torsdag den 24. januar 2013

Jeg har sagt det før...


Og nu siger jeg det igen, jeg ELSKER Pinterest! Jeg bruger det hver dag til at finde inspiration, både på arbejde, men også privat. Og det er til alt lige fra madlavning til patchwork! Den eneste ulempe ved det er, at man altid føler at man er bagud med ALT!
Min collage er en blanding af billeder fra mine forskellige boards, uglen er faktisk min egen collage jeg lavede for et par år siden, resten er fundet på www
I kan finde mig her

(Lige for en god ordens skyld, så er mit arbejdsinspiration ikke synligt for andre end mig selv, og ej heller at finde i denne collage:-))

Jeg glæder mig heeeeelt vildt til weekenden! Jeg skal til fest igen, og forhåbentligt sove en hel masse, da vi har en dreng, der dog er rask, men, p.t. nægter han at sove om aftenen...

Kan I have en dejlig torsdag aften:-)

13 kommentarer:

  1. Helt enig- Pinterest er genialt! Jeg bruger det også dagligt, men nogle perioder mere end andre:-) Det med hemmelige boards har jeg ikke fået sat mig ind i, men tænker heller ikke, at det er noget jeg kommer til at benytte mig af.

    SvarSlet
  2. Du er også rigtig god til at bruge det. Jeg får ikke gjort nok i det. Men det må også være rigtig brugbart i forhold til dit arbejde.

    SvarSlet
  3. Jeg kunne ikke være mere enig! Jeg ææælsker Pinterest! Jeg kunne pinne dagen lang! KH K :)

    SvarSlet
  4. Pinterest er genial... Er forøvrigt helt vild med den ugle du har lavet!

    SvarSlet
  5. Pinterest er bare VIDUNDERLIG - jeg bliver simpelthen så inspireret til nye skønne ideer (og STRESSET pgr. af alle de ideer jeg ikke kan nå ) ;O)

    SvarSlet
  6. Ej hvor sjovt, den ugle ligner nøjagtig den ugle jeg har lavet en taske udfra, du kan se den på min blog hvis du har lyst:-)

    SvarSlet
  7. Jeg ELSKER også pinterest!!!!! Pinner ret kraftigt indimellem ;-)

    SvarSlet
  8. Ha ha.. Jeg føler mig også altid ekstra bagud, når jeg har været på rundfart på Pinterest..

    SvarSlet
  9. Pinterest er fantastisk :) Bruger det meget til opskrifter og generel inspiration til hjemmet - og sidst til den netop afholdte pigefødselsdag for Bonus, som var en stor succes:
    http://itasalbum.blogspot.dk/2013/01/over-al-forventning.html

    SvarSlet
  10. Det er også et fantastisk sted at lade sig inspirere :)

    SvarSlet
  11. Så enig!! Men hold da op det er også en tidsrøver ;)

    SvarSlet
  12. Aj jeg skal altså have fundet ud af hvordan det virker, om ikke andet så for at snuse rundt i dine lækre billeder, super fin collage - er vild med work citatet. Go fest!!

    SvarSlet
  13. Jeg er slet ikke hoppet på den bølge- Last mover;)

    Men kan se der er flere derinde som har billeder fra min blog- så bliver man sgu stolt!

    SvarSlet