fredag den 11. januar 2013

Nye toner



Jeg har købt lidt nyt stof hos Céline, i en lidt anden stil end jeg plejer. Jeg trænger til fornyelse, og til at prøve nye ting af. Nu har jeg syet neon/liberty kombi i 2 år, og selvom jeg elsker det, så trænger jeg til at se på noget nyt:-) Det er sjovt at se rundt omkring hvordan en "trend" kan brede sig, og at der er så mange der laver variationer over temaet "neon/Liberty" nu.
Jeg har sat de sidste make up punge til salg under fanen "TIL SALG", der kommer ikke flere (og ej heller flere nøglesnore), lige pludselig fik jeg bare "nok", kender I det? Man skal kun blive ved så længe det er sjovt;-)
Så hvis du gerne vil have fingrene i en, er det sidste chance!

Jeg glæder mig til at finde inspiration til nye ideer, og ikke mindst til at vise frem her på bloggen:-)

Jeg har en rigtig dejlig weekend foran mig, det håber jeg også I andre har:-)

P.S. Jeg har også ryttet lidt op i garderoben (igen), det er også til salg under fanen "TIL SALG", husk at læse info allerøverst!!

16 kommentarer:

  1. Ved fuldkommen hvad du mener. Herhjemme er det bare retro-stoffet, der nok ikke bliver produceret så meget af mere. SUPER lækkert stof du har købt. Ih hvis jeg havde nogle penge på kontoen i denne måned, så skulle mit stofskab forkæles med noget nyt og inspirerende :0) Jeg kunne virkelig godt se nogle lækre ting for mig, af det stof du har købt. Må have dig i tankerne til d. 1 :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så lækkert med nyt stof, og dejligt at man altid kan gå nye veje:-)JEg er også selv lidt spændt på hvad der skal blive ud af det:-)

      Slet
  2. Ihh hvor ser det spændende ud! Glæder mig til at se, hvad du får kreeret. Og fuldstændig forståeligt, at det lige pludselig blev for meget med det kendte. Jeg knuselsker i øvrigt min nøglesnor, som jeg købte af dig :o) God weekend!
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg vel nok glad for at høre Pernille:-) Og det er heller ikke fordi jeg pludselig ikke kan lide det velkendte, jeg kunne bare mærke et behov for at prøve nye ting af:-)

      Slet
  3. Så flot stof, du har jo også købt af en jeg synes er super dygtig i det med stoffet! Glæder mig til at se hvad du finder på:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, Céline er virkelig dygtig, hende er jeg selv blevet inspireret af masser af gange:-)

      Slet
  4. Kender det bestemt godt ja. Pludselig er dét overalt, alle har det samme (næsten), og man bliver mættet. Sådan er det vel med alle trends. Ligesom dengang hvor alle have hvide afskallede møbler og engle overalt i boligindretningen, eller retrostoffer syet som lappetæpper/puder, eller eller eller... Og noget hænger selvfølgelig ved, noget bliver vi hver især aldrig træt af - heldigvis.
    Jeg er ikke træt af Liberty endnu, det har jeg egentlig aldrig været. Jeg synes det er pænt, men har stort set intet i det. Pudsigt egentlig.

    Hov, og nu fik jeg endelig lagt en kommentar. Jeg har fulgt med ved dig længe, men vist aldrig give lyd fra mig før - Hej !

    KH Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver heller aldrig træt af Liberty som sådan, men i modsætning til for 2 år siden hvor jeg begyndte med kombien, så er det bare så mange steder nu, at jeg langt hellere vil se i andre retninger sådan stilmæssigt:-)
      OG tusind tak for din kommentar, den er jeg rigtig glad, og tak fordi du læser med:-)
      God weekend
      Kh

      Slet
  5. Du laver bare de fineste ting med sans for detaljen, glæder mig til at se hvad du får du af de nye stoffer... Har sendt dig en mail vedr. make up pungen. Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord Anita:-)

      Slet
  6. Havde godt luret dit fine nye stof på instagram - det er virkelig fedt! Glæder mig til at se, hvad du får lavet af det!
    God weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare rigtig fint, men også lidt vildt ikk? Jeg ¨tror der kan komme noget rigtig fint ud af det:-)
      God weekend til dig også:-)

      Slet
  7. Sikke en fed kombi! Og jeg er en sucker for blå :-) Jeg glæder mig til at se hvad du finder på med dem. Måske et penalhus? ;-) hint hint :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja kombien er faktisk rigtig fin, så langt var jeg ikke engang selv nået endnu;-) Penalhus er på tegnebrættet, jeg har bare haft et mislykkes forsøg, det skal jeg lige komme mig over;-);-)

      Slet
    2. Der skal være plads til at snuble og fejle her i livet, og det må man tage med :-) Og så må det tage den tid det tager før det lykkes :-)

      Slet
  8. Åh, jeg kender det alt for godt. Tør jeg forsigtigt sige at jeg også er ved at være lidt mættet af retrostof efter at have set på det og syet af det i 8(!!) år. Nu sagde jeg det i hvert fald. Jeg er også på vej lidt andre steder hen :-)

    SvarSlet