lørdag den 12. januar 2013

New In...




Jeg har shoppet en lille bitte smule udsalg:-) Faktisk har jeg været fornuftig og gået efter ting som er langtidsholdbare! Clutchen har jeg drømt om længe, den er fra Diane Von Furstenberg, og købt på mit gamle arbejde, hvor der er virkelig gode procenter i den fysiske butik i Århus. Nederdelen er også fra Diane Von Furstenberg og købt samme sted. Den er faktisk navy blå, men mig dygtige husfotograf var ikke hjemme til at hjælpe mig, så den får lidt mere plads på bloggen en anden dag:-)
Og sidst, et par NB til Sylvester, jeg synes bare de er så mega cute, og frække med den røde lakdetalje! De er købt her.

Jeg har også købt nye jeans, se det er virkelig en fornuftig ting at investere i, for så kan man på en måde bruge alt sit tøj på ny:-)

Rigtig god lørdag derude:-)

P.S. Der er stadig en enkelt make up pung tilbage:-) Kig under TIL SALG

6 kommentarer:

  1. Av, den var godt nok også fin den clutch!! Godt og fornuftigt køb - helt klart :-)

    SvarSlet
  2. Fine fine sager! Altså det er jo farligt at kigge herind - sidst kunne jeg ikke få de fine TLC glimmer-støvler ud af hovedet! Så nu har jeg købt dem og de er SÅ lækre - men de er for små og tror simpelthen ikke de giver sig nok. For søren hvor kommer det til at gøre ondt at sende dem tilbage! Har søgt nettet tyndt efter et par i str 40, men de er bare væk:-/

    Men tak for din inspiration:-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne items du har fået købt :D
    den pung er da for lækker <3

    / WWW.FASHIONBYSTERUP.DK

    SvarSlet
  4. Skønne køb :) Jeg er nødt til at spørge, hvad din YSL læbestift hedder, du havde på til nytår, den er bare så flot!

    SvarSlet