
  8. Hej
    Hvor har du kasserne til legetøj fra?? :)
    Jeg kunne nemlig sagtens bruge nogle lignende.....

    SvarSlet