tirsdag den 1. januar 2013

Nytårsoutfit




Ham her sad og filmede med mig, mens Kim tog billeder :-):-)


O.P.I. Glimmerneglelak, sammen med sølvlak fra FNUG nr 56


Jeg havde nøje planlagt mit outfit til Nytårsaften, jeg var nemlig så svineheldig at vinde denne smokingjakke hos Anne. Desværre var den ikke nået frem med posten til i går, så jeg måtte hurtigt finde en anden løsning. Jeg fandt en anden jakke i skabet, som godt nok har en hel del år på bagen, men trods det, at den var lidt hverdagsagtig, så synes jeg den passede bedst til.
Jeg viste Jer jo min smukke halskæde allerede i går, og jeg synes den var bedst sammen med et lidt neutralt og enkelt outfit.
Billederne er taget indenfor, da vejret mildest talt var noget møg...
I er flere der har spurgt til halskæden, jeg vender lige tilbage med en mailadresse man kan kontakte Mette på, priserne er omkring 1.200 kr. Alle halskæder er håndlavet og med Swarovski sten.

Jakke fra COS
T-Shirt fra Isabel Marant
Jeans fra Zara
Sko fra Ganni
Halskæde fra Mette Bjerregaard

17 kommentarer:

  1. Virkelig flot outfit Ninna, du er rigtig smuk :)
    Godt nytår.

    SvarSlet
  2. hold da op man må sige du er kommet ind i det nye år med stil. Smuk smuk :)

    SvarSlet
  3. Wauw, du ser godt ud. Og de øjne, de slår da benene væk under enhver :)

    SvarSlet
  4. Super smuk som altid:-)
    Knus Tina

    SvarSlet
  5. Flot flot, øv at den smukke blazer ikke nåede frem, heldigt du havde noget i skabet der kunne matche :0)
    Godt nytår

    SvarSlet
  6. Godt nytår! Du ser fantastisk ud - og den halskæde er altså for lækker!

    SvarSlet
  7. Flot sæt. Noget pænere end det ammevenlige og dybt kedelige tøj jeg selv var trukket i. Og som jeg i øvrigt først fandt frem til, 30 min. før vi skulle af sted...

    SvarSlet
  8. Rigtig godt nytår!
    - hvor ser du dog dejlig ud.

    SvarSlet
  9. I er SÅ søde, jeg sidder her med helt røde kinder:-):-) Det gav lige et ordentligt skud energi så jeg kan være klar til arbejde igen i morgen!
    Heldigvis har jeg stadig en julefrokost til gode her i Januar, så jeg skal nok få brugt den fine smokingjakke:-)

    SvarSlet
  10. Jeg stemmer i med de andre :) Flot ser du ud! KH K :) OG godt nytår!

    SvarSlet
  11. Du er da top lækker! Øv med den jakke! Det forstår jeg ikke. Jeg tjekker op på det i morgen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anne:-) Og ja, vildt ærgeligt, men den skal nu nok blive både brugt og vist alligevel:-)

      Slet
  12. Wow cool still! Godt nytår

    SvarSlet
  13. Flot outfit og fine glimmernegle. Godt Nytår!

    SvarSlet
  14. Hvor er du lækker, Nina :) Hvilken læbestift har du på?

    SvarSlet