søndag den 27. januar 2013

Quiltelykke hos Marapytta

Billede lånt af Line

Billede fra Juni 2012

Da jeg for snart 2 år siden begyndte at blogge, var Lines blog en af de første jeg faldt pladask for! Jeg er vild med hendes stil, og al den inspiration hun kaster ud i verden! De er ikke alle mennesker der både har en æstetisk sans OG et stort håndværskmæssigt talent, men det har Line!
Jeg er især vild med quiltejakkerne, og sidste forår bestilte jeg min helt egen i Leostof fra Line, og jeg er simpelthen så glad for den! Den bliver altid beundret når jeg har den på, og det er bare helt særligt at ingen andre har en magen til.
Men quiltelykken stopper ikke her, jeg har nemlig fået en yderst fornem invitation af Line, til at komme på hendes workshop i Februar i København, og derfor vil I naturligvis komme til at høre endnu mere om quiltejakker:-) Jeg tror nok der er fyldt i den weekend jeg skal afsted, men du kan læse mere om Lines workshops lige her.
Jeg har allerede noget stof i tankerne, men det må I vente med at høre mere om:-)

Jeg er i øvrigt så heldig at jeg skal på workshop med Ida, Karen, Christina og Tenna

21 kommentarer:

  1. Fed jakke i det stof, glæd dig det er så fedt....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Camilla, jeg glæder mig også helt vildt:-)

      Slet
  2. Kan jeg ikke komme med og være den der henter tråd, kaffe og nyt stof til jer? ;P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, ja Malene tag da med- det kunne være vildt hyggeligt! Så kunne du jo besøge en ven;) og tage med os ud og spise!

      Slet
    2. Jo, kom endelig med Malene:-)

      Slet
  3. Sikke et fint indlæg :) Du har ret, man bliver altid super inspireret efter et besøg på Marapytta bloggen. Glæder, glæder, glæder mig til at komme afsted og quilte jakker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det skal bare være NU!!! Jeg glæder mig så meget

      Slet
  4. Jeg bliver nødt til lige at stikke hovedet ind af døren og sige Hej;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være så hyggeligt Anne:-)

      Slet
  5. Det lyder jo helt fantastisk... gid man var en af jer ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg glæder mig også rigtig meget Jette:-)

      Slet
  6. Den er også så smuk! Det blir da en fantastisk workshop glæder mig til at se dejlige billeder fra jeres kursus og lækre sager :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også helt vildt til at vise billeder:-) der bliver garanteret billedspam her på bloggen:-)

      Slet
  7. Den er SÅ flot! Jeg glæder mig også helt vildt; skal på workshop 9.-10. marts - andre der skal med den weekend?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt Anita:-) Ved du hvad du skal sy?

      Slet
    2. Jeg skal helt sikkert sy Lines fine vingekjole til Karla og de fine flæsebukser. Er bange for at den quiltede jakke er et stort begynderprojekt...men kunne være så flot!

      Slet
  8. Klæder dig super godt! Kunne ikke lige umiddelbart se prisen. Hvad har du givet for den? :) Hun er ihvertfald skidedygtig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sidsel, undskyld jeg først får svaret tilbage nu! Jeg mener at prisen er 2250 kr. for en jakke på bestilling, men jeg er ikke helt sikker! Skriv endelig til Line hvis du er interesseret i en:-)

      Slet
    2. Hov, og det var også cirka hvad jeg gav for min:-) Jeg havde selv yderstoffet, men valgte så til gengæld at bruge noget foer i en virkelig lækker kvali:-)

      Slet